1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Waar losse onderdelen te krijgen?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Grave, 18 jul 2008.

  1. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Misschien weet iemand iets hier.

    Ik zoek een zwarte elite onder en bovenkant van een 360, dus de roostertjes aan de boven en onderkant omdat ik deze passend wil hebben bij een zwarte 120 GB schijf op mn witte xbox.

    Weet iemand waar je deze zou kunnen krijgen, ergens replacement onderdelen oid? Als iemand iets weet alvast bedankt!
     
  2. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Poeh, ik kwam laatst nog een webshop tegen *probeert het terug te vinden* met onderdelen. Maar op eBay vind je sowieso wel wat denk ik. :)

    P.S. Opzich had dit ook wel in Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] gekund. ;)
     
  3. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Heel weinig onderdelen op ebay, viel me erg tegen. Maar ik had gedacht dat er ergens wel vervangende onderdelen te krijgen zouden zijn, maar valt tegen.

    Algemene vragen is mn post binnen een halve dag helemaal verdwenen :):
     
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Het probleem met eBay is dat het soms vol met iets staat en dan een paar dagen later met weinig tot niets. Ik zal kijken of ik die website nog terug kan vinden en anders echt eBay in gaten blijven houden.
     
  5. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ok cool. Doe ik zeker.

    Of kijken of er iemand een kapotte elite heeft die niet naar microsoft kan worden gestuurd door ombouwproblemen oid. Dan wil ik wel 2 roostertjes van kopen :+
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Welke roostertjes bedoel je precies? Matcht de 120gig trouwens niet met een witte console? :eek:
     
  7. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    De boven en onderkant roosters van je 360, zijn voor de normale witte xbox grijs zoals je hdd. Maar heb een zwarte elite hdd op mn witte xbox, dus zoek bijpassende air intake roostertjes in het zwart.

    Heb iemand gevonden met een elite case, maar die verkoopt helaas alleen zn hele case :'-( Nog even verder zoeken dus.
     
  8. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe je dat toch? Dan maak je gewoon heel je XBox zwart.
     
  9. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
  10. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Wil 1 mn garantie niet verkloten. Ik kan die roostertjes vervangen zonder de seal te verbreken en 2 kan je geen hdmi case op een oude premium zetten omdat die geen hdmi etc heeft.
     
  11. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    De 3rd party XCM cases hebben ook zwarte roosters. O.a. te vinden op ebay/divineo/eppo-ombouw.nl
     
  12. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Had ze gezien. Helaas verkopen ze alleen hele cases en niet apaarte onderdelen anders had ik het zeker gedaan.
     

Deel Deze Pagina