1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox 360 Algemeen (vragen/opmerkingen) [Deel 7]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Lenny-t, 17 jan 2011.

  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Hmm, apart... officiële MS HDMI kabel opeens kapot. Kabelbreuk lijkt het, want als ik aan de kabel zit komt er soms beeld. Goed spul! Gelukkig nog eentje van Action liggen.
     
  2. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik start na ruim een half jaar weer mijn Xbox 360 op, moet een paar updates downloaden en opeens is mijn hele vriendenlijst leeg. Is het gebruikelijk dat die na een bepaalde tijd wordt leeggehaald? =( Kan me niet voorstellen dat iedereen mij handmatig heeft verwijderd namelijk. :D

    Edit: never mind, start opnieuw de Xbox op en het probleem is opgelost.
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2015
  3. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Van diverse spellen staan er meerdere title updates, compatibility packages en weet ik veel wat op mijn Xbox. Bij elkaar neemt dat toch aardig wat GBs in beslag. Kan ik die gewoon verwijderen? Ik neem aan dat ik ze opnieuw kan installeren als ik het betreffende spel weer eens opstart.
     
  4. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand dit?
     
  5. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Alles wat je ooit gekocht hebt en updates etc blijven gewoon beschikbaar als je de games van je HD verwijderd etc.
    Zodra je weer die game opstart/installeerd dan komt die vanzelf met de vraag of je de betreffende updates en DLC wilt installeren. Updates moet natuurlijk maar DLC niet.
     
  6. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de reactie.
     
  7. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    http://news.xbox.com/2016/04/20/xbox-360-celebrating-10-years/

    Productie Xbox 360 gestaakt. Helaas, maar zat er aan te komen. Netjes dat ze verkochte Xbox 360 consoles blijven ondersteunen.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zullen wel moeten ook denk ik qua servers. Gezien Backwards compatiblity. Al hadden ze het sowieso wel gedaan gezien de sales van de console en mensen die het nog steeds gebruiken.
     
  9. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Na hoeveel tijd schakelt de 360 zichzelf automatisch uit?
     
  10. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Na 4 uur volgens mij...
     
  11. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Mijn 360 is overleden RROD en niet meer aan te slingeren, denk dat ik met kerst de kids een Xbox one kado ga doen...
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik denk dat ik dit hier moet vragen.

    Ik wil graag Fable Anniversary kopen van mijn MS balance wat ik nog op mijn USA Xbox One account heb. Maar op Xbox One kun je nog altijd geen 360 games kopen met je balance.

    Dus de 360 aangeslingerd. Echter zie ik helemaal niet mijn balance hier tussen staan. Komt natuurlijk omdat ik op One een USA account gebruik. Kan ik het alsnog werkende krijgen of moet het echt perse met euro's op 360?
     
  13. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Kun je hem niet via de Amerikaanse link binnen halen op Xbox.com? Daar is geen onderscheid tussen de Xbox 360 en Xbox One en kun je mogelijk je Amerikaanse valuta inzien.
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Helaas kun je niet betalen met je MS balance op Xbox.com nee. Ik las wel wat over je gamertag regio naar usa zetten. Even zien hoe dat zit en anders houdt het op denk ik.

    Heb net het document gelezen over het veranderen van je gamertag regio. Nah! Dat is een hoop moeite maar vooral beetje risicovol voor zoiets kleins. Ik hou de boel wel gewoon zo en haal Fable wel met PP.
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2017
  15. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Staat je regio linksonderaan op de Xbox pagina ook op Amerikaans? Dus niet op Nederlands?
    Je kunt inderdaad ook je regio instelling aanpassen, in ieder geval op de Xbox One. Heb ik ook al meermaals gedaan, weet alleen niet zeker of het in deze situatie helpt.
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Yep. Op de site heb ik het op United States staan en mijn Xbox One zelf ook. Maar ja, zo jammer dat we nog steeds niet 360 games kunnen kopen met het geld op onze account.
     

Deel Deze Pagina