1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen]Game Capture & Game Montages [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 20 okt 2010.

  1. knoxvilled

    knoxvilled Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  3. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij was dat al bekend, bij de PS4 zoals in kotaku staat nog niet.
    Ook heeft de X1 een ingame-dvr waarbij je hele gameplays kunt opnemen, dus niet alleen de laatste 5min.
    Eerst kijken hoe dat in elkaar zit, werkt de app niet soepel dan ga ik toch upgraden naar de elgato(heb nu een hd pvr)
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat vind ik nog het leukste van de Xbone recording feature; die automatische clips wat ie maakt. Heerlijk. :D

    edit: Damn, wat heb je dis sensitivity gigantisch hoog staan.

    edit2: Jammer dat je blijkbaar niet dat Rank Up moment ziet? Tenminste, geen badge dinges in beeld, geen muziekje als je het haalt. Heb je dat er zelf uitgeknipt?
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2014
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Prima geluid ook wat hij captured, valt me echt op
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Buiten dit heb ik nooit wat geupload (matches duren te lang, waardoor momenten soms buiten de 15 minuten vallen, of ik vergeet het na een match te doen waardoor een nieuwe is begonnen :+)
    Maar goed, ter vergelijking;
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Je moet op de tegenstander schieten, niet de muur kapotschieten. :+
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik schiet op alles wat in beeld komt! :+ Zo krijg ik soms per ongeluk een kill.
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Zelfs een med kit gooien naar de vijand, je bent te goed voor deze wereld :+
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik weet het. :cool:
    Helaas waardeert de vijand het niet en proberen ze me iedere keer alsnog neer te knallen. Misschien de volgende keer met een defibrillator achter hem aan rennen.
     
  11. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Leuk om te vermelden, Elgato heeft ondertussen een nieuwe versie uitgebracht van zijn bekende capture card. De Elgato Game Capture HD60. Deze kan nu 1080p streamen met 60fps (kon altijd maar met max 30 fps).

    https://www.elgato.com/en/game-capture-hd60

    Heb er eentje besteld en ga er morgen eens mee aan de slag. Ben benieuwd.
     
  12. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Nice! Ik wil er zou er ook wel eens 1 willen maar ben zo bang dat mijn laptop het niet aankan

    Dit is nodig.
    Game Capture HD60: 2nd generation Intel Core i5 CPU
    (i5-2xxx or comparable)

    Ik heb deze: Intel(R) Core(TM) i5-3230M CPU @ 2.60GHz
    Zoals ik het zie zou het moeten kunnen. Maar de laptop versie van de i5 zal wel een stuk zwakker zijn dan de desktop versie? En ik heb 3rd gen en geen 2nd.
     
  13. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Is altijd lastig te zeggen of het goed werkt. Als het de minimale systeemeisen zijn kan het zijn dat het wel werkt maar dat bij hogere resolutie de laptop het moeilijk krijgt. Zal morgen wel kijken hoeveel het van mijn pc (i7 2600k / 8 GB geheugen) vreet op moment van opname en streamen.
     
  14. ricepuppet

    ricepuppet Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    19


    Check deze Titanfall edit muziek video van de Fistbumpbros sessie, gedaan door Bonno himself.
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Jezus wat kut..
     
  16. ricepuppet

    ricepuppet Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    19
    Hey bedankt voor je waardevolle comment he! Top! Veel plezier vanavond in je bunker!
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik had geen zin om het nader toe te lichten bij een filmpje dat eruit ziet alsof het net zoveel tijd heeft gekost als het maken van dat bericht.
    De reactie van jou bewijst alleen maar aan mij dat ik het een goede beslissing is geweest om niet constructief te werk te reageren.
     
  18. ricepuppet

    ricepuppet Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    19
    Wat een dubieus bericht van iemand die al zo lang op een forum als deze zit. Ik had toch wel een volwassen reactie verwacht. Want alle filmpjes in de vorige pagina's zijn beter? Iemand die een filmpje van Rainbox Six laat zien van 2,5 minuut. Zonder enige productie, muziek? Gewoon droge gameplay?

    Overigens, je reactie was goed onderbouwd man, geweldig. Ik zie jou wel een top functie bekleden in het dagelijkse leven.
     

Deel Deze Pagina