1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [DEEL 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door WouteR, 5 nov 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    In navolging op het uiterst succevolle antwoord op surround vragen!-topic. Dat topic geld als kennisdatabase en daar is zowat elke vraag al beantwoord. Specifieke vragen kunnen hier worden beantwoord.

    We bedanken De Maki (voor de tip), Beuker SR en Tipex (sorry dat zijn de enige 2 waarvan ik weet dat die veel posten in dit topic :+) voor hun bijdrage aan deel 1.
     
  2. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Beuk en ik krijgen nu een eigen surround forum? :) Wordt misschien wel een keertje tijd voor een soort van samenvatting uittreksel van alle tips die er gegeven zijn want het is voor veel mensen alweer teveel moeite om alles te lezen. Denk dan ook dat 1 van de eerste postings hier deze samenvatting zou moeten bevatten en die gaande weg steeds aanpassen indien daar behoefte aan is.
     
  3. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat is inderdaad een goed idee, maar wie heeft trek om dat te maken :).
     
  4. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    ik denk Tipex :+
     
  5. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil ik me wel mee bemoeien maar dit is zo'n beetje beuk ze kindje dus aan hem als eerste de eer.
     
  6. De Maki

    De Maki Active Member

    Berichten:
    723
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker te weten een goed plan, want nu komen er heel vaak dezelfde vragen weer terug. Nu is Beuk wel zo sympathiek om ze iedere keer te beantwoorden, maar ik denk dat een soort van FAQ wel een ideetje zou zijn.
     
  7. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, daar zat ik ook aan te denken
     
  8. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    he daar...daar was ik weer...deel 2 ziet mijn oogje lol:+ .
    een sticky of faq of iets dergelijks zou mischien best een idee zijn.
    sinds deze thread is gaan lopen is hij niet een keer van deze bladzijde verdwenen en heeft altijd bovenaan gestaan.
    mischien is het wel een idee om er een pol ofzo van te maken zodat iedereen kan beslissen wat hiermee gebeurt.
    het forum is voor en van iedereen dus waarom betrek je gewoon niet iedereen bij deze beslissing??
    ik beantwoord iedere vraag met plezier of het er nu eentje is die al 34 keer gesteld is of een die weer helemaal nieuw is.
    wat ik heel leuk zou vinden als tipex dude er ook direct bij betrokken bij zou zijn.
    bij lastige vragen over bv projectie,plasma........en db meters looool(sorry tipje grappie uit de ouwe doos:+ ) weet the tipmeister zelfs mijn oren te wassen.
    ik ben zelf meer met geluid bezig en alles daar omheen.....tipex uiteraard ook maar hij weet echt meer van video als mijn kennis reikt.
    hoop dat tipex hierzelf natuurlijk ook wel zin in heb uiteraard.
    dus wout....bekijk maar effies wat jij hier mee doet maar een pol ofzo lijkt mij het eerlijkst zodat iedereen hier eerlijk zijn stem kan laten gelden.
    wel of geen surround thread meer..............de kijker beslist..................:)
     
  9. Ikke

    Ikke New Member

    Berichten:
    2.700
    Leuk Bevonden:
    0
    aha deel 2 goed waar ging het over, over de tram geloof ik he.
     
  10. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    ik stem voor een surround sound faq
     
  11. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben al begonnen met een samenvatting van de surround thread, eerste 16 pagina's zijn min of meer in een nieuwe document geplaatst.

    Document bevat onderandere:
    -Gouden tips van Beukers
    -Veel gestelde vragen met antwoorden
    -Handige Shopping Links
    -Review Links

    Het is me alleen nog niet helemaal duidelijk hoe we dit gaan doen op het forum. Het zou een soort van sticky thread kunnen worden. Zou alleen willen voorkomen dat het weer een onoverzichtelijk thread word waar niemand iets in kan vinden. Misschien een thread waar alleen beukers in kan posten. Maar mensen moet wel vragen kunnen stellen..... Misschien kan Wouter toelichten wat er mogelijk is met dit forum.
     
  12. De Maki

    De Maki Active Member

    Berichten:
    723
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou zeggen 1 sticky thread die alleen door beuker(sr) (en Wouter) aangepast kan worden en daarnaast gewoon een grote chaos thread, waarin iedereen kan posten.

    Aan beuker(sr) dan de eer om afentoe een update te maken van de FAQ in de sticky thread.

    Trouwens Tipex, aangezien beuker(sr) zelf ookal aangaf, is jouw kennis over het video/beeld gedeelte groter, dus misschien dat jij je dan meer met die zaken bezig kunt houden?
     
  13. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    lijkt mij een prima idee.
    ik kan wel een verhaaltje maken waarin in alle mogenlijkheden doorneem en uitleg verdeeld in prijs,kwaliteit,aansluitmogenlijkheden nieuwe producten etc etc.
    die zou dan als sticky of wat dan ook als richtlijn kunnen dienen met eventueel daarbij een losse vraagbaak net als we die eerder gezien hebben.
    de moderators moeten dit maar effies bekijken en dan hoor ik wel of er animo voor is.
    ik vind het in igg erg leuk dat er genoeg mensen enthausiast mee bezig zijn en ga hier graag mee door.
    thx alvast...beukertje...:+
     
  14. Ikke

    Ikke New Member

    Berichten:
    2.700
    Leuk Bevonden:
    0
    en dat tramverhaal dan.
     
  15. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    alleen als je een kaartje heb:+
     
  16. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Een eigen forum is ook makkelijk natuurlijk, is zo aangemaakt. Dan krijgt elke vraag z'n eigen topic en bovenaan plaats je sticky de FAQ. Lijkt mij het makkelijkst...
     
  17. XBOXjunkXL

    XBOXjunkXL XBOX Freak 4 LIFE

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    he beuker weet je toevallig een site waar je beugels kan bestellen voor je boxen aan de meur te hangen?? Ik zoek namelijk 5 beugels voor mijn pioneer set. Alvast bedankt!
     
  18. SnipeR nr 1

    SnipeR nr 1 Active Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraag voor D.L: ik zie bij jou signature THRUSTMASTER 2.1 soundsystemstaaan, ik heb ergens ( ik weet niet meer waar) gelezen dat die nie goed is! Is da iets? en hoeveel kost da?
    ( de prijs vind ik waarschijnlijk op het internet, maar tis veel invoudiger als iemand het je gewoon zegt 8) )
     
  19. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    gewoon een aparte topic die noem je dan geluid faq(lezen)
    en dan een topic die je geluid faq (reageren noemt)

    die geluid faq(lezen)zet je dan gewoon sticky op closed
    en die geluid faq (reageren)zet je dan gewoon op sticky
    :D:p:):):p:p:)

    goed idee toch:confused::confused::confused:
     
  20. ronald22426

    ronald22426 Super Ronald

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens is dit wat, ik zoek namelijk een dd/dts setje van ongeveer €300,- en toen kwam ik deze tegen:

    Medion home cinemaset MD4364:
    [​IMG]
    Vermogen subwoofer 200 Watt pmpo en vermogen boxen 5 x 75 Watt pmpo. Geschikt voor DVD, MP3, CD-R, CD-RW, audio CD en VCD. AC3 decoder en DTS 5.1 uitgang.
    € 289,00

    Vinden jullie dit wat kwa prijs/kwaliteit verhouding?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina