1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Dishonored 2

Discussie in 'Games' gestart door Reckuuza, 16 nov 2016.

  1. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Precies dat. Eerste playthrough gedaan zonder kills te hebben gemaakt en zonder gezien te zijn geworden. Bijna 20 uur over gedaan. Met loaden van de savegame 37 uur volgens trueachievements. Nu een playthrough met Corvo en alles neermaaien
     
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Mijn eerste playthrough duurde dik 35 uur volgens de savegame, dus zonder de herlaad tijd ;) Heb dan ook wel alles uitgeplozen en op alle levels eigenlijk alles en iedereen op bed gelegd ;)
     
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Gamespot's game of the year #4

     
    Zifnap vindt dit leuk.
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Gisteren gekocht tijdens de kerst sales samen met Dead Rising 4 en absoluut geen spijt van. Heerlijk sfeertje in de game, fijne combat. Toffe mogelijkheden zoals armen, benen en koppies eraf choppen om vervolgens als afleiding voor andere guards te kunnen gebruiken, haha.

    Boeiend verhaal en personages ook en echt meer dan genoeg shizzle om te lezen en daar houd ik wel van. Echt cool om dat hart te gebruiken op burgers, je krijgt echt info over hen te horen dan. Al die extra dingetjes kan ik zwaar waarderen.
     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Uitgespeeld! Voor de tweede keer. Voor alle trophies zou ik nog een playhtough zonder powers moeten doen, maar daar heb ik geen trek in. Heerlijke game!

    Nu mag een ander er van gaan genieten!
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  6. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Game heeft nu ook mission select. Heb alles op Low Chaos gecleared maar niet alles op Ghost dus ga er binnenkort weer induiken.
    Heerlijke game
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik moest gewoon nog 2 playtrhoughs doen. Eerste lwo chaos, no spots en no kills. Daarna full lethal run 2 :) Geweldige game! Ook vanwege de zeer kleine details die er in zitten. Feeling guilty about killing that civilian? Luister dan maar eerst ff naar zijn gedachten ;)
     
    Killamonkey, Zifnap en Rienbu vinden dit leuk.
  8. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Heb nu weer zin om 'm erin te knallen haha. Maar eerst Brothers
     
  9. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.649
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Weinig tijd om te gamen maar nu eindelijk uitgespeeld. Geweldige game! Low chaos playthrough en op money na zo goed als alles gehaald. Binnenkort maar eens aan new game+ beginnen. Maar eerst Deus Ex :)
     
    Gakkie vindt dit leuk.
  10. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    had deze vlak na release in aanbieding gekocht maar kwam er toen maar niet in. terwijl eerste deel wel enorm van had genoten. deze week opnieuw aan begonnen en wauw _O_ geweldige game.
     
    Arno S. en Killamonkey vinden dit leuk.
  11. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26


    We mogen weer met Daud aan de slag! De DLC van de vorige Dishonored was het beste wat ik ooit als DLC heb gespeeld dus ik heb hier ook hoge verwachtigen van.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Is wel een standalone btw. 30 euro.
     
  13. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Dat klopt ja. Aparte keuze wel. Waarom zou je de originele Dishonored 2 overslaan als je deze uitbreiding wil gaan spelen? Blijkbaar hebben ze toch redenen om dit los te verkopen. Misschien worden games als Dishonored 2 wel veel doorverkocht en kiezen er daarom voor.
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417


    Prachtig. Ik heb dit al vaker gezegd: Arkane Studios is extreem goed in het bouwen van werelden. Uitdagingen worden aangebracht en het is aan de speler deze op creatieve manier te overwinnen. Je krijgt hiervoor diverse tools mee (letterlijke tools, maar ook de wereld zelf is een hulp middel) en sommigen zijn behoorlijk wild! De oplossing komt vaak spontaan tot jezelf. Jouw eigen stijl van oplossen. En dat meestal ongeforceerd. De speler wordt als volwassene behandeld.

    Een voorbeeld voor de industrie. Dishonored 1 wel gespeeld, deel 2 nog niet. Daar moet ik eens iets aan gaan veranderen...
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2021
  15. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Deel 1 een paar keer uitgespeeld. Met de FPS Boost speelde het heerlijk. Deel 2 heeft dit helaas niet. Moet er ook nog eens aan beginnen. Net zoals Death of the Outsider.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Hmm. Dishonored 2 zeker, maar Death of the Outsider schijnt volgens insiders minder goed te zijn. Meer van hetzelfde, maar minder interessant? En relatief duur als stand alone DLC/game, maar die vlieger gaat tegenwoordig niet meer op met de vele aanbiedingen.
     

Deel Deze Pagina