1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Doom

Discussie in 'Games' gestart door Ironstar, 8 aug 2015.

  1. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Duurt wel extreem lang voordat ik een match heb gevonden (paar minuten).
    Meer mensen hier last van?

    Gameplay is wel tering hard!!!! Eindelijk weer een oldschool shooter.
     
  2. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Jep hier ook, duurt lang inderdaad. Heb net weer ongeveer 5 min moeten wachten.

    Vind deze game wel geinig. Is weer eens wat anders.
    Heb me er niet zo in verdiept maar komen er nog meer wapens en maps ?
     
  3. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Ik had als graphics hoer trouwens wel meer verwacht hiervan.
    Doom/id Software was altijd vooruitstrevend kwa engine/graphics, maar dit is weinig bijzonder..

    Deze maps zitten er in bij launch (die in de beta zitten nu heb ik onderstreept):
    • Excavation. A modest-sized UAC mining outpost. Watch out for the rock grinder!
    • Infernal. A mid-sized Hell map with both interior and exterior elements. Lots of platforms and chasms, along with teleporters.
    • Chasm. This massive map takes you deep below the polar ice caps of Mars. A great place to play Freeze Tag.
    • Disposal. This smaller map is the main waste processing facility for the UAC research and residential complexes. Unsurprisingly, it’s full of radioactive slime.
    • Helix. This is where they experiment on demons and develop advanced weaponry. Which, naturally, makes it perfect for a quick round of Clan Arena.
    • Perdition. Disjointed and sadistic, this ancient arena is populated by the agonized moans of unfortunate souls who have suffered within its realm.
    • Sacrilegious. Set within a fracture of Hell, this map offers clear lines of sight. Move fast… or die faster.
    • Heatwave. An industrial UAC facility with glistening halls that will soon be slicked with human (and demon) blood.
    • Beneath. Before being beamed to Earth, the energies of Hell are harnessed in this symmetrical and cavernous location.
    En er zit een map editor in!!! Dus user generated content.
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  4. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Heb nu een aantal matches gespeeld. Ik ga steeds beter en merk dat ik het steeds leuker vind. Vooral Warpath (domination-achtig) speelt lekker. Ben nooit echt een fan van TDM geweest.. Ben benieuwd of ik het leuk blijf vinden.

    Graphics zijn niet geweldig maar goed genoeg voor dit soort game. Vind het wel fijn dat het erg soepel loopt allemaal.

    Nice! Dit is in ieder geval al positief.
     
  5. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Vanaf 37 sec:

     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Baanbrekend mooi is het niet. Absoluut niet zoals de E3 beelden, maar dat was ook duidelijk pc. Toch vind ik die lava map wel echt nice eruit zien. Een ding is zeker, ze hebben heel erg gekeken naar Halo 5 voor hun character models, holy shit.
     
  7. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Dit was wel een lekkere game:


    Static Rifle <3

    Shotgun <3<3
     
  8. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Shotgun is wel een beetje OP denk ik. Wat een baasje als 2e wapen voor dichtbij. Volgens mij als je met shotgun inzoomed doet hij nog wat meer damage? Weet het niet zeker..
    Heb liever die Vortex Rifle (sniper) dan Static, duurt me net iets te lang met opladen die static. Maar gebruik hem wel voor afwisseling, want er is niet zoveel keuze op dit moment.
    En na wat close-range damage hopen dat diegene op het juiste moment geel kleurt zodat je die brutal takedown kan doen. Dat geeft wel echt voldoening elke keer :cool:
     
  9. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Beta is met een dag verlengd vandaag dus ook nog speelbaar.
     
  10. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik moet bekennen dat de beta, en dan met name het geluid, de graphics (!), en het feit dat je vanaf 5 meter afstand doogemeleed lijkt te kunnen worden, mij behoorlijk zijn tegengevallen.
     
  11. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Had ik dus ook,, Had er veel van verwacht maar is mij behoorlijk tegengevallen helaas.
    Jammer.
     
  12. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    De beta en hele MP kunnen me eerlijk gezegd gestolen worden. Ik wil meer campaign / single player zien!

    Zag ik in dat filmpje over snapmap nu trouwens ook AI enemies toegevoegd worden? (had geluid uit staan, dus geen idee over de uitleg erbij) Dat zou dan wel weer tof zijn:thumbs:
     
  13. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Je koopt dit zoiezo ook voor de singleplayer de mp is gewoon voor der bij. Voor mij althans:+
     
    Bidle en Porunga NL vinden dit leuk.
  14. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Dat kan pas als je eerst flink wat damage hebt gekregen van iemand. Je moet het gewoon niet zover laten komen :+

    Heb me erg vermaakt met de bèta. Ben benieuwd naar de full game waaronder uiteraard de singleplayer maar ook meer multiplayer maps.
     
    B Tender vindt dit leuk.
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Weet niet MP voelde raar aan. Het heeft Halo invloeden maar was geen echte Halo en het voelde ook niet als een echte Doom aan.
    Had het gevoel dat de game niet echt weet wat het moest zijn. En voelt nu aan als gemiddelde dertien in een dozijn mp shooter.
     
    B Tender vindt dit leuk.
  16. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Helemaal mee eens!!
    Heb de Beta een paar keer gespeeld en voor mp speel ik wel andere spellen.
     
  17. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Ze laten Snapmap zien:

    Can make single-player maps, co-op, competitive.

    Cross-platform sharing and leaderboards.

     
  18. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Enkele minigames/creaties

     
  19. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
     
    Bidle vindt dit leuk.
  20. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    Singleplayer ziet er goed uit!
    Challenges en secrets halen voor upgrades lijkt me ook tof voor extra replay waarde, dus kom maar door met die game:thumbs:
     
    Servantes vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina