1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Far Cry 6

Discussie in 'Games' gestart door Reckuuza, 10 jul 2020.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Klinkt allemaal goed. Ik vind het belangrijk dat er voldoende aandacht voor details is in een wereld. Heb een tijdje geleden nog Far Cry 5 gespeeld en was eigenlijk niet van plan het volgende deel op te pakken. Maar misschien heeft deze toch voor me potentie, zeker in het kader dat de coop in deel 6 ook naar behoren werkt. Je kunt praktisch alle content met z'n tweeën spelen.

    I see what you did there.
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2021
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Er is ook erg veel aandacht voor details, ook wat gameplay betreft. Neem de artillerie bijvoorbeeld. Vaak kun je pas een air drop doen naar een missie, als je de nog niet ontdekte artillerie opgespoord en uitgeschakeld hebt. Moet zeggen dat ik dat wel een goede zet van Ubisoft vind, gameplay wise dan.

    Het zit hem misschien niet in de grotere dingen in deze game, maar zeker wel de kleinere, zoals de artillerie dus i.c.m. het zoeken naar inlichtingen waar die krengen zich bevinden. Supremo knallen en klaar, je kunt air droppen.

    Moet alleen zeggen dat Dani vanaf het begin eigenlijk al de grootste superheld is en dat is het enige wat mij een beetje tegenstaat als het om het verhaal gaat.

    Nog een ander mooi detail is, dat je er heel erg lang over doet om het hele eiland te verkennen. Iedere keer vind je wel iets en dan heeft Ubisoft de neiging je de drang op te leggen omdat iets te gaan doen voor je verder trekt naar je missie gebied. Bicho is trouwens wel het meest nutteloze personage in de game en Dani moet letterlijk alles voor iedereen doen.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  3. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  5. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.601
    Leuk Bevonden:
    8.660
    Dus je mag niet eens zelf Fring/zn zoontje neerschieten?
     
    Dududu en Servantes vinden dit leuk.
  6. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik vind het wel de leukste A.I. mayhem tot nu toe eigenlijk. :p
     
  8. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    leuke game dit vooral gaaf dat je ook alles coop kunt spelen!
     
  9. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    Deze game afgelopen zaterdag uitgespeeld. Was een stuk beter als het 5e deel.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  10. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    meer mensen die last hebben van de bugg die je eruit kicked als je samen fasttraveld ? ik speel deze game coop en telkens als we ergens FT voor gebruiken vliegt hij eruit
     
  11. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    nee nooit gehad, speel het ook altijd Coop.. speel wel op PS5 :9
     
    Niels_x360 vindt dit leuk.
  12. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    vreemd wij spelen op pc en zodra we of fast travelen of we gaan beide tegelijk dood word hij eruit gekickt xd
     
  13. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Vanmiddag begonnen met FC6. Weet nog niet goed wat ik er van moet denken, dat hele ammo aanpassen aan tegenstanders is een beetje kut, ziet er grafisch teleurstellend uit op XBO X, en laadtijden zijn nogal lang, wat nogal vervelend is wanneer je meerdere pogingen nodig hebt om een outpost of 2 schepen te klaren.

    Ben wel van het begin-eilandje af nu, dus morgen maar weer verder …
     
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Armor piercing ammo is de enige die je nodig hebt. De rest is een stuk minder nuttig
     
  15. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.601
    Leuk Bevonden:
    8.660
    Far cry begint voor mij altijd als "oeh dit is wel moeilijk" maar na een paar uurtjes begin je al redelijk over powered te worden.
     
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Klopt, die ervaring had ik met eerdere delen ook dus had me er ook al wel een beetje op ingesteld, maar wanneer je iedere keer dat je sterft weer een minuut naar een laadscherm mag kijken is dat nogal vervelend.

    Nu helpt het natuurlijk ook niet mee dat 1; ik perfectionistisch ben, dus ipv dat ik puur de opdracht doe, wil ik het ook nog eens stealthy AF ga doen.

    Voorbeeld, opdracht; Vernietig even deze luchtafweer met explosieven.
    Ik, Ok, er zijn, 7-8 vijanden, als ik vanaf het strand naar boven sneak dan kan ik die ene die niet op staat te letten, even stealth-machete kill doen zodra die ander even weg is gelopen, en dan …

    Na 6-8 pogingen die shit stealthy te doen gebruikte ik die LB + RB attack met die rockets, luchtafweer kapoet, ik wegwezen daar, klus geklaard, whatever. Ook kut/vreemd natuurlijk, want dan zou je een directe reactie verwachten van de bad guys die je nog achteraan komen, maar blijkbaar hadden ze daar dan geen zin meer in.

    2; Het helpt ook niet mee dat ik in dit soort games ook eigenlijk iets te vaak mijn eigen weg ga, dus “hey, eiland, even kijken”, en dan probeer je dus een compleet eiland te clearen zonder dat je daarvoor een opdracht hebt gekregen en met oneindig spawnende nieuwe baddies.


    Yeah, die staat ook op standaard ammo nu, maar soms heb je in shoot-outs het gevoel dat je toch maybe doodging omdat je de verkeerde ammo of gear ofzo gebruikte. Al is het natuurlijk niet zo heel vreemd dat je afgeschoten wordt in een shoot-out met 5-6 vijanden.

    Oh, wat wel kut was gisteren was dat ik iemand van achter een werpmes in zijn hoofd gooi (hij stond stil, volgens mij geen helm, goed gemikt), en ipv normaal te reageren door gewoon dood neer te vallen, had deze gast meer een “Ouch! You DICK!” reactie, dus daar ging de stealth-approach meteen al weer mis.
     
  17. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.601
    Leuk Bevonden:
    8.660
    Gewoon levelen upgraden tot je silenced 50 cal sniper hebt dan is stealth een makkie
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  18. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.601
    Leuk Bevonden:
    8.660
    Maar is dat niet lastig voor je @Yi-Long tegen een dictatuur vechten?
     
  19. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ik was ook gewoon weggevaren naar Miami.

    Maar ja, ik weet niet of Florida nou zo ontzettend veel beter is dan Yara …
     
    Yerewn vindt dit leuk.
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Tenzij ze het sinds de launch gepatched hebben is armor piercing echt met afstand de beste ammo. Stealth is echt the way to go in FC6, shoot-outs met meer dan 3-4 vijanden blijven lastig (in positieve zin)
     
    Yi-Long vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina