1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne & W10] Fortnite voice niet mogelijk

Discussie in 'Games' gestart door Jakke91, 28 dec 2019.

  1. Jakke91

    Jakke91 New Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    1
    Beste,

    Sinds mijn zoon Fortnite heeft, is hij er niet in geslaagd om via de hoofdtelefoon te kunnen praten/horen. De hoofdtelefoon is getest op een pc, dat is ok. Hij hoort wel het spelgeluid door de hoofdtelefoon, maar dus geen stemmen en hij kan zelf ook niet praten met andere spelers.
    De settings zouden de juiste moeten zijn, ik sluit ze hier bij.

    Alvast bedankt voor tips.

    Groeten
    Jan

    https://1drv.ms/u/s!Ait2i0drBiZHhr9efAffKXElO19JMg?e=8b5YyE


    [​IMG]
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Hij speelt dan op zijn eigen account neem ik aan. Op de xbox moet je gaan sleutelen aan de toegankelijkheid en mogelijkheden van jouw kind's account :thumbs: die staat nu waarschijnlijk op een standje waardoor geen communicatie met anderen mogelijk is.
     
    Nol en RemcoM vinden dit leuk.
  3. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Sommige koptelefoons hebben ook een slider voor een PC en console stand. Wellicht dat deze verkeerd staat?
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Dat je zelf geen stemmen hoort vind ik wel vreemd. Dat zou je namelijk moeten horen in de hoofdtelefoon, gemixt tussen de spelgeluiden.

    Ik zou eerst eens de microfoon in Windows testen, opname en afspelen. Steam heeft trouwens ook een microfoon test. Ik meen in het chatscherm.
     
  5. Jakke91

    Jakke91 New Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    1
    Victory! In mijn drang om de xbox veilig te maken voor zoonlief heb ik deze iets te veel dicht getimmerd. Bedankt voor de tip.
     
    Jorrie vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina