1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Game of Thrones: A Telltale Games Series

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 1 dec 2014.

  1. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5

    hoelang heb je erover gedaan?

    morgen ook kopen
     
  2. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Hoe vet was deze game. Dacht dat dit soort games niet tof zouden zijn, maar met een goed verhaal is dit echt genieten.

    Denk toch dat ik TWD ook maar ga spelen :D

    Meer van dit please :D
     
  3. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik ben zelf behoorlijk ervaren als het gaat om de games van Telltale. Hun Sam and Max games vormden een aangenaam bad van nostalgie maar na een tijdje was de koek wel op. Zombies zijn niet mijn kop thee maar de goeie recensies en de walking dead demo overtuigden me om het het hele seizoen maar te gaan spelen. Nu het tweede seizoen er op zit was het tijd voor de serie waar ik door de boeken en HBO al helemaal in zit. Game of thrones!

    De verwachten waren hoog maar dit valt niet tegen zeg. Alsof je eindelijk tegenover karakters staat waar je al jaren over hebt gelezen en gezien. Het blijft toch een raar fenomeen dat Telltale je zo in hun wereld trekt door de schijn te wekken dat je invloed hebt op hun wereld. Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik kan niet wachten op de volgende episode. Misschien dat ik zelfs die borderlands game wel ga spelen hoewel ik niks met hun wereld heb.
     
  4. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Iets langer dan 2 uur denk ik. Het had best een aardige lengte voor een episode.
     
  5. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Nu net chapter 5 gehad. Super leuk spel! Ook heel vet gedaan hoe ze je in de GoT-wereld plaatsen, met een nieuw verhaal en personages maar toch ook met bestaande plekken en personages.
    Trouwens, er was (vooraf) veel kritiek op de graphics van het spel, maar vind het zelf best meevallen. Het schilderachtige past juist goed bij de GoT-setting vind ik.
     
  6. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Net eerste episode uitgespeeld:

    Pffff dat einde! Had voor Royland als sentinel gekozen, maar ik denk niet dat als je die andere dude had gekozen dat er dan een kans was dat Ethan wel in leven bleef?
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nah dat moest gebeuren. Wie je als Sentinel kiest heeft wel invloed op de volgende episode. Volgens mij speel je diegene zelfs.
     
  8. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Oh echt, dat belooft dus nog wat (:
     
  9. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Ook eerste episode uitgespeeld. Vond hem goed, kan niet wachten op episode 2


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  10. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Er is niks bekend toch over de releasedata van de volgende episoden?
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Meestal rond 6 weken ongeveer. Daarnaast wachten ze best lang met de aankondiging maar als ze het aankondigen is de release meestal een week later.
     
  12. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Duurt wel lang zeg, zes weken. Aangezien je een episode in 2 uurtjes uitspeelt (tenminste de eerste).
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Heb nu net Tales from the Borderlands gehaald, ep 1 en season pass. Ik wil GoT eigenlijk ook halen nu, 2,50 dollar voor ep1 en 16 dollar voor season pass is netjes. Hoeveel van GoT moet ik gezien hebben? Ik heb S1 helemaal gekeken.
     
  14. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Dit speelt paralel aan seizoen 4 van de serie volgens mij. Het speelt rond de "red wedding"


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ok goed om te weten, want dan ga ik daar nog niet aan beginnen. Wil niks spoilen voor mezelf en eerst de serie afkijken, of sowieso tot S4.
     
  16. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Absoluut wachten ja. Margaery ken je bv helemaal nog niet met alleen s1 te hebben gezien
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
     
    bulletproof010 vindt dit leuk.
  18. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    4 februari, wachten zuigt :D
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  20. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Rated M for "morgen komt hij uit".

    Lekkere shit, kan niet wachten!
     

Deel Deze Pagina