1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamen met een Beamer [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Occisor, 17 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hacktic

    hacktic PSN ID: hacktic

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Neem een Sanyo PLV-Z5 (heb ik ook)
    Lekker stil en super mooi!
    [​IMG]

    Dit is nu mijn opstelling. (projecta scherm 200 x 107)
    Echt te vet om met een beamer te gamen ;)
     
  2. Karll2

    Karll2 Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    mooie stoel,waar heb je die gekocht want ik zoek een nieuwe bureaustoel .. wel moet je die kabels wegwerken dan is het echt wel mooi ;)

    Ik geloof wel dat die sanyo Z5 goed is maar beter dan tw700.. hmm ik denk dat die net wat onder doet

    Lees dit eens dan: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=52364.0
    Review van Z5 van doorhof
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    aanrader is ook om eens de prijzen van de lampen voor de beamers te vergelijken. Kan toch een factor zijn als je tussen een aantal twijfelt. Verschil tussen de prijzen kan erg hoog zijn.
     
  4. sanderSJE

    sanderSJE Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    ik zit er over na te denken om via www.thuisbioscoop.nl een complete set te kopen ... als ik ga voor de 1450 euro versie wat raden jullie me dan aan en waarom?

    hmm klinkt ook interessant :)
     
  6. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze beamer is geen HD beamer (native/standaard resolutie: 800x600). Ik weet niet of je dat wil. Ik in ieder geval wel. Ik zou nog ff doorsparen en naar een HDready beamer uitkijken.

    Weet niet of je wat aan mijn 'advies' hebt daar ik ook met eenzelfde soort dilemma zit :).
    Zoals het er nu naar uitziet zou ik voor de TW700 gaan. Deze schijnt het mooiste plaatje te geven en Epson geeft goede garantietermijnen e.d. De andere zijn opzich ook wel wat. De Sanyo is ook goed (ietsje minder beeld als de TW700) maar heeft het voordeel dat hij 2 HDMI en 2 component aansluitingen heeft. Daarentegen vindt ik het uiterlijk spuuglelijk...
    Ik zelf zit er ook aan te denken om een uit dat rijtje te kopen, maar weet ook nog niet precies welke. De TW700 heeft op dit moment mijn voorkeur....

    Het scherm zou ik 100% een 16: 9 scherm nemen. Ik kijk bijna alles in breedbeeld dus zou ik het scherm ook breedbeeld willen. De omvang heeft natuurlijk te maken hoeveel ruimte je hebt. In principe maakt dit niet zo heel veel uit.
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Hehehe scherm is niet mijn grootste zorg .. ik ga de zolder inrichten als HT kamer... ik zat er zelfs over na te denken een automatisch scherm te nemen... Nog een redelijke surround insallatie er bij en een muurtje bouwen en ik ben klaar ;)
     
  8. sanderSJE

    sanderSJE Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    ze zeggen tog wat anders hier http://www.kieskeurig.nl/review/EE98ABB5A5AF7D0BC12570960044401E.htm
    en op de site van sharp staat ook dit:
    Aantal Pixels XGA 1024 x 768 Pixel
     
  9. hacktic

    hacktic PSN ID: hacktic

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Die stoel komt van BoConcept.
    Moet wel zeggen dat hij zoals ik hem heb ruim 1000 euro is.
    De Sanyo heeft een hoger contrast en is wat stiller.
    Verder zal je niet veel merken, maar het is niet voor niets tot beste koop vernoemd.
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Kieskeurig lijkt zichzelf tegen te spreken. Er staat dat ie wel hd-ready is, maar een native heeft van 800x600. Vreemd. Mijn plasma heeft een native van 1024x768, dit is eigenlijk ook hd ready omdat dit bepaald wordt door het aantal horizontale beeldlijnen een beamer van 1024x768 zou dit in theorie dus ook moeten zijn. Echter plasma gaat geloof ik wat anders om met zijn pixels dan lcd.
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    pff... vanavond ga ik de tekeningen zoeken van de zolder en ook maar eens aan de slag :)
     
  12. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Hey Fardo,

    thuisbioscoop.nl is een erg goede zaak. De mensen daar staan je graag te woord en je kan altijd beamers naast elkaar testen. Probeer wel een laptop met HD content mee te nemen, de keer dat mn vader en ik daar waren (langer dan een jaar terug al denk ik) hadden ze dat niet.

    Over het pakket:

    Met al deze beamers zit je in principe wel goed, maar de TW700 en de Z5 worden als beste beschouwd. De TX300 levert denk ik ook wel een scherp plaatje op. Ga eens de reviews en de prijzen na.
    Het scherm moet je zelf gaan kiezen. Als je even de afmetingen van je zolderkamer door gaat geven, samen met de kijkafstand kan ik wel wat voor je maken though.

    Over de prijs van het pakket: Ik denk dat als je alles los koopt, dat je dan misschien goedkoper uitbent. Ook ondanks de plafondbeugel en kabel. Maar dat kunnen we pas berekenen als je erover uit bent welke beamer en scherm het gaat worden.

    Ik hoor het graag,

    Sjoerd


    Edit: ik zie net dat ze de gekke HD weken hebben daar, al die beamers kosten maar 1125,- euro, wat erg netjes is. Mensen die interesse hebben in een van deze beamers ( Z5, ATX100, TW700, TX300 en AW15), sla jullie slag.
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2007
  13. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    :eek:

    Sla je slag jongens!
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    @SjoerdV NL - Tof! ik ga van de week schetsen maken in visio en het een en ander bereken. Ik zit er ook over na te denken om extra isolatie aan te brengen. Maar goed het wordt een leuk project
     
  15. sanderSJE

    sanderSJE Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    hij is dus hd ready voor 500 euro?:eek:
    trouwens hoe kom je erachter hoe groot je kan projecteren zonder dat je lelijk beeld krijgt?
     
  16. Karll2

    Karll2 Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    groot genoeg sandersje

    Even vraagje, ik begin toch te twijfelen op welke kant van het scherm ik moet projecteren, is dat de matte kant van het scherm of de gladde kant, want momenteel heb ik het in mekaar gezet om te projecteren op de gladde kant :) hopelijk ben ik juist want het zou mij niets verbazen als ik het zou moeten projecteren op de matte kant.

    Mvg
    Karl

    EDIT: ahja de beamer is nog altijd niet ontvangen , ik heb gisteren mailtje gekregen van redcoon dat het vertraging is opgelopen en pas vanaf gisteren is verstuurd en dat wil zeggen binnen 4werkdagen dus dan zal het waarschijnlijk maandag of dinsdag pas zijn dat ik de beamer heb
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2007
  17. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch de matte kant ;)

    Ik twijfelde zelf ook toen ik mijn scherm binnen kreeg.
    Ik had de dealer nog even gebeld om het te vragen.
    Bij mij was het iig de wat ruwere, matte kant :).
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2007
  18. Karll2

    Karll2 Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    neeeen!! da meende ni ! shit! :) ik ga ook eens een mailtje sturen voor zekerheid, ik dacht die gladde kant lijkt zo mooi, het zal dat wel zijn, blijkbaar dus niet :mad:
     
  19. .: JP :.

    .: JP :. Shaken, not stirred!

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog niemand die mij een beamerscherm kan aanraden? Zie wel allerlei foto's voorbij komen. Zijn dit dan allemaal ontevreden mensen...

    :confused:
     
  20. Karll2

    Karll2 Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan je zeer sterk het kingpin spanschermen aanraden ikzelf heb nu enkele dagen het 88" scherm en het is zeer mooi en strak en zeer eenvoudig in elkaar te steken en goede service om niet te vergeten , heb ze al 1keer gebeld en zonet ook al mail terug gekregen voor langs welke kant ik moest projecteren, dus goede service heb je wel bij kingpin.
    Ik heb kingpin gekozen wegens de mooie prijs, ik heb er 280euro voor betaald voor een zeer goed scherm, ik ben een tevreden man! ik zal volgende week pics maken zodra ik mijn beamer binnekrijg.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina