1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 6]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 28 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    *steelt post van Arjan*

    Voor de mensen die zowel over Halo 2 als Xbox Live! beschikken.
    Dit is dé plaats om je ervaringen met elkaar te delen! Ook kan je hier terecht met je vragen enz...

    Dit is dus het 6e deel. Deel 1, 2, 3, 4 en 5 kan je via de volgende links terugvinden:

    * Deel 1
    * Deel 2
    * Deel 3
    * Deel 4
    * Deel 5



    En de volgende boodschap is voorlopig nog steeds van kracht :cool::

    Have fun again!
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2005
  2. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Wow gaat wel snel met die nieuwe deeltjes8)

    Trouwens Ice heeft wel gelijk volgensmij.. je kan geen host geven aan jezelf met hostprogramma
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2005
  3. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ja inderdaad. Heb het er maar druk mee :+


    *gaat salarisverhoging vragen
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Nee kan ook niet. Nou het kan wel maar dat zorgt er dan voor dat je in je 1tje in een nieuwe game terecht komt ;)
     
  5. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm ingewikkeld dat cheaten zeg:confused: Volgensmij nog moeilijker dan normaal halo2 spelen:p :+
     
  6. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Bwahahahahahha. Kent iemand de twee jongens deadly vip3r en Vontha Mouse? Dachten dat ik cheat, dagen ze ons uit voor mlg omdat ik mijn level niet waard was. Start hij potje mlg met toch pr0 settings joh; covenant weapons only, radar aan en tot de 30 kills. w000t! Winnen we ook nog op die laghost van ze (gele verbinding) met uiteindelijk de goede settings.

    Mja, ik gebruikte auto aim ofzo. Tuurlijk met een hit percentage rond de 50% :+
     
  7. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    Je kan beter gewoon niet cheaten en normaal spelen, geen gezeik met heel da hostprogramma gedoe en gebanned worden.:)
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Cheaten = Lame
     
  9. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Jongens, praat je mond niet voorbij. Ik gebruikte geen cheats, ze dachten dat alleen. Ik snapte hun opmerking alleen niet dat ze dachten dat ik auto aim gebruikte omdat mijn hit ratio rond de 50% zat.
     
  10. Towel

    Towel Guest

    WHAHAHA Sostic wat een mannetjes hier ook:+ lezen amper de tekst en zien cheaten staan en meteen "post reply"*) .

    En over shinato/forreal, als jullie allemaal beweren dat ze host prog gebruike geloof ik het maar, alleen ik denk echt sterk van niet. Ze kennen pas net xbl, en toen foreal (toen shinato) net xbl had, moest ik um nog alles uitleggen over vakjes joinen en maken etc. Het lijkt mij sterk hoor, maar ik heb het nog nooit gevraagd dus wie weet:{
     
  11. major mark

    major mark Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
  12. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Geloof me maar, ze hebben mij host gegeven :+
     
  13. Towel

    Towel Guest

    Hohh mark ga buiten spelen, ben jij niet zo'n modder?
     
  14. Towel

    Towel Guest

    oke oke ik geloof je*) maar dan meot die kerel mij voortaan host geven man, hij loopt toch elke TH objective game met die bal of vlag in de handen:cool:
     
  15. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    jah klopt man. Maar haha echt te droog, ik zit nu het eerste deel van de live experience te lezen. Droge shit :cool:
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik kan me nog al die medals herinneren toen je in de Warthog zat op Turf ;)
     
  17. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Mja maar dat is weer een ander verhaal. Daar werden we gematched tegen een paar cheaters die zo slecht waren dat geen goed gebruik konden maken van hun mods :cool:
     
  18. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Maaruh niemand kan onderbouwen dat Shinato elke keer host kreeg. En dat hij host programma gebruikt maar zelf de host is:confused: ... Klinkt allemaal weer mooi:cool: Maargoed... alles ff op een rijtje:

    1e game (mijn host)http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=355778741&player=Sir%20IcE2k6
    2e game (Shinato volgens jullie) http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?panel=kills&gameid=355783352&player=Sir%20IcE2k6
    3e game ( Shinato volgens jullie)http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?panel=kills&gameid=355786522&player=Sir%20IcE2k6
    4e game ( Sjaak)http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?panel=kills&gameid=355790744&player=Sir%20IcE2k6

    Nou die eerste kan best duidelijk zijn dat dat mijn host is;) . De vierde game op die host van Sjaak kan ik me wel inlevenO-) . Maar ook daar wil niet zggn omdat ie meer kills gemaakt heeft dat ie dan ook gelijk de host heeft. Over die tweede en derde game liggen de kills enzo ook allemaal niet ver uit elkaar. Ben er dan ook nogsteeds vol van overtuigd dat die ook op jullie host waren. Echt nrgens maar dan ook echt NERGENS kan je uit afleiden dat het Shinato was!! Zoals ik al eerder zei als je host prog heb kan je jezelf geen host geven dus! Mij kan je daarover nix wijsmaken:cool: !!!Of die dat prog heeft dat weet ik dan niet maar dat terzijde...


    Peace bitches_0/
     
  19. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar Ice als sostic zelf zegt dat ze host proggie gebruiken dan zal het toch wel neem ik aan???

    Inderdaad sjaak je ownt legendarisch makkelijk op zijn host. Die vent schiet nog geen gat in een pakje boter.
     
  20. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Of gewoon helemaal niet spelen :).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina