1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC Gaming] Algemeen

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zeroine 83, 28 jul 2006.

  1. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je toch niet goed gelezen, kijk eens naar mijn vorige post :+
    Nee maar je hebt zeker gelijk, Dungeon Keeper spellen waren zeker lachen :)
     
  2. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    > DUKE NUKEM 3D < HAIL TO THE KING BABY :cool:
     
  3. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    "Your face, your ass....what's the difference ?" :+
     
  4. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    :9 , een klassieker gwn! met leuke uitsprake \o/
     
  5. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker wel :b: Eigenlijk zo'n vanzelfsprekende titel dat ik um helemaal vergeten was te noemen....maar Duke Nukem 3D heb ik ook echt veelste veel gespeeld 8)
     
  6. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    ik ook*) was niet van de pentium 1 (volgens mij was het penium 1, of pentium 0 :+) weg te slaan! ken nog steeds alles uit me hoofd als ik het weer speel :)
     
  7. ganontoad

    ganontoad Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, moeten jullie is naar speed run filmpjes op google video kijken van duke 3d... echt te ziekelijk, steeds level binnen paar seconden uitgespeeld....:thumbs:
     
  8. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja die speedruns zijn wel heftig jah, echt lijp om te zien hoe sommige mensen games spelen alsof het niks is 8) Aan de andere kant zeg ik er wel eerlijk bij dat ik zelf niet op zo'n manier een game zou willen spelen. Bij mij gaat het erom dat ik echt van een game geniet, van ieder level....en het liefst alles vind wat er te vinden valt en alles kapot schiet wat kapot kan. Hoe snel dat gebeurt vind ik dan persoonlijk minder belangrijk, maar ik doe het die gasten ook niet na in ieder geval :+
     
  9. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Mag ik Deus Ex al tot de "ouwe" klassiekers rekenen?

    Geweldig spel, voor tientallen uren speel plezier per keer dat je hem uitspeelt wat je meerdere keren zult doen.

    Wel die vijand killen of toch een tranq dart of er omheen.

    Tnt krat pakken en zijpad instappen gooien, snel opzij springen en BOOM 2 dooie gasten.

    Ah die tijden :).

    AoE2 en RA2 ook enorm veel gespeelt. Toen der tijd ownde ik flink met Ra2 :+.

    Duke Nukem 3D, Doom, Dune 2 en ook Jack Jazz Rabit :D(Nederland!).
    En natuurlijk C&C en Warcraft 2 (zoveeeeel gespeelt).

    en inderdaard Dungen Keeper I en II.
    Deel I zoveeeel gespeelt, zelfs nadat deel II nog.

    LET IT BURN!!!
     
    Laatst bewerkt: 1 aug 2006
  10. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Op de pc vind ik Escape from Monkey Island leuk en CounterStrike en ...........dat was het eigenlijk wel. Ben meer into consoles
     
  11. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    EDIT : Niks, laat maar :+
     
  12. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Wat poste je dan?? Ik zal mn post wel even onderbouwen als het daar misschien over ging ;) Escape from Monkey Island was mijn 1e Monkey Island spel en de dialogen vond ik geweldig. Alleen de puzzels vond ik soms zo onlogisch als de pest. Maar alleen het luisteren naar die grappige stemmen vind ik al genoeg + de geweldige characters. *Wacht nog steeds op een vervolg*

    CounterStrike was mijn eerste kennismaking met het online gamen. Prachtig vond/vind ik dat. Begon met 0 kills en 30 keer dood ofzow. Sindsdien zijn mn skills wel aardig omhoog gegaan. Meestal wel meer kills dan doodgaan. Maar speel het niet meer zo vaak. Maar de maps met CounterStrike zijn perfect, niet te groot en niet te klein. Beetje nadenken over tactiek en zo. Vind bom plaatsen of gijzelaars bevrijden altijd wel leuk. Hoop ook wel dat Source naar de 360 komt
     
  13. XmandyX

    XmandyX Active Member

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    0
    weet je welke ook nog steeeds leuk is om te spelen en dan vooral online: red alert 2. Die vind ik egt meesterlijk.
     
  14. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ging niet om je onderbouwing, ik zei gewoon iets stoms dus daarom ;)
    Maar als je Escape From Monkey Island leuk vond dan moet je deeltje 3, The Curse of Monkey Island, ook eens proberen....ook een geweldig spel, zelfde stijl maar iets leuker getekend naar mijn mening. De geruchten gaan overigens dat er idd nog een deel 5 aan zit te komen, maar wanneer is niet bekend. *Hoopt* :cool:
     
  15. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Deel 3 had ik een keertje gehuurd bij de bieb, maar die vond ik toch een tikkie minder dan deel 4. Dat getekende stijltje was idd wel mooi. Of er ooit een deel 5 komt weet ik niet. In 1999/2000 stond al in de PU dat ze (LucasArts) een icoon als Guybrush Threepwood niet zouden laten uitsterven. Maar tis verdacht stil de laatste jaren rond de Mighty Pirate
     
    Laatst bewerkt: 1 aug 2006
  16. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Whehe ja idd :) En Murray The Talking Skull is helemaal geweldig _O_
     
    Laatst bewerkt: 1 aug 2006
  17. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Murray! The powerful demonic skull! Man man man, wat geweldig. Die hele spellenserie, heb ze alle 4 uitgespeeld, deeltje 1 zelfs nog op de Amiga500. Prachtspul, had 8 diskettes geloof ik ;).
     
  18. SneakySpidy

    SneakySpidy Supra

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Croc 8)

    Dat kleine groene draakje!!

    Dat is pas een meesterlijk spel.
     
  19. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Krokodil toch? Had ik voor de PSone :)

    http://www.abandonia.com/index2.php

    Hier kun je HEEL VEEL oude games downloaden :) Bijvoorbeeld Warcraft 1! Erg leuk :D
     
  20. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Transport Tycoon de Luxe.... *drool*
    Die heb ik echt zoveel gespeeld :+.
     

Deel Deze Pagina