1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] PES 2020

Discussie in 'Games' gestart door ageQned, 16 jun 2019.

  1. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Hopelijk zometeen ook al te downloaden in de HK store...
     
  2. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Demo staat NU in de NLse store.

    Die menu's (paars) en weer die verschrikkelijke font ... ze leren het echt nooit.

    Standaard staat de camera trouwens heel raar, dus die snel weer normaal gezet.
    Grafisch nog weinig verschil. Kleuren lijken wat anders, gras wellicht iets anders. Pas 1ste potje, dus kan er weinig over zeggen. Wel net een dieptebal naar een medespeler die eigenlijk meteen helemaal vrije doorgang had, maar vervolgens alsnog de aanname verkloot en weer ingehaald wordt ...

    Edit; voor veel skill moves waar je voorheen alleen de rechterstick voor gebruikte, moet je nu ook de rechter trigger indrukken. Beetje vervelend/wennen. Ook nog niet helemaal duidelijk waarom dat perse doorgevoerd moest worden, maar zal wel iets met dat finesse dribbelen te maken hebben.
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2019
  3. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Waar in de store? Ik zie 'm niet
     
  4. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Gewoon bij games > demo's, en dan was het gewoon de eerste ...
     
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Okee, gevonden! Bedankt :)
    Morgen ga ik het uitproberen. Nu ga ik slapen.
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  6. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Wat zijn jullie ervaringen met de demo
     
  7. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Kan er weinig zinnigs over zeggen. Het ziet er oké uit, pace is echt goed, maar ik heb 2019 echt amper gespeeld, dus ik kan niet zeggen of er veel is verbeterd.
     
  8. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732


    Kan je de demo oneindig spelen of is het een timed demo?
     
  9. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Gewoon een demo, dus downloaden, spelen, en sowieso het offline gebeuren zal wel speelbaar blijven.

    Na een wedstrijd ook gewoon meteen weer de optie om een rematch te doen, dus dat is ook altijd wel fijn. Begrijp nooit zo goed waarom dat bij FIFA niet kan, maar telkens eerst weer reclame, terug naar hoofdmenu, alles opnieuw instellen, etc. Compleet onzinnig natuurlijk, als je wilt dat mensen je game gaan proberen.
     
    ageQned vindt dit leuk.
  10. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Zo net een paar potjes online en offline gespeeld. Online totaal geen leg en dat is erg fijn al had ik dat met 19 ook al niet. Ik moet zeggen dat het allemaal erg natuurlijk aan voelt en wederom een grote stap vooruit. Aannames en balcontrole is echt super. Speelt ook net een tikje trager dan 19. Graphics min of meer zelfde als 19 maar dat was dik in orde. Speelt gewoon heerlijk weg en een dikke pluim voor konami!
     
    ageQned vindt dit leuk.
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Dat gebeurt nu bijna elk jaar. Kan me herinneren dat ik ooit eens een gruwelijke demo had gespeeld en toen was de pacing in de game compleet verneukt. Altijd gezeik met versies.
     
  13. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Net 15-20 potjes ofzo gespeeld, en schieten is kut, AI wisselvallig, medespelers die niet fatsoenlijk doorlopen of zelfs inhouden met een 1-2, staande tackles te vaak een overtreding, en geen idee wat ze nu precies met die skill-moves gedaan hebben, maar is nog wisselvalliger dan 19, dus onbruikbaar.

    Je voelt je totaal niet in controle over wat je nou doet.
     
  14. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Nieuwe camera speelt niet zo lekker als ik had gehoopt. Tuurlijk, het oog wil ook wat. En in deze camerastandpunt ziet het er net wat realistischer uit.
    Maar ik geef ook soms foute passes. Omdat het vanuit deze camerastandpunt soms moeilijker in te schatten is... welke richting een pass op moet.

    Geen idee of dat een plus- of minpunt is. Het is in ieder geval even wennen.

    Menu vind ik persoonlijk wel slick. Ik hou van simpel en strak.

    Scheids fluit voor mijn gevoel wel erg snel.
    Voor de rest kan ik er weinig over zeggen. Afgezien van de bovenstaande minpunt(jes). Vind ik het wel lekker spelen.

    Maar ik ben ook niet zo veeleisend. PES is voor mij meer een game ter ontspanning. Altijd na het werk 2-3 postjes Master League of Myclub. Kan in principe ook nog een jaar door met PES 2019 (destijds ook gedaan met PES 2016, waardoor ik PES 2017 nooit gespeeld heb). Maar ik ga PES 2020 sowieso wel halen.
     
  15. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Waarschijnlijk doe ik hetzelfde als vorig jaar; doorgaan met huidige PES tot de nieuwe in de PS Store in de aanbieding gaat voor 30 euro ofzo, wat vaak al na een maand is. Vorig jaar viel dat ook mooi samen met een dikke gameplay patch die veel problemen wegnam die er bij de release nog inzaten.
     
  16. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Toch wel hetzelfde lettertype he??!!??
     
  17. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Niet op het lettertype gelet.

    Nieuwe camera is denk ik echt een kwestie van wennen. Want hoe vaker ik het speel. Hoe vetter ik het vind. Speelt op deze manier veel realistischer.

    Richtingsgevoel is soms nog wel even wennen. Soms wil ik een bal plaatsen in de bovenhoek. Schiet ik door het midden ofzo.

    Maar ook dit is denk ik een kwestie van wennen.
     
  18. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Ben nu de demo via Steam aan het downloaden, benieuwd of het net zo'n technisch drama word als vorig jaar.. 8)
     
  19. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    Dit is echt typisch pes

    Een demo uitbrengen en de transfers niet updaten
     
  20. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Frenkie de Jong zit al wel bij Barca, dus dat viel al mee.

    Vind dat verder niet zo belangrijk eerlijk gezegd. Gaat me met de demo gewoon even om de gameplay goed te kunnen testen, en dat iedereen straks bij de juiste club zit, dat komt met de release wel. We zitten nu midden in de transfer-periode, dus vind het niet zo vreemd dat ze daar nu niet al teveel moeite in hebben gestoken.
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina