1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Playstation Vita [Deel 4]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 7 aug 2013.

  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    hehehe ach gewoon geen tijd gehad om te spelen. Dus dacht ik laat ik hem dan maar op een ander platform kopen.. misschien speel ik hem dan uit.. 8)
     
  2. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Vita.TV voorlopig alleen in Japan =(:'-(
     
  3. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Het is allemaal nog niet zeker. Sowieso lijkt het mij een heel tof product!
     
  4. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Denk ook wel dat als reacties echt heel positief zijn in de andere landen, dat Sony wel gaat uit breiden.:thumbs:
     
  5. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Idd, ik hoop het zelf ook. Mocht het niet gebeuren, en het importeren kost niet al teveel dan zie ik dat ook nog wel als optie. Maar de Vita.tv moet wel volledig zonder lag het ps4 beeld dan kunnen streamen? of via dat remote play ofzo. Dat zou voor mij de voornaamste reden zijn om hem te halen.
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik betaal €100 als ik mijn huidige Vita eraan kan koppelen en zo touch games kan spelen.
    Ik ga niet hoger dan €75 als dat niet kan.

    ondertussen zeg ik al tegen mezelf 'lul niet, je koopt het ook voor 100' :+
    Maar ik probeer principes te hebben!
     
  7. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Je bedoelt dus dat je je Vita kan gebruiken als controller? Volgens mij kon je namelijk alleen je Dualshock er op aan sluiten.
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ja, want zoals het nu is kun je dus het merendeel van de Vita games er niet op spelen omdat die allemaal touch nodig hebben.
    Wat heb je er dan aan.

    Als je je Vita kon koppelen was dat geen probleem. De bijgeleverde USB kabel gewoon inpluggen en gaan met die banaan.
    Of appel. Ik ben allergisch voor bananen.
     
  9. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Tja, tis natuurlijk niet alleen voor Vita games; ook PSP, PSOne, indies...en natuurlijk PS4....:9
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ja, je beschrijft nu dus...de Vita. :+
     
  11. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    I know; voor ons Vita bezitters is het eigenlijk niet eens zo interessant; alleen een eventueel groter scherm...
     
  12. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Als je hem kon pre-orderen, dan had je het allang gedaan ;)
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    En dat is precies waarom ik het wil. De mogelijkheid om alle Vita games op een groot scherm te spelen.
    Waarom een VITA tv uitbrengen, en dan niet eens alle Vita games kunnen spelen. 8) Noem het dan... Playstation TV.
    NEE

    DENK IK.
     
  14. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Ik heb vernomen dat de touchcontrols worden opgelost door L3 en R3. Als je bij killzone dus een melee kil maakt, zal je L of R3 inmoeten klikken en dan de beweging nadoen.
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hoe zou dat dan werken bij bv Uncharted met die houtskool tekeningen of bossfights? Daar moet je heel specifieke bewegingen maken, en om nou met 1 druk van de stick een heel papiertje zwart te hebben gemaakt is ook niet leuk.
    Maar goed, een oplossing is beter dan geen oplossing. Geeft hoop dat misschien toch vrijwel iedere game speelbaar gaat zijn.
     
  16. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Dat was juist niet genoemd, er werd niets gezegt dat daardoor nu meerdere games speelbaar kunnen gaan zijn. Maar papier zwart maken word dan denk ik gewoon gedaan door hem in te houden en dan gewoon heen en weer te gaan met je pookje.

    http://http://www.psx-sense.nl/145846/l3-en-r3-vervangen-touch-controls-bij-gebruik-ps-vita-tv/
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Vaag dat je niet gewoon een Vita kan koppelen. L3/R3 is aardig als tussenoplossing, maar niet bepaald ideaal.
     
  18. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    L3/R3 zou echt vervelend zijn om dat in te moeten drukken en vervolgens de beweging te maken. Gebruik dan L2/R2 (Die heeft de Vita ook niet) en beweeg vervolgens het pookje. Is een stuk makkelijker en gebruiksvriendelijker denk ik.
     
  19. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Precies...gemiste kans.
    Snap ook niet waarom ze dat niet doen, zou weer een reden meer zijn voor mensen om toch een Vita te kopen....Nintendo deed het ook eerder met bv de Game Boy Player, en vond dat toen ook echt fijn, die games op een groot scherm te kunnen spelen.

    Snap dan eigenlijk ook niet echt de naam Vita TV....je gaat er dan toch vanuit dat alle Vita games het doen....:confused:
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313


    Bij Uncharted vind ik het moeilijk te zeggen welke beter is. De een is donker dan de ander, maar ja...
    Rayman is het verschil qua kleuren wel erg duidelijk.
    En de inkijkhoek...
     

Deel Deze Pagina