1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PlayStation VR

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Kevf, 19 mrt 2014.

  1. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Zoals we steeds zeggen. VR is en blijft awesome. :thumbs:
     
  2. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Shooters in VR blijven tof natuurlijk. Ik denk dat als “de mens” als soort lang genoeg blijft leven, we zeker op het punt komen dat er een holodek ontwikkeld gaat worden. Hoe gaaf zou dat zijn.
     
  3. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Gaaf man. Ik ga mijn PSVR ook weer even aansluiten. Ik wilde al vanaf het begin van NMS een VR versie.. nu komt die dan toch.
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  4. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Geniaal! Wel hopen dat ie op OG PS4 ook een beetje lekker draait
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2019
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  5. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik kan niet wachten om het te proberen..
     
  6. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    damn, niet verwacht. Das wel netjes!:thumbs:
     
    inoway vindt dit leuk.
  7. r_xbox_gamer

    r_xbox_gamer Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik kan een oculous rift overkopen van een collega, iemand een idee of dit een beetje speelbaar is met mijn laptop? GTX 1050, 8GB DDR4, I5-8300H.
    Ik voldoe aan de minimumvereisten, maar hoor graag of iemand ervaring heeft met een vergelijkbaar systeem.
     
  8. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Een Rift kopen is zeker geen miskoop maar je systeem is wel wat aan de krappe kant zeg maar. Minimum is vaak gewoon te krap hoor. Hoeveel USB 3 poorten heb je?

    Mijn systeem trekt het prima allemaal maar dat kost dan ook een beste duit.

    Steam: Olijke Poffer CPU: Intel i7 8700k 6 cores @ 4.9 Ghz | RAM: 16GB G-Skill Trident Z RGB DDR4 @ 3000 Mhz | GPU: MSI GTX 1080 Ti 11 GB Mobo: MSI Z370 Krait Gaming | SSD:Samsung 850 EVO 250GB | OS: Win 10 x64 | Screen:Triple IIyama PROLITE XUB2792QSU-B1 7680x1440 | Controller:Fanatec CSW v2.5, Fanatec Mclaren GT3 rim, CSL Elite pedals & loadcell brake & TH8A Shifter| Misc: Oculus Rift , Playseat Evolution , Wife for serving Coffee and Beer.
     
    r_xbox_gamer en inoway vinden dit leuk.
  9. r_xbox_gamer

    r_xbox_gamer Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    13
    Hmm dan ga ik de gok niet wagen, heb momenteel een gameroom met o.a. een psvr erin. Wou eigenlijk de ps4 naar de woonkamer halen en dan de (aankomende) pcvr set up boven laten staan samen met de psvr accessoires (t150 + playseat, subpac en hotas). Omdat dat ook allemaal compatible is met pc en ik dat niet allemaal in de woonkamer wil hebben. Ik denk dat ik de ontwikkelingen eerst maar ga afwachten en dan een beslissing maken (PS5 of een goede gamepc) .
    Bedankt voor jullie hulp in ieder geval.
     
    inoway vindt dit leuk.
  10. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik zou nu ook even wachten op wat komen gaat.. er zijn nu zoveel dingen gaande..
    Maar zoals Inoway ook al zegt, VR is geen gimmick. VR is het heden en de toekomst..
     
  11. r_xbox_gamer

    r_xbox_gamer Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    13
    Inderdaad maar even afwachten, ben ook nog zeer tevreden met mn psvr trouwens. Heb nog veel te veel games om te spelen en de collectie wordt alsmaar groter:D
     
    inoway en Olijke Poffer vinden dit leuk.
  12. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    knap hoor :thumbs:
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  13. r_xbox_gamer

    r_xbox_gamer Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik vind de prijs nog net wat aan de hoge kant, als apparaatje voor er bij. Bij een goede aanbieding misschien een keer halen.
     
  14. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik houd het voorlopig bij mij Rift. Net weer een uur of wat Pcars gespeeld en het blijft uber vet om een een snelle race bolide te zitten.. hoewel mijn triple screen setup het best dicht benaderd..
     
  15. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Nice maar ik hou het zelf nog even bij de rift. Over twee jaar kijk ik weer verder. Ben wel erg benieuwd naar je bevindingen.
     
  16. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik heb persoonlijk nog weinig baat bij een draadloze set. Ik gebruik het bijna alleen maar zitten. Ik kijk de VR ontwikkeling iig met het volste vertrouwen tegemoet. Of het in deze "afgesloten" vorm zo blijft weet ik niet. Ik heb er geen moeite mee en vind het heerlijk om mij even af te sluiten van de wereld. Ik lees iig dat er genoeg gebruikers zijn die het juist een vervelend iets is om afgesloten te zijn.. Die willen waarschijnlijk meer iets van AR ipv VR..
     
  17. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik heb gelukkig met Battle zone nooit een rot gevoel gehad. De enige keer dat ik echt beroerd werd waren mijn eerste minuten in PSVR met DriveClub.. de eerste ronde rijden had ik het over groot deel mijn ogen dicht.. wat een ellende was dat.
    Toch de PSVR gekocht en eigenlijk nooit meer last gehad. Nu is VR gamen een 2nd nature geworden.
     
    inoway vindt dit leuk.
  18. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ja je kunt dat uitzetten. Als ik door de kamer heen wandel zet ik dat toch liever op actief. Scheelt een hoop ellende. :)
     
    inoway vindt dit leuk.
  19. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
  20. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ja dit slaat nergens op.. maar over 1 jaar is het de helft denk ik.
     

Deel Deze Pagina