1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Pro Evolution Soccer 2018

Discussie in 'Games' gestart door rubenpol007, 17 mei 2017.

  1. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Release het dan niet. Wat een debielen zijn het toch.
     
  2. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Beetje je eigen glazen ingooien dit, want zullen wel weer genoeg mensen zijn die nu al de game afrekenen op deze beta-versie... :F:
     
  3. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    En terecht ook, het is echt te dom voor woorden.
     
  4. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Qua communicatie blijven ze een stel prutsers.

    Update: vandaag nog wat potjes gespeeld. Verbinding was al stukken beter. Zelf geen rare acties meegemaakt nog. Alleen die cursorswitch blijft vreemd. Verder vind ik m echt wel vet.
     
    Laatst bewerkt: 21 jul 2017
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  5. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    ik ga zo ook nog n poging wagen ben benieuwd joh
     
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Nou ja, in ieder geval goed om te horen dat ik niet de enige ben met deze klachten en dat de rest dan gaat roepen dat ik compleet gek ben ofzo. Als de hele community nu al aangeeft dat dit niet klopt, dan moet het waarschijnlijk wel goed komen.
    Nu care ik persoonlijk alleen om de SP ervaring, dus die demo wordt belangrijker voor me. Vanmorgen weer even paar potjes 2017 gespeeld, en vermaak me er nog steeds uitstekend mee.
     
  7. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    ik vind het geweldig. ik heb dan ook een fantastische internetverbinding en stel hem zo in (lvl 5) dat ik alleen tegen anderen met een top verbinding speel... het is geweldig. deze game gaat diep. weer veel dieper dan 17 dat ook al zo goed was.
     
  8. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik vind m veel beter dan 17. Veel realistischer. Hier en daar zitten er nog wat gekke dingen in zogezegd, maar ik heb er vertrouwen in dat dat goed komt.

    Vooral het verschil tussen spelers vind ik heel goed merkbaar. Pogba is echt een beest, fysiek zó sterk in de (kop)duels.

    Ook met de keepers heb ik echt nog geen problemen ervaren. Alleen het verwisselen van de cursor in verdedigend opzicht werkt nog niet naar behoren. Verbindingen zijn prima, ik dacht dat level 1 de max verbinding was. Heb glasvezel, dus zal voor mij niet veel uitmaken.
     
  9. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    weet iemand wanneer de normale demo released?
     
  10. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Geen idee, meestal eind augustus (na de Gamescon). Ik heb gister een keertje 3vs3 geprobeerd, maar dat werkt echt voor geen meter. Enorm veel lag en bovendien speelt het gewoon niet fijn. Ik kan mij niet voorstellen dat mensen hier serieus iets mee gaan doen.
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Ik vind het echt heerlijk spelen zeg! Paar potjes gedaan en die Lacazette speelt echt geniaal.
    Weer een stapje verder dan 2017 :)
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  12. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik speelde vroeger op serieus niveau heel veel 2vs2. Daar heb ik echt geld mee verdient, samen met mijn medespeler. We gingen dan toernooien af (offline) of we werden uitgenodigd door anderen (kom je een kamer binnen vol met gangsta's en dan moet je tegen al die gasten spelen voor geld hahaha). We hebben op die toernooien ook weleens 3vs3 gespeeld offline en dat is inderdaad niet te doen. 2vs2 is de max en dat is alleen echt goed speelbaar als beide speler een soortgelijk niveau hebben. Alles meer dan 3vs3 is alleen voor de gein een keertje leuk, want het is te chaotisch om echt te kunnen voetballen.
     
  13. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Ik heb sinds kort een PS4 pro en PES 17 was in de aanbieding in de store. Wat speelt die weer heerlijk, lijkt veel beter dan de xbox one versie. Ben nu ook wel heel erg benieuwd naar PES 18.
    Heb hem iig gepre-orderd. 25-26 augustus ga ik met een maat naar Gamescon dus hopelijk daar ff spelen :)
     
  14. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Waarom probeer je de beta niet uit?
     
    Dranx vindt dit leuk.
  15. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Ok! Dacht dat dat een closed beta was! Ik ga gelijk ff kijken. Thanks!
     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Overigens, de beta-versie is alleen maar bedoeld om online uit te testen. Konami geeft zelf toe dat ze de E3 versie gebruikten voor deze beta online.
    Dus ja, dan vind je natuurlijk verbeterpuntjes. Konami wil alleen feedback voor de online-verbinding.

    Trouwens, misschien hebben jullie gemerkt dat Digitaalgras een tijdje off line was maar dat heb ik met de support van Cloud Banget ( de host van Digitaalgras ) opgelost.
    Er was sprake van een registrar van Cloud Banget die ons opeens op een andere host zette en bovendien werd hierop te traag gereageerd door Sander, de huidige admin van Digitaalgras.
    En hoewel ik helemaal geen admin ben heb ik zelf maar de zaak geregeld met Cloud Banget. Alles is nu weer in orde :)

    Ik heb ondertussen weer wat nieuwtjes geplaatst op het Pes2018 topic
    Misschien kunnen jullie daar op reageren? Digitaalgras is wat stil de laatste tijd ( mede door het off line zijn ) en daar wil ik verandering in brengen!
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Konami moet eens een goeie UI designer inhuren:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  18. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Wat is er mis mee?
     
  19. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Mwoah, ziet er opzich wel netjes uit, maar lijkt veel op FIFA. Ik vind de menu's persoonlijk niet heel storend, vind de wachttijden irritanter.
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Ja dit is dus niet de officiele UI hé ;)

    Die ziet er zo uit:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]
    Dat lettertype hebben ze al sinds.. 2006 ofzo? :p

    Echt wie kiest die kleuren?
     

Deel Deze Pagina