1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Ray Donovan

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door WinterBase, 15 sep 2013.

  1. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    [​IMG]
    [yt]r36OT6TsHOw[/yt]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  2. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Yup, ik volg het....
     
  3. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
  4. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik ook. Toffe serie, maar het duurde wel een aantal episodes voordat ik echt overtuigd was. Nu nog maar twee te gaan dus.
     
  5. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Had ik ook, vooral eerste episode pakte mij niet zoals de pilot van Hannibal deed.

    De pilot van Ray gebeurt heel veel en je komt in aanraking met veel karakters en krijgt een sneak peak in hun verhalen.

    Was voor mij iets te veel ;-)
     
  6. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Voor mij toch wel de beste nieuwe serie van dit jaar :)
     
  7. amandabloomer

    amandabloomer New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Okay I wasn't following this but this video....is nice and now i want to see more!!

    elenco dei casinò
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2013
  8. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Iemand alles van S1 inmiddels gezien? Ik heb vanavond de laatste 2 afleveringen gekeken. Wel aardig, maar toch:

    Dat einde bij die boot was wel simpel, met Mickey en Sully die opeens zogenaamd dan dikke maatjes zijn. Uiteindelijk is dat dan ook niet zo, maar vond het nogal vreemd dat die twee vijanden daar opeens zo samen liepen :+
    Verder wel zin in seizoen 2, ben benieuwd hoe het verder gaat :)
     
  9. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    dat komt omdat Ray Sully had voorgelogen over wie dat meisje had doodgeschoten waar ze beide verliefd op waren. Ray had tegen Sully gezegt dat Micky dat had gedaan maar dat was niet zo, dus Sully voelde zich nu 2x verraden door Ray.

    Uiteindelijk best logisch zoals het is gegaan en ik vond het een tof eiden van het seizoen :)
     
  10. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ah! Je hebt helemaal gelijk! :D Dat hele stuk gewoon vergeten :F:
     
  11. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Niemand die seizoen 2 volgt? Ik ben inmiddels bij aflevering 8, super tof. Erg vermakelijke serie, Liev Schreiber is zo'n ontzettende baas :D
     
  12. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Volg deze serie zeker! Moest er bij seizoen wel ff inkomen, begint vrij langzaam allemaal. Maar ben nu helemaal bij, morgen aflevering 9. Ray is een baas!
     
  13. Bacci

    Bacci Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ook! Zeker toffe serie, het heeft iets wat andere series niet hebben en dat maakt het altijd aantrekkelijk om te kijken, van allerlei gekke shit gecombineerd met humor. Een echt verhaal zit er niet in, en elke aflevering heeft weer iets verfrissend.
     
  14. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Als je allerlei gekke shit en humor tof vindt dan moet je eens Shameless gaan kijken. ;)

    Volg de serie ook nog steeds trouwens. Die scènes met Punchy en dat kind vind ik trouwens wel erg ongemakkelijk. Had van mij niet gehoeven.
     
  15. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Let jij überhaupt wel op?! Er zit zeker een verhaal in hoor?! Eerste seizoen ging vooral over Mick, hun vader, die opeens vrij is en weer terug komt in hun leven, terwijl zij daar niet zo'n behoefte aan hebben. Gaat er verder ook over het waarom ze niet zo'n behoefte hebben aan Mick, wat er vroeger allemaal gebeurt is.
    Tweede seizoen gaat vooral over de nasleep van wat er in de season finale van seizoen 1 gebeurde en over de familie van Ray zelf de struggles die zij hebben.
    Er zit dus zeker een flinke rode draad in, met een (naar mijn mening) zeer goed verhaal!

    Juist dat maakt de serie zo sterk! Er zitten/zaten namelijk wel meer ongemakkelijke scenes in, maar daar gaat het nou juist om. Familie Donovan is geen doorsnee familie die doorsnee dingen mee maakt ;)!
     
  16. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Nee, niet mee eens. Deze serie heeft drama als basis maar dat staat niet gelijk aan ongemakkelijke momenten. Het niet meemaken van doorsnee momenten, zoals jij zegt, betekent ook niet dat hetgeen wat ze wel meemaken meteen ongemakkelijk moet zijn. Het zijn de characters en de algehele spanning die hangt tussen al die personages waar deze serie op leunt. Die spanning is op meerdere manieren in te vullen. Pedofiele gedachten hebben daar tot nu toe nog maar amper een rol in gespeeld (als je het iig over de vaste personages hebt) en zijn ook helemaal nergens voor nodig.
     
  17. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Je hebt deels gelijk. Maar ik vond het ongemak van de scene wel passend, gezien Bunchy's verleden. En de scene was juist ongemakkelijk doordat je weet hoe het met Bunchy zit en dat maakt het ook wel weer sterk vond ik, kreeg zelfs beetje medelijden met Bunchy. Hij wil zo helemaal niet zijn.
     
  18. Bacci

    Bacci Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja maar vind het niet echt diepgaand ofzo, het is gewoon een familie die allerlei problemen heeft die Ray moet oplossen, alleen gaan die problemen zo ver dat er veel mensen mee betrokken zijn.
     
  19. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Weinig care hier maar seizoen 4 begonnen zie ik :D
     
  20. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik #care. Toch weer vermakelijk. Blijft een prima serie. En mooi zo in de zomermaanden wanneer er weinig aan series is (en wel veel donkere, regenachtige dagen/avonden helaas).
     
    WinterBase vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina