1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

xbox game sharing

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door x76xdemonx76x, 19 feb 2021.

  1. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    Hallo, ik heb mijn zoontje mijn oude xbox gegeven. Ingesteld voor gamesharing, mar bij sommige games blijft ie zeggen kopen. z voorbeeld is Cold War.. is dit een bekend probleem?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
     
  2. bomptonking

    bomptonking Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    6
    Had je van Cold War de cross gen bundel gekocht? Anders is er geen mogelijkheid op die op Xbox One te spelen. Als je hem op disc hebt moet de disc in de oude Xbox om te kunnen spelen.
     
  3. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    ja crossgen.. en hij was door mij op afstand geïnstalleerd.. maar hij zegt purchase... ook op mijn eigen account daar. Dan ging ik naar store, gaf ie aan un bezit. ga naar de game en zegt ie weer purchase. spel verwijdert en maar opnieuw geïnstalleerd.. maar geen tijd om te kijken of t werkt. Hij kan pas woensdag controleren als hij weer bij zijn moeder is.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
     
  4. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    de oplossing..

    ik moet eerst een game ZELF gedownload en geïnstalleerd hebben(geld ook voor gamepass) en dan pas kan de andere kant het installeren en spelen.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2021
    Gerjan vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina