1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] [Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 28 feb 2013.

  1. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Goed bezig Bethesda we zijn trots op jullie.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  2. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Denk dat ze een bedrijfsuitje naar de ADE gehad hebben voordat ze dit de wereld in slingerden.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Er wordt weleens vaker geïmpliceerd dat Bethesda, net zoals EA, de connectie met de realiteit is kwijtgeraakt. De wereld is een soort blinde vlek voor ze geworden, men leeft in een bubbel. Ik denk dat bovenstaande daarvan wel een indicatie is. Ja, Fallout 76 heeft diverse patches gekregen. Maar is het nu een volwaardig, kwalitatief hoogstaand product? Heeft iemand hier onlangs nog Fallout 76 gespeeld? Is het er zoveel op vooruit gegaan? Zo niet is dit een behoorlijk arrogante en marktblinde move.
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417


    :D

    EDIT: Nou vooruit... (Sunk cost fallacy indeed).



    THIS IS BOOOLD - Jim
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2019
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Bethesda, en meer developers, zijn als die overrated gold diggers: Leuk voor een keer, maar uiteindelijk krijg je denk ik een fijnere en langer durende relatie met Obsidian's Outer Worlds. Die game lijkt als een dame te zijn met een paar gebreken, maar de relatie zal zoet en fantastisch zijn en langdurig met wellicht DLC als prima baby expansions op termijn.

    Klop wel aardig toch? :+
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Behalve dat men heeft gecommuniceerd niet snel DLCs uit te willen brengen voor tOW. :+

    Maar zou het zo slecht met Bethesda kunnen gaan? Ik krijg meer en meer de indruk dat Bethesda stuiptrekkingen maakt...




    Mooi voorbeeld van hoe je gameplay features met valse voorwenselen achter een abonnement kunt verstoppen. In dit geval gaat het om unlimited loot storage. Bethesda voorheen: "We beperken de loot storage capaciteit omdat anders onze servers crashen." Bethesda vanaf deze week: "Neem ons abonnement. Als premium user heb je toegang tot unlimited loot storage."

    Lekkerrrrrrrr Bethesda. 8)
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2019
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ik ga me hier niet eens meer druk over maken. Heb sowieso Fallout 4 GOTY nog liggen, dus als ik Fallout wil spelen, dan start ik die op.

    Fallout 76 is een flop sinds release, en iedere keer wanneer je bij jezelf afvraagt of ze die game eindelijk fatsoenlijk gefixed hebben zodat het heel misschien de moeite waard is om het een keer een kans te geven, dan komen ze weer met een idioot bericht naar buiten waardoor je denkt: stik er lekker in.

    Dus whatever, Bethesda is fucking clueless de laatste jaren, en waarschijnlijk moet je het straks gewoon hebben van de developers die hun inspiratie halen bij de juweeltjes van Bethesda om de nieuwe generatie van toppers af te leveren.
     
    Zifnap en Yellow 13 vinden dit leuk.
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Daarom vind ik Obsidian ook zo fijn. Kopiëren misschien flink, maar ze doen het tenminste goed. Bethesda heeft het allemaal bedacht en vervolgens verkracht. Obsidian geeft tenminste om hun project, zo lijkt het. Overigens ook pro's richting CD Projekt Red, ook een dev die nog weet hoe het moet. Wie houd de studio's eigenlijk draaiende? Wij of de aandeelhouders. Het lijkt me dat wij dat als consumenten zijn. Lever dan ook fatsoenlijke producten af, anders is het alleen maar logisch dat men overstapt naar een concurrent. :)
     
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    Ik mag hopen dat Doom Eternal nog wel fatsoenlijk gaat worden en daar geen microtransacties in komen te zitten.
     
  10. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Die is uitgesteld naar volgend jaar maart om die te kunnen toevoegen.:thumbs:
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik zou de klassieke games kopen kerel. Enhanced en spelen echt heerlijk. Doom I nostalgie gevoel krijg je gegarandeerd. :)
     
  12. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    CD Project Red staat ook buiten iedere discussie. Die snappen het. Gewoon een goede game maken, value-for-money bieden, denken vanuit de wensen/het belang van de gamer (zoals zij zelf graag als gamer behandeld zouden willen worden), en dat is alles. Zoals het hoort, zeg maar.

    De beste 'Fallout' game deze gen zal waarschijnlijk The Outer Worlds zijn, iets wat je sowieso vaak ziet deze generatie: Oude developers die de bal laten vallen, waarna contenders komen die geinspireerd op oude klassiekers een beter alternatief leveren.

    Zo zal er ook ongetwijfeld wel een Doom-killer komen in de komende jaren, wanneer de mainstream Doom games tegenvallen.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Geweldig, dat duimpje ook. Hebben jullie dat gelezen jongens? Er worden microtransactions toegevoegd. En er komt een limited edition versie uit waarbij je een plastic DOOM gun bij het spel krijgt. Voor de extreem lage prijs van 100 euro. Koopje. Preview van de gun:

    [​IMG][/spoiler
     
    Yellow 13 en Servantes vinden dit leuk.
  14. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Ook wel ongelukkig om dat een dag voordat er een betere Fallout uitkomt te doen.
    The Outer Worlds, ook nog eens te spelen voor € 1,- met de game pass :+.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Daar had Upper Echelon Gamers (laatste filmpje, 6:15 min) het ook al over. Misschien om aandacht van de release naar Fallout76 af te leiden, maar dat werkt alleen positief wanneer je een mooi product kunt aanbieden. Volgens mij maakt dit het verschil alleen nog maar duidelijker. En niet ten gunste van Fallout76.

    EDIT: trouwens uit hetzelfde filmpje, diverse Fallout76 helmen zijn ook teruggeroepen omdat er "toxic mold" in bleek te groeien. HAHA serieus???? Bethesda heeft in ieder geval het radio active aspect van Fallout goed nagebootst. PRRRRT :lol:

    GP aanbod is natuurlijk maar één manier van een game aanschaffen. Zelfs wanneer je hem voor 40 euro zou kopen lijkt de prijs van tOW een schijntje te zijn en een baken van kwaliteit t.o.v. Fallout76.
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2019
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Toch een klein beetje gelijk?:+

    https://kotaku.com/sources-the-last-of-us-2-delayed-to-spring-1839322915
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    HOLY FUCK:

    :eek::eek::eek::eek:
     
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    Wat is er gap
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Gewoon fucking awesome. 8)
     
  20. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Fallout 67 kreeg veel kritiek bij de launch en dan denk je dat het eigenlijk bij een launch niet meer slechter kan. Echter WWE 2k20 bewijst het tegendeel. Die game is gewoon nou je wil niet overdrijven, maar bijna gewoon onspeelbaar.

    Mooi dat Sony het geld terug geeft aan diegene die de game digitaal hebben aangeschaft, maar eigenlijk zouden Sony, Microsoft en Steam en wat dan ook de game zelfs uit de store moeten halen.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina