1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Playstation 5

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Taab, 9 okt 2019.

  1. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ben zelf juist weer flink aan het twijfelen geslagen. Zit eraan te denken misschien de PS5 preorder door te schuiven naar een vriend en mijn PC volledig te upgraden, en helemaal los te gaan op Cyberpunk komende tijd. Sta eigenlijk ook niet zo te springen om de launchgames van PS5. COD en AC:Valhalla kan ook prima op PC. Heb het gevoel alsof ik het nu puur voor de hype en fomo doe 8)
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Wie is die vriend dan
     
  3. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    [​IMG]
     
  4. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Ik ook. Ongelooflijk eigenlijk dat de interface niet is gewijzigd sinds de ps3. Dat is alweer 14 jaar geleden. Normaal gesproken zeg je dat je iets goeds niet moet veranderen, maar de playstation interface is verre van goed.
    Ik hoop ook dat ze de ps store interface en performance aanpakken
     
  5. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    BloodBourne en Arkham Knights.

    Leuke lijst iig! De enige games die ik niet heb gespeeld zijn Battlefield 1, Days Gone (na 5 uur gestopt omdat ik het saai vond), FF XV, Monster Hunter, Mortal Kombat, Persona 5 (gekocht digital in sale maar nooit aangeraakt) en Resident Evil. Toch nice dat ik die straks kan spelen op de PS5 voor zoals het lijkt... gratis?
     
  7. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ik moet zelf nog God of War uitspelen maar ik start gewoon overnieuw op PS5, hopelijk met een soort boost mode. Is te lang geleden weer. Detroit, Days gone en The Last Guardian wil ik van dat lijstje nog wel eens proberen (lees: toevoegen aan backlog en nooit meer aanraken). Voor de rest hoop ik dan eerder op een upgrade voor TLOU2, die wil ik graag nog gaan spelen.

    Als je een PS+ abbo hebt zijn deze gratis inderdaad.
     
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Gezien je een nieuwe monitor hebt gekocht neem ik aan dat je toch voor de PS5 gaat?:+

    En het is wel een lekker lijstje van de PS+ collectie maar op Days Gone na heb ik alles al gespeeld of heb ik geen interesse in de games
     
    Alexknl en Servantes vinden dit leuk.
  9. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Hopelijk gooien ze Persona 5 (en de rest) dan binnenkort in de gratis PSN Games voor de PS4.
     
  10. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Haha jep, als ik kijk naar afgelopen jaren heb ik toch meer op console gegamed dan op pc. Dat zegt genoeg denk ik.
    Heb nog veel op exclusive vlak te spelen en hopelijk kan dit met PS5 eerder op 60 dan 30fps. Na de cod beta van afgelopen weekend ook weer gemerkt dat cod echt een console game is. Daarnaast gamen meeste van mijn vrienden op PS en niet op PC. Dus ik ga me er toch wel mee vermaken :)
     
    Tim vindt dit leuk.
  11. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
  12. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ben er nog niet helemaal enthousiast over, veel dingen die ik toch niet echt ga gebruiken en veel ruimte die niet benut wordt, moet het denk ik maar even ervaren :+
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Same. Ik heb liever 1 vaste achtergrond dan verschillende door die games. Ziet er iig gewoon goed uit.
     
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Kan mij haast niet voorstellen dat er geen optie is om een vaste wallpaper in te stellen
     
  16. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Dat gaat sowieso wel komen, kun je verwachten. Ik vind het wel slick uitzien met die afgeronde icoontjes/kaarten.
     
  17. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Ik zie nog niet echt veel functionele verbeteringen eerlijk gezegd
    Die control center met die gamecards ziet er chaotisch uit. Blijkbaar staan alle cards van elke game daar in een lange rij. Daarbij zag ik daar ook voice chats, gameparties, screenshares tussendoor staan. Lekker chaotisch. Bovendien vraag ik me af of titels op Sony inhouse titels na optimaal gebruik gaan maken van de functionaliteit van game cards.
    Het is nog steeds hetzelfde cross media bar concept in een visueel mooier jasje. De geïntegreerde store is wel een verbetering.
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    [​IMG]


    Wat een onzin. Die gekke Japanners kunnen zo hun eigen ramen nog wel eens ingooien.
     
  19. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    [​IMG]

    [​IMG] Apple TV
    [​IMG] Disney+
    [​IMG] Netflix
    [​IMG] Spotify
    [​IMG] Twitch
    [​IMG] YouTube
     

Deel Deze Pagina