1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Burnout 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Furies, 3 jan 2005.

  1. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Ten opvolging van de oude Burnout 3 thread is hier dan Deel 2.
    Er kan hier weer naar hartelust gediscussieerd worden over EA's arcade racer.

    Screens
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. music_maniac196

    music_maniac196 Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    van welke versie zijn deze screens genomen ? die boostbar lijkt niet op de xbox versie. de graphics lijken ook een hogere resolutie te hebben.
     
  3. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Van een E3 versie denk ik. Die screenshots zijn de goede resolutie hoor. De effecten zijn weg, en de nogal lelijke boostbar oogt nogal oud. Want die er nu inzit is mooier.
     
  4. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb brunout 3 nog niet helemaal uitgespeelt bijna moet alle gouden medails nog halen.

    ME vader heeft hem altijd gespeelt voor mij vet he:phij is gek op race games maar het liefste als f1 en dtm maar burnout vind ik echt de veste een goeie game van EA (Zeldzaam):p
     
  5. Burnout Master

    Burnout Master Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind deel 2 veel vetter
    Burnout chains, geen irritante rubberband AI, uitdagender, beter trackdesign, je kan niet vrolijk doorgassen als je tegen een muur opknalt.
    Het enige wat vetter is aan deel 3 zijn de graphics en de soundtrack.
     
  6. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Was helemaal fan van deel 2, deel 3 mist gewoon iets maar ik weet niet wat. De eerste week was hij nog leuk maar daarna echt niet meer. Saaie tracks waarvoor weinig skilzz nodig was, muziek ging niet meer harder bij het boosten :mad:, de catch- up is zwaaar irritant, door boosten ga je niet meer echt sneller, het beeld wordt alleen vager :{

    Mischien waren mijn verwachtingen te hoog, ik weet het niet. De game miste gewoon iets wat zijn voorganger wel had :mad:
     
  7. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Is deel 2 op de xbox geweest eigenlijk? Heb alleen deel 3 gespeeld, en heb me daar erg goed mee vermaakt :)
     
  8. Witi

    Witi Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Deel 2 heb ik ook gehad, deze heb ik met plezier gespeeld.
    En op dit moment is Burnout 3 onderweg vanuit Australië (kost dan maar 26 euro nieuw) naar mijn brievenbus.

    Ik verwacht dat het een verbetering zal zijn op deel 2.
    Aangezien ik wel val op verbeterde graphics is dat al een groot pluspunt, die van deel 2 vind ik inmiddels wel achterhaald.

    Vooral als ik deel 2 vergelijk met RSC 2 :eek:
     
  9. Solid_Snake14

    Solid_Snake14 I'm A snake!

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je een Xbox game uit australië op een PAL Xbox afspelen of heb jij geen PAL Xbox? En er komen dan tog ook nog eens een boel verzend kosten bij?
     
  10. Solid_Snake14

    Solid_Snake14 I'm A snake!

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja deel 2 is ook op de Xbox
     
  11. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Correct me if I'm wrong, maar Australië is ook PAL :)
     
  12. Solid_Snake14

    Solid_Snake14 I'm A snake!

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    o srry wist ik niet
     
  13. Vengo

    Vengo Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm ok. :p Ik vind het een leuk spel. Alleen Crash onderdeel houd ik niet van.
    Maar jah als ik dat niet uitspeel kan ik nooit alle dingen unlocken...
     
  14. Vengo

    Vengo Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm ok. :p Ik vind het een leuk spel. Alleen Crash onderdeel houd ik niet van.
    Maar jah als ik dat niet uitspeel kan ik nooit alle dingen unlocken...
     
  15. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Denk bij mezelf, ga voor de afwisseling weer eens een race doen. De frustratie kwam al snel terug na het een paar keer geprobeerd te hebben. Zit nu in een kutrace, wanneer je in laatste ronde crasht rij je met volle turbo je achterstand niet meer dicht. Zo zonde dat ze het spel verneukt hebben met dat cath-up systeem. Vandaar dat ze dus zoveel crash-opdrachten erin gestopt hebben.
     
  16. music_maniac196

    music_maniac196 Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ken dat gevoel. ik heb dat nu met die F1 race waarbij je ook nog eens meerdere banen moet doen. ach, niet dat het uit maakt, want de eerste baan verkloot ik al vlak voor de finish in de laatste ronde. ik probeer het dan een keer of 3 a 4, en dan gaat mijn bloed weer koken, en moet het spel snel verwisseld worden voor wat meer kalmeerends :D maar in burnout 3 thread 1 kreeg ik een tip over alleen boosten als je word ingehaald, en ik kom nu al dichter bij de finish als 1e plaats. nu nog echt als 1e (3e vind ik ook goed) finishen zodat ik die andere banen kan proberen.
     
  17. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Rubberband AI, lol. Maar dat het niet in deel 2 zat is niet waar. Zelfs in deel 1 zat de AI al aan je reet geplakt en kon je nauwelijks weglopen. In deel 2 was dit ook erg irritant en in deel 3 zit het er ook in.

    Dat die Burnout chains weg zijn vind ik idd ook erg balen. Niks gaf een grotere kick dan 9 burnout chains ofzo.

    Snap trouwens niet wat iedereen zo moeilijk vind aan de game, Burnout 2 was moeilijker. Zit nu op 99%, alles goud, moet nog twee takedown targets en twee signature takedowns, ga maar weer eens opnieuw beginnen, want als ik ze zo moet gaan halen komt het er toch niet van.

    @music maniac1965, welke race is die F1 precies, dan zal ik morgen anders wel ff kijken of ik nog wat voor je kan bedenken.
     
  18. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    De eerste race van de laatste cup, die met die f1 wagens, is belachelijk moeilijk. Gewoon niet altijd boosten in de bochten en de andere races 1ste worden. Dan red je het wel..En niet uren achter elkaar proberen, dat wordt alleen maar frustrerend.
     
  19. music_maniac196

    music_maniac196 Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    in de VS.

    met die F1 @ lakeside getaway. speciaal onderdeel.

    wat ik ook probeer, die gasten blazen mij helemaal zoek. met, of zonder nitro. nu moet ik ook wel toegeven dat ik dat driften niet in de vingers hebt. dat ging bij deeltje 2 veel beter, om over het driften in outrun 2 maar niet te spreken, want dat gaat perfect. maar op een of andere manier zijn mijn skilz niet goed genoeg om BO3 te temmen.
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2005
  20. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Tja het is me nu dus gelukt om al die races met goud af te ronden, en ik zit nu op 85%. Het laatste is dus dat ik die crash events moet klaren, maar ze zijn nu gewoon uber saai voor me :{ Het is nu meer dat het moet, dan dat ik het nog leuk doe en voor mn plezier game. En imo hoort dat toch niet zo te zijn...
     

Deel Deze Pagina