1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Call of Duty: Ghosts

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 29 apr 2013.

  1. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Netjes netjes! Vind het ook eeerg dom wat ze hebben doen, waarom zou die top pinky truck daar liggen, waarom zou mid tank jou willen killen en waarom gaat de bomb planter helemaal naar top diner :emo: :emo:
    Als de mid tank gewoon ging helpen om de bomb te planten, hij weet dat je in pinkys zit dus tijd zat en dan gewoon 1tje de bom horen en de ander flank kijken, easy win :p

    De meeste mensen in de top 25 winnen alles omdat ze escalaten, dan krijg je 95% kans dat ookal je verliest je de match wint :emo:

    Zelf speel in natuurlijk ook GBs, alleen is de x360 met ghosts echt zooo nep, plekjes die te donker zijn waar je normaal hoort te zien, bullet detection, achja hopelijk binnenkort weer de one.
    Momenteel staan wij 5de(x360 ladder), alleen speel ik momenteel op een andere account en vrijdag weer met een goed team spelen tijdens de MLG 2x XP.

    Ben je trouwens een AR of SUB player? :)

    P.S: Met de nieuwe update van vandaag heb je met esports EINDELIJK automatische kant verwisselen, dus niet dat de game end en opnieuw starten :D
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2014
  2. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoel je met escalaten?
     
  3. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat is een optie voor premium spelers, als je een match verloren hebt dan report je gewoon dat jij hebt gewonnen, allebei de teams zijn het niet eens met de win dus dan moet je bewijs sturen dat je hebt gewonnen.
    Meestal verlies je dan met het bewijs sturen, maar premium spelers kunnen nog escalaten(de match verhogen/opwaarderen dat de staff er goed naar kijkt want je bent er oneens mee), staff geeft tegenwoordig meteen de win als ze een escalated match zien, dus free win.
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Bwahaha, het wordt ook steeds zieliger 8)
     
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Snap niet eens dat dit nog wordt gespeeld... oh, wacht je hebt nog fanboys natuurlijk! :+
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Beide teams zouden een ban moeten krijgen alleen al voor het spelen van deze game! :+
     
  7. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Ghosts is ook gewoon kut, punt.
    Maar competitive gamebattles geeft enigzins nog wel wat fun, nog net om te tijd mee door te brengen tot de nieuwe CoD, waar ik erg op wacht, de competitive support zal hier veel beter zijn dan ghosts en BO2.

    Zelf had ik voor CoD Halo:Reach competitive gespeeld en 1 lan gewonnen, maar toen halo4 uitkwam was het gedaan met de serie :/
    Vanaf BO2 begonnen in NL ook al competities onderling en een redelijk aantal LANs ontstaan.

    Maarja nog steeds hoor je dat mensen die CoD kopen fanboys zijn, dacht ik ook toen ik Halo speelde, maar als je ziet dat zelfs Final Boss van halo overstapt naar CoD. Bij competitive moet je nadenken, altijd een stap voor zijn, waarbij je in public matches gewoon als een kip zonder kop kan rennen, in een hoekje kan campen met een IED. Mensen moeten voor de objectives gaan en daarbij goed nadenken, doe je dat niet dan is het niet te doen.

    En bij competitive een win krijgen geeft mij veel meer voldoening dan een public match potje winnen.


    Ben geen fanboy, oké. :+
     
  8. VERTii

    VERTii Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0

    Exactly! Iemand die het snapt haha. Ik snap wel een paar keuzes van hun. Toen ik eerste pakte zaten er paar bij pawn op mij te schieten. Niemand verwachtte dat ik helemaal om liep richting pinkies om eventueel naar a te gaan /strip club te checken. Ze dachten dat ik nog achter bij B zat vandaar dat ze dachten dat ze 'ingesloten' hadden. Dat was de bombplanter die zag dat ik er niet was, en top truck pinkies. Voor het geval dat ik naar A was omgelopen zat er een daar richting garage die ik erna bij middle tegenkwam (wel raar want hun mochten planten dus wat doet hij daar?). Domste was natuurlijk de laatste speler. De bomb lag aan de goede kant (voor hun) en ik had te weinig tijd om hem goed te challengen.

    Ik ben meestal een submachine speler. Tijd terug op CoD4 stonden wij 3e toen wel veel TDM en alles (sabotage, snd en domo). Toen halve finale play-offs verloren, erna niet meer veel competitief gedaan tot Ghosts. Laat met dit spel begonnen maar vind hem weer erg leuk. Natuurlijk komt het niet in de buurt van de beste CoDs maar het is competitief gezien de enige leuke game. Het kutte is dat wij maar met vier/vijf NL spelers zijn die goed zijn waarvan de helft bijna nooit er is. We spelen te weinig echt met zijn allen. Vroeger ook met Engelsen maar dat wil de rest niet. Vandaar dat we weinig spelen maar als je zoals gisteren zo'n team uit de top 3 pakt op search is dat natuurlijk erg leuk. Geeft inderdaad voldoening, iets wat je niet uit publics haalt.

    Voeg me anders toe op Xbox en tegen de tijd dat je One hebt kunnen we is spelen. i Vertii is gamertag. Wat is jouw speelstijl?

    Doubles gaat wel slecht hele tijd beetje evenveel win als losses omdat we domme fouten maken / pech hebben (cod timing haha) en te snel eerste pick weggeven.
     
  9. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Erg jammer dat competitieve Halo finaal de nek omgedraaid is dankzij Halo 4 (hoewel reach daar ook een aardige bijdrage aan had). Ik volgde MLG en later PLG erg graag. COD heeft die aantrekkingskracht voor mij totaal niet. Ik heb het geprobeerd, maar ik vind die competitieve matches echt ongelofelijk saai. er gebeurt weinig, er worden nooit echt zieke 1 op 1 gevechten uitgevochten, zieke no-scopes etc. Het is allemaal een stuk trager. Logisch ook, je bent enorm snel dood in CoD, maar doodzonde is het wel.
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2014
  10. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, Halo 4 is daar niet zo geschikt voor nee! :+
     
  11. Jasonboersma

    Jasonboersma IDon'tKnow

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    2
    Competive is Ghostsgewoon goed.

    Verstuurd vanaf mijn GT-S6310N met Tapatalk
     
  12. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er iemand die nog actief is met een leuk vriendengroepje op de X360?

    Wil wel meespelen en mijn oude niveau terug krijgen, stuur me een berichtje en friend request en ik sluit me gezellig aan!

    GT: Bolleeder
     
  13. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Bol.com dagdeal CoD Ghost (Xbox 360) 19,99


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ah €20 te duur helaas :mad:
     
  15. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij vertellen welk van de twee schijfjes ik moet installeren op de harde schijf? Bij GTA V werd bijvoorbeeld aanbevolen om alleen de 'install disc' te installeren en juist niet de 'play disc'.
     
  16. Tonie72

    Tonie72 New Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,

    5-6-2014 is account gereset door Activasion. Contact hun opgenomen om te vragen waarom ze dat hebben gedaan en hun antwoord was dit: It seems that there is a corruption on your account that is why your account stats were reset.
    2 keer ben ik door de server bij het spelen van Domination gedropped in een gehacked spel. Die games heb ik verlaten en toen was level opeens naar 60. Dit heb ik ze ook uitgelegd, maar ze kunnen niks meer voor mij betekenen. Ik had het gehackte spel gelijk moeten verlaten (gedaan!!) en verder zoekt u het maar uit (dat gevoel kreeg ik), jammer van de ruim 300 uur game-time. Misschien dat iemand wat heeft aan deze informatie, wees in ieder geval op je hoede. Laat ze de hackers aanpakken ipv de gamers, want ik denk dat dit klanten gaat kosten.

    Groeten Tonie.
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Mooi nu Battlefield kopen en een echte game spelen. Activision heeft je een favor gedaan. Pak hem!!
     
  18. Tonie72

    Tonie72 New Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    ;)Daar zat ik wel heeeeel erg aan te denken ja.
     
  19. Jasonboersma

    Jasonboersma IDon'tKnow

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    2
    Dit is echt een kut spawn, ik loop in sovereign en ik zie letterlijk iemand voor mij spawnen, het was in drop zone die mode staat al niet bekend om de goeie spawns..

    Verstuurd vanaf mijn GT-S6310N met Tapatalk
     
  20. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599

    De hele game staat bekend om de slechte spawns.
    *wakkert discussie aan*
    *gaat terug Battlefield spelen*
     

Deel Deze Pagina