1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness, Bodybuilding, etc.. [Deel 9]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gdzr, 22 jan 2015.

  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Whahahahah een max full blown roidschema :D

    Ook gewoon 32 sets voor schouders......
     
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Als ik daarvoor mijn hele leven een dergelijk eetpatroon moet aanhouden:
    • Meal 1: Oats, Banana & Almonds
    • Meal 2: Rice Cakes & Cottage Cheese
    • Meal 3: Wholegrain Rice, Chicken Breast & Vegetables
    • Meal 4: Wholegrain Rice, Chicken Breast & Vegetables
    • Meal 5: Wholegrain Rice, Chicken Breast & Vegetables
    • Meal 6: 8 Egg Whites & Smoked Salmon
    • Meal 7: Mackerel & Vegetables
    Doe mij dan maar iets minder tank. :+

    (Dit dieet gaf ie als voorbeeld in een interview met SimplyShredded)
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Flexdieetteeeeen. Die chickenbreast zou mn strot uit komen man...

    Moet wel toegeven dat ik kilos broccoli erdoorheen jaag per week. Qua groente varieer ik nauwelijks
     
    Kevf vindt dit leuk.
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    doe ik ook. Ik hou bij wat ik eet en blijf tot en met het avondeten doorgaans aan de veilige kant. De rest vul ik 's avonds aan met de nodige kcal. Verder hou ik mijn kcal ook bij op basis van weekgemiddelde. Zolang die maar ongeveer goed zit.
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja altijd leuk als je savonds wat over hebt voor wat "lekkers".
     
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Wat houdt dat flexdieet in? Gewoon populair woord voor verschillende dingen eten om uiteindelijk tot je benodigde macro's te komen?
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja. Maar natuurlijk wel met een gezond verstand he. Als je bijv zin hebt in een pop corn bij de film bereken je dat gewoon bij je macros etc
     
    Siemenn vindt dit leuk.
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Deze week 531 week van mn 3e wendler cycle. 140kg gedeadlift voor 5 reps. Dikke vooruitgang aangezien mn gemeten 1rm op 145 zat eind dec. Programma is zeker aan te bevelen
     
    Kevf vindt dit leuk.
  9. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Hoe ik er nu voor staat. Opzich wel tevreden. Aderen op m'n onderarm zijn nu steeds duidelijker aan het worden. Wil nog wel droger worden, maar geen haast.
     
    Kevf vindt dit leuk.
  10. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Rug begint netjes te worden! Werk eens aan je houding trouwens. Je schouders hangen naar voren, niet echt goed voor je. Gewoon schouders naar achter. In het begin is het forceren maar je zal t wel metken.
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    @Nerrion : ik zou zeker wel gaan cutten. Je zit redelijk hoog in je vet%. Het zal de aanwinst van spiermassa straks alleen maar vergemakkelijken wanneer je wat lager zit.

    Zelf weer begonnen met trainen. Gisteren een uitgebreid onderzoek gehad van 4 (!!) uur. Resultaat: niks kapot in de linkerschouder, maar wel een zenuw die wat bekneld zit door geïrriteerde pezen. Dat kan af en toe flink pijn doen. Ik mag van de dokter alles doen omdat ik er zo vroeg bij ben (13 weken, tis maar wat je vroeg noemt). Er zijn blijkbaar ook patienten die na jaren pas langs komen met chronische klachten als gevolg. Oorzaak ligt volgens het ziekenhuis in het krampachtig uitvoeren van bewegingen zodra het onder spanning dan wel stress gebeurt. Waardoor ik eigenlijk 'verkeerd' beweeg. Ik kom nu een paar weken in een 'sportgroep' terecht. Ik ben benieuwd.

    Dat kan echter nog wel 4 weken duren, dus maandag eerst dry needlen proberen om van de pijn af te komen. Heeft hier iemand ervaring?

    Verder nu dus na 13 weken weer 'echt' aan het trainen, ook al heb ik nog steeds pijn. Na 13 weken ben je toch behoorlijk veel kracht kwijt <_<
     
  12. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Yes, will do.
    Zal er op gaan letten, thanks.
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Nette rug man. Cut mag r wel in imo.
     
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Jezus man. Weet je welke oefeningen dit hebben veroorzaakt. Of is dit door dingen in het dagelijks leven?
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Computeren. Onder stress ga ik onbewust krampachtig bewegen. Tenminste dat is de diagnose.
     
  16. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Jezus, voor het eerst een een pot Pre Workout gehaald. Misschien zit het tussen de oren hoor, maar heb het gevoel alsof ik door deuren kan lopen. Vanochtend half 7 in genomen, om 7 uur helemaal los gegaan in de sportschool en aardig wat pr's verbrokenen nu zit ik zit nog steeds als een puppy op stage. Ga er denk ik maar eens een avondje op stappen.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Je zal niet de eerste zijn ;)

    Welke PWO heb je?
     
  18. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    'Crazy Pre Workout' van Body en fit. Had er niets van verwacht, slechts 12 eu voor 37 doseringen. Maar volgens mij heb ik net mijn spatie doormidden gedrukt bij het typen.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Had een sample van die. Deed echt niks voor mij. Had ook een sample van Arnold Pump. Deed ook vrij weinig voor mijn gevoel..
     
  20. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Misschien omdat het ook de eerste keer is ofzo. Heb je PWO die wel bij jou werkt? Voor als ik nog eens een stapje omhoog moet ;)
     

Deel Deze Pagina