1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Formule 1

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Hybrid, 6 mrt 2016.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik snap hem kerel, maar dan kan ik ook half XBW naar de IC slaan. :+ Kusje der op? <3
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ga eens slapen, je laatste posts slaan nergens op..
     
    Kimi NL, RemcoM, Killamonkey en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Grosjean ook in 2020 bij Haas. Ziet er niet goed uit voor Hulkenberg :'-(
     
  4. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Hulkenberg schijnt HAAS zelf afgewezen te hebben... Misschien gokt hij op Ferrari en Red Bull.

    Zou 'm graag naast Max zien volgend jaar. Ik denk dat Albon (mits Max eindelijk weer een vlekkeloos weekend heeft), door de mand gaat vallen in Singapore. 1 minuut achterstand op Max bij de finish.
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Zou hem zelf idd ook graag naast Max zien zitten. Bij Ferrari is toch geen plek volgend jaar? Vettel en Leclerc hebben toch beide een contract voor 2020? Of een reserverol met kans op een stoeltje in 2021?
     
  6. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ferrari kan die vergeten en Redbull gaat geen schijnverlies leiden door hun "talentenpool" niet te gebruiken. Die kiezen sowieso een van de 3 huidige onder contract staande rijders.

    Williams heeft nog een stoeltje :+
     
  7. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Grosjean snap ik dan ook niet, die is wel uitgespeeld inmiddels...
     
  8. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Enige dat ik hierbij kan verzinnen is dat ze inmiddels zien dat 'rookie' Leclerc de ervaren Vettel intern echt vervangen heeft en dat voor Vettel daardoor feitelijk geen plaats meer is. Want waar het team nu baat bij heeft (voor 2020) is een echte 1e rijder (Leclerc) en een echte 2e rijder (die rol gaat Vettel nooit accepteren). Dan kun je beter vroegtijdig afscheid nemen van Vettel en daar een echt 2e rijder plaatsen, zoals Barrichello vroeger was naast Schumacher. En die rol kan Hulkenberg prima vertolken lijkt mij. Snel zat, ervaren en betrouwbaar.

    Moeten ze wel 'even' het contract van Vettel afkopen. Maar goed, de zakken zijn diep genoeg daar. Dat hebben ze destijds bij Kimi ook gedaan (toen Alonso naar Ferrari kwam).
     
  9. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Denk dat meespeelt dat de ontwikkeling van de Haas dit jaar zo choastisch en onbetrouwbaar is en dat hij de enige in het team was die aanvoelde dat het achteruit ging ipv vooruit. Plus dat schoonpapa diepe zakken heeft, geloof ik. Anders zou ik het ook niet weten.
     
  10. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Jup, dat is wat Steiner tenminste ook zegt. Veilige keuze.

    Ik gok dat hij bij Alfa eindigt. Eigenlijk de enige optie en anders is het klaar.
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  11. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Zo slecht zou Williams nog niet zijn. Natuurlijk rij je volgend jaar dan wel in een belabberde auto die waarschijnlijk weer de slechtste van het veld is, maar in 2021 krijgen we compleet nieuwe auto's en Williams heeft nog steeds de middelen om dan wél een goede auto te bouwen.
     
  12. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Is dat zo?
     
  13. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik snap niet waarom niet de Vries genomen heeft. Deed de afgelopen jaren niet onder voor de rookies van dit jaar die het allemaal goed doen en wordt F2 kampioen. Denk dat als Williams de aansluiting vind met het middenveld volgens jaar je meer punten haalt met de Vries dan met Latifi.
     
  14. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    De Vries zijn zwakte is bandenmanagement, laat dat nu net cruciaal zijn in de (huidige) formule 1.
     
  15. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    De Vries was geen rookie en Norris, Albon en Russell wel. De Vries 'moest' kampioen worden vorig jaar.
     
  16. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    En Latifi brengt een beste bak geld mee.
     
  17. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Pro tip: Race vandaag een uurtje eerder.
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  18. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Ja m'n pa kwam er gelukkig op tijd mee haha. Wel logisch, was daar tijdens de quali geloof ik 9 uur dus als de race om 9 uur zou starten zou het wel heel laat worden. Beetje onhandig alleen lol.
    Begin ik nu ook over te twijfelen, weet zo even geen concrete bron te vinden maar Williams is historisch wel een van de grootste teams dus ik denk dat het in 2021 wel weer beter moet gaan. Ligt er ook aan of er een budget cap komt.
     
  19. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Hha godverdomme, schakel net in: ronde 21.
     
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Niet veel gemist
     

Deel Deze Pagina