1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 Gebanned!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door OVaSIsIkSq, 2 feb 2007.

  1. OVaSIsIkSq

    OVaSIsIkSq Guest

    .
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 mei 2021
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Neem contact op met de helpdesk of een nieuw account nemen ... als je xbox gemod is dan kan je een probleem hebben (word ook gezien als cheaten) ... maar daar praten we in dit forum niet over
     
  3. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    mmm. je kunt Bungie informeren over dit probleem, maar wat maakt het dat ze jou geloven? Kijk ik geloof je wel, zoek anders je games op bungie.net en kijk wat aanleiding heeft kunnen geven, dat ze jou beschuldigen.

    edit: ik heb even je games bekeken en ik kan er in ieder geval niets uit opmaken dat jij hebt gecheat, wel veel arranged games, maar die zijn onschuldig. Bungie mailen dus...
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2007
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    gewoon een email sturen naar bungie.net
     
  5. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    ^wat fardo zegt.

    doe dit wel een beetje formeel en probeer geen uitbartsingen neer te zetten, want dan behandelen ze jouw mail niet eens. En oja doe het in het ENGELS. :)
     
  6. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    werkt wel :):, als zij niets kunnen vinden waarvan je kunt denken dat je cheat. (wat het geval is) dan is er ook niets aan de hand en dan ligt de fout bij Bungie. Waarschijnlijk heb je in een game gezeten waar ook daadwerkelijk gecheat werd, maar ze jou erbij hebben gepakt omdat je toevallig in hetzelfde team zat. Shit happens.

    en anders stuur ik wel een brief :+
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Of 't helpt weet ik niet. Bungie doet altijd onnozel over de mensen die zeggen dat ze niet cheatte. Veel succes in ieder geval. Iets beter Engels zou ook helpen, maar is goed genoeg denk ik.
     
  8. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.603
    Leuk Bevonden:
    8.664
    wordt weer een leuke toevoeging voor de whaaaambulance
     
  9. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0

    OLO, wilde t net zeggen. Ik kijk er al naar uit.
     
  10. xboxgangsta

    xboxgangsta Reƫel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Ze zullen je Engels vast wel schattig vinden.;)
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Wat maakt het uit als ze het maar snappen :). Wel naaie dat je gebanned bent om niks, hoop voor je dat ze het opheffen want zoals je zelf al zegt krijgen ze dit soort mailtjes tig keer. Suc6 ermee :thumbs:
     
  12. basovich

    basovich Guest

    in een brief nooit apostroffs (oid) gebruiken;)..dat is niet formeel :cool:..dus I've <<>> I have.

    *toch nog wat opgestoken bij engels :D!
     
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Idd, je zal hem al wel hebben opgestuurt maja:

    Hello,

    I know you guys at bungie hear this everyday. Somebody is banned (...) he denies (...) and wants to play matchmaking again. I've been playing halo2 for something like 3 years and in all of a sudden I've got permanently banned for cheating. I've got a xbox 360 so I couldn't have mod. And i don't know anything about host programs or standbying.

    I don't know the excact reason why i've been banned. I'd like to know why. Is there anyway that you guys could reconsider my bann and look at my played games. I don't want to wait for halo3 to play matchmaking again.

    I hope to hear something soon.

    Greatings,


    Eigenlijk maakt het weinig uit maar dan weet je het voor als je een reply gaat maken (wat waarschijnlijk zal gebeuren). Nooit beginnen met I trouwens ;)
    (ik zal er heus wel wat zijn vergeten maar het was een drukke week ;))
     
  14. basovich

    basovich Guest

    jammer dan, kan gebeuren...maar je speelt toch niet altijd halo 2 aangezien je een X360 hebt? speel gears of war of rainbow six ofzo;)..is veel leuker:D.
     
  15. basovich

    basovich Guest

    zker zker :)..er zijn idd leukere games dan Halo 2.
    Achja, morgen maar wachten of je een mail hebt, ze zijn er nu nog aan het werken in Amerika dus dat moet goedkomen. En anders wachten tot eind 2007 op halo 3.
     
  16. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik speel ook nog erg graag halo 2 als ik nog achter mijn 360 zit. Zit in een halo 2 (en GOW) clan dus jah, en vind het matchmaking systeem nog het beste. Zullen trouwens wel een paar dagen overheen gaan hoor, tis nu ook weekend en Bungie zal tig mails per dag krijgen over degelijke dingen dus verwacht maar niet al te snel een mailtje terug.
     
  17. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je wilt verbeteren, verbeter dan ook alles. =/
     
  18. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Sorry dat ik het zeg, maar als ik bij Bungie zou werken en ik krijg zo'n brief in mijn inbox, zou ik er even naar kijken en daarna regelrecht de prullenbak in gooien.

    Het komt over als iets wat je even snel in 5 minuten in elkaar hebt gezet en naar een goede vriend stuurt.
    Als je iets wilt bereiken, zul je de brief een stuk formeler moeten opstellen. En op z'n minst een fatsoenlijke aanhef en groet. En uiteraard goed Engels, ik weet niet hoe goed jouw ervaring in Engels is, maar er zijn er altijd mogelijkheden om je brief te laten controleren.
     
  19. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Gast check de laatste zin

    @Kaay, je bent dus toch de sjaak aangezien je er eigenlijk niks meer aan kan doen. Bungie is duidelijk in zijn uitspraak en zijn zo te zien niet van plan het terug te draaien. Aardig genaaid dus...
     
  20. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dan moet je het bij de custom games houden...
    Je bent niet de eerste die dit overkomt, ik heb er al vaker mensen over gehoort en dat je geen andere account maakt begrijp ik best want om nou 60 euro te betalen voor MM...
     

Deel Deze Pagina