1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 5: Guardians

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 10 jun 2013.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat is oud. :+
     
  2. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Hij heeft ook een nabeschouwing (met spoilers) gedaan....

     
  3. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Wat een kak verhaal over die REG packs en ingame kosten.
     
  4. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Vind het altijd wel grappige filmpjes. Kaart altijd wel interessante dingen aan. Je moet het echter wel met een korreltje zout nemen en niet blind op zijn advies vertrouwen. Vaak genoeg dat hij erg kritisch is op een spel waar ik me dan prima mee vermaak. Halo en BF:H zijn daar twee goede voorbeelden van. Als YouTuber gaat het voornamelijk om views, een bepaald standpunt innemen om veel reacties uit te lokken is een effectief middel om views binnen te halen.
     
  5. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Zo start je een Warzone match:


    2:21

    Ook al mijn unfriggenbelievable medal binnen. Moet wel zeggen dat ik echt kut RNG heb met die REQ packs, ben al level 50 en heb nog steeds amper ultra rares gekregen.
     
    Hybrid, Matrix, mutantemile en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Geef eens wat concrete voorbeelden dan.
     
  7. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Wat een onzin.
    Gast geeft gewoon zijn mening, zoals =shock= elke review een mening is.
    Hij geeft ook vele games goede punten, doet ie dat ook om 'reacties uit te lokken'?

    Zijn review van Halo is gewoon goed. Punt.
    Hij kaart dingen terecht aan, zijn eindcijfer vind ik dan wel wat laag, had wel een puntje meer mogen zijn, maar hij raakt een paar goede punten, en terecht dat hij zich zorgen maakt om wat die req points nu al opgeleverd hebben....dat is GEEN goed teken voor 'ons gamers' hoe je dat ook bekijkt.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb een deja vu gevoel. :+
     
  9. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Dat is volgens mij inderdaad al eens eerder voorbij gekomen.:+
     
  10. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Dus een review is een mening maar ik mag over een review geen mening hebben? Vind dit een beetje een rare manier van denken.
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Natuurlijk mag jij ook een mening hebben. Zijn mening is alleen beter verwoord. :9

    Ik vind Angry Joe's reviews altijd over de top en ja... hij schreeuwt veel boe en bah. Maar achter dat macho masker heeft hij vaak wel goede punten. Die req points vallen nu nog mee (als in dat je zonder punten ook kunt winnen), maar zodra je dit systeem teveel gaat accepteren kun je er gif op innemen dat het volgende deel nog meer van dit type geintjes toelaat. Vraag je dan af: is dit voor de gamers bedoeld of wie wint hier uiteindelijk bij? Het is niet dat Halo een bargain bin (of gratis) titel is.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar dan moet die dat bij iedere review doen imo. Zoals ik ook bij de vorige discussie zei, vind ik hem heel vaak niet constant daarin.
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Waarschijnlijk omdat hij een echte Halo fan was/is, vind hij dit erger. Ik vind het ook erg jammer dat je armor bepaalt wordt door RNG, met Halo 3 heb ik met pijn en moeite alle base achievements gehaald om maar die katana te krijgen, zo iets is toch weer een extra motivatie die er nu niet in zit.
     
    MAD 1976 vindt dit leuk.
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Wat doet ie niet bij elke review dan? Angry Joe is wel sensatie gericht ja. Angry Gaming Centaur (Karak) vind ik zelf een stuk beter, veel gebalanceerder. Hij valt totaal niet over het req points systeem, maar dat maakt zijn review niet minder goed. Karak is sowieso een reviewer die zichzelf niet snel opwindt over zaken. Als het hem niet bevalt zegt hij het gewoon en dat is dat. Weinig drama, maar hij speelt wel leuk met woorden.

     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hij is aardig fel tegen microstransacties. Maar bijvoorbeeld bij MGS was het niet echt een probleem voor hem en laat al helemaal niet het cijfer er vanaf hangen.
    Waar die dat wel doet bij Halo. Beide hebben hun eigen type microtransactie. Maar het blijven microtransacties. Waar zelfs bij Halo daarom de DLC helemaal gratis wordt.

    Ben sowieso wel voorstander van dit soort microtransacties in MP games. Veel beter dan DLC maps die de community opsplitst. Ben blij dat steeds meer games dat doen eigenlijk. Nu ook weer Rainbow Six.
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Ik ben er nog niet over uit. Ik vind micro transacties prima zolang het om cosmetische zaken gaat. Het moment waarop je betere wapens (al is het maar voor één ronde) kunt *kopen* wordt het voor mij al shady. Player skill wordt dan minder belangrijk t.o.v. een goed gevulde portemonnee.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ligt eraan als het gewoon ingame te verdienen is dan vind ik het prima. Zeker ook als het makkelijk gaat.
    De laatste jaren zie je al steeds minder games die pay to win zijn. Vroeger was het vaak met f2p games. Maar die games werden dan altijd compleet uitgespuugd door de gaming community. Voor een goede reden. Geen dev (en vooral devs van fully priced games) waagt zich daaraan meer. Zie dit veel liever zoals ik zei dan die 50 euro season passes.
     
  18. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik heb liever dat ze het doen zoals bij Halo 1-3; betaald, maar na een korte tijd free voor iedereen, zodat de maps toch veel gespeeld gaan worden.
    Microtransactions zijn ALTIJD slecht in full-price games. Want het begint met dit soort 'onzin' maar daar gaat het niet bij blijven. Gegarandeerd.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Mwah ik denk het niet. Zeker zoals ik zei hoe het in verleden al compleet uitgespuugd werd. Gamers zijn soms makkelijk maar er is zeker wel een grens. Zeker bij fully priced games.
     
  20. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    In de eerste week heeft het al 500.000 dollar opgeleverd.

    Een half miljoen.

    In 1 week.

    Denk je echt dat ze dit niet gaan proberen uit te melken zover ze kunnen?

    Net als een season pass begon voor 15 euro, en het tegenwoordig voor 50 euro gaat, en zelfs in singleplayer games voor 40 euro.....dit is nog maar het begin, er is geen reden om dat niet te doen.
     

Deel Deze Pagina