1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Hearthstone: Heroes of Warcraft. Cardgame gemaakt door Blizzard

Discussie in 'Games' gestart door Le Lastpak, 24 jan 2014.

  1. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    [​IMG]
    Hier gaat het tot nu toe wel goed mee, denk niet dat ik voor Malygos een aangepast deck ga maken. Misschien dat ie hier nog tussen past?
     
  2. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Ringleader weg dan.
     
  3. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand nog tips om 12 wins te halen in de arena? ergens doe ik toch iets verkeerd. Ik kwam gisteren met een erg goed deck maar tot 8 wins.
     
  4. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Board control board control board control. (en efficiënte trades maken)
     
  5. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    dus gewoon niet te snel de enemy hero willen aanvallen, mja verder nog tips ervoor? of voor effeciënte trades?
     
  6. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Kan wel hero aanvallen opzich als je deck zo gebouwd krijgt, maar dat is in arena vaak niet het geval omdat je niet alle kaarten kan kiezen en dus vaak card draw ook mist. Met efficiënte trades bedoel ik dat je 1 kaart voor 2 van tegenstander kan traden. Minions zoals +2 attack geven of buff minions helpen daar enorm mee! Verder dus card draw proberen te draften zoals Cult Master etc. Hoop dat je er wat aan hebt. :)
     
  7. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Dit weekend tijdens Blizzcon meer info over de nieuwe expansion van Hearthstone. Ik ben benieuwd. Hopelijk ook nieuwe classes, want ik hoor al een tijdje over Monk en Death Knight als nieuwe classes.
     
  8. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Volgende maand al hearthstone uitbreiding goblins vs gnomes. 120 nieuwe kaarten. Is er dan niemand hier die blizzcon aan het kijken is?
     
  9. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Jawel.
     
    vanDulken vindt dit leuk.
  10. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb het ook gezien. 120 nieuwe kaarten en belangrijker nog, volgende maand de release. Erg vet, het is leuk om te zien welke decks er dan weer gemaakt gaan worden. Alleen heb ik geen goud meer, dat wordt weer even sparen en iedere dag de daily quest doen.
     
  11. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Blegh die nieuwe set is zoooo random
     
  12. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Vind de kaarten wel grappig gedaan, maar enorm troll-y en maakt het nog meer dan eerst RNG-stone.
     
  13. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Het hele spel is in principe random en heeft vrij weinig met skills te maken. Maar het blijft een leuke game om te spelen. Al ben ik ook niet zo'n voorstander van kaarten waarbij je niet weet wat er gaat gebeuren. Een Gelbin Mekkatorque speelde ik in het begin nog wel, maar als die dan de tegenstander constant gaat healen, dan ben ik er snel klaar mee.
     
  14. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Onzin, zit zeker wel een skill element in. Poker is toch ook geen geluk spel? Alleen deze nieuwe kaarten zorgen ervoor dat de skill factor wel kleiner wordt.
     
  15. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Iedereen kopieert elkaars decks. Speel je tegen zoo, dan moet je bij turn 4 wel Aoe hebben, anders verlies je. Heb je wel Aoe, dan win ik. Ik zit ook veel streams te kijken op twitch, hele competities heb ik gezien. Hoeveel games wel niet beslist worden door top decks, dat is geen skill te noemen. Je moet gewoon een goed deck hebben (pluk er één van Hearthpwn zou ik zeggen) en voor de rest komt het aan op je carddraw. Arena vind ik veel meer skill, want dan moet je zonder hulp van anderen je eigen deck maken. Constructed vind ik geen skill, dat vind ik net als ganzenbord spelen.
     
  16. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Ja duh, natuurlijk kopieer je decks. Komt door synergy met de kaarten of de class hè? Tuurlijk kan je eens verliezen terwijl je in feite perfect gespeeld hebt, maar dat neemt niet weg dat er skill involved is. Als je trouwens streams kijkt ben ik benieuwd hoe jij verklaart hoe bepaalde spelers (a lá Kolento) die continu toernooien winnen/diep komen in toernooien als dit maar een geluksspelletje is.

    P.S. Als je merkt dat je vaak tegen een bepaald deck aan loopt op ladder, hoor je juist te adjusten en pak je iets wat er sterk tegen is. Zo werken kaartspellen nu eenmaal.
     
  17. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik zie toch juist vaak dat complete nobody's winnen tegen de bekende namen zoals Kolento, Reynad, Forsen, Ek0p, Amaz, Massan etc. De meeste die zich kwalificeerden voor het WK kende ik niet eens. En er komt wel een beetje skill bij kijken. Zo'n Kolento die in de kwartfinale dit weekend verliest omdat hij Loatheb niet speelde. Maar over het algemeen vind ik het 50 procent skill, 50 procent puur geluk. Dus als je aan alle toernooien meedoet, dan zal je wel een paar keer ver komen. Ze liggen er vaak genoeg al in de groepsfase uit. Maakt niet uit, het blijft een leuk spel.
     
  18. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu al een paar dagen het probleem dat ik geen content meer kan kopen (bv Arena toegang ) " there is another transaction in progress" Wtf? Wat moet ik hier aan doen jongens. Iemand tips?
     
  19. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    [​IMG]
    Volgende week dus, ben erg benieuwd hoe de meta gaat veranderen. Ik ben in ieder geval niet erg blij met die Gadgetzan nerf aangezien ik nog steeds het meest speel met het deck dat hierboven aan de pagina nog staat. Waarschijnlijk wordt Rogue dus vrijwel onspeelbaar en dan laten ze andere OP kaarten gewoon onveranderd... :confused:
     
  20. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik weet niks van een Gadgetzan nerf, maar dat zou best een logische keuze zijn. Toch één van de kaarten waar de balans helemaal zoek is, maar zo zijn er inderdaad meer.

    Ik heb ook veel zin in de uitbreiding, maar ik heb op dit moment alleen geen gold en dust. En ik ga geen echt geld uitgeven aan pakjes kaarten. Dus het duurt wel een tijdje wanneer ik alle kaarten verzameld heb. Maar ik ben de huidige meta wel een beetje zat, dus ik ben blij dat er straks weer meer verschillende decks zijn waar je tegen speelt.
     

Deel Deze Pagina