1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Gisteren had ik een documentaire gezien op national geographic over het al dan niet bestaan van mensenrassen. Wat bleek? Dat bestaat niet! Negers zijn perfect normale mensen alleen zijn ze bruin door de uv stralingen. En bv indiërs hebben een lichter bruine huidskleur ook door een bepaalde hoeveelheid uv straling. Tot nu toe allemaal logisch en kan je aannemen dat alle mensen gelijk zijn.
    MAAR dan vraag ik mij af, waarom hebben negers in godsnaam zulke brede neuzen???? In hun leefmilieu is er toch niets waardoor ze brede neuzen nodig hebben? En waarom is hun haar zo raar? Dat ze over het algemeen gespierder zijn zal wel zijn omdat wij veel vroeger technologie hadden om zelf minder arbeid te verrichten maar die neuezen... Dat zit me toch wel dwars. Ik hoop hier een serieuze en NIET racistische discussie te kunnen beginnen( zeg nu niet, negers zijn apen en daarom hebben ze brede neuzen ofzo)
     
  2. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien moesten ze wel heel goed kunnen ruiken vroeger?? :confused:

    als je zo begint, ken ik nog wel 2 vragen, namelijk, waarom zijn chinezen geel(in plaats van bruin)???? en waarom hebben ze spleetogen???
     
  3. Dead Angel

    Dead Angel DOOM III

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien beetje vage theorie: omdat het zo warm is dat ze bredere luchtwegen hebben? brede neus dus. Oorsporonkelijk natuurlijk
     
  4. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    :confused: :confused: :confused:
    Een serieuze en NIET racistische discussie, begint bij jezelf...
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2003
  5. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    je kan ook zeggen..waarom hebben blanke van die smalle neuzen
    ik bedoel nu ga je er vanuit dat blanke normaal zijn en dat negers anders zijn
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2003
  6. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    is eigenlijk wel een beetje zo(niet rasistisch oid), maar zonder UV zou iedereen blank zijn, dwz. negers zijn aangepast aan grote hoeveelheden UV-straling....
     
  7. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    maar hun/mijn neus is niet aangepast aan UV stralen
     
  8. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    De zwarte hun neuzen zijn (nog) groter omdat ze nog wat 'primitiever zijn. De holbewoners hadden toch ook brede neuzen. Maar dan komt de vraag: hoe komt het dat de zwarte die in Noord-Amerika wonen ook brede neuzen hebben? Ik zou het niet weten.
     
  9. Virus666

    Virus666 BIER!!!

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    De eerste mens komt uit Afrika. Dus de neuzen van de negers zijn volgens mij de originele:confused: neuzen. Hoe het dan komt dat andere rassen er anders uit zien terwijl er blijkbaar geen sprake is van 'rassen' weet ik ook niet.
     
  10. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    dit is ook een theorie..ik zeg niet dat ik erin geloof maar het is wel interessant om te lezen

     
  11. LeoGeo

    LeoGeo Commodore

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar dat is logisch, omdat hij vanuit zichzelf (een blanke) redeneert...


    Hoe dan ook, dan is er nog een vraag; hoe verklaar je dan de uiterlijke verschillen tussen bv. blanken onderling? Bijvoorbeeld italianen en Fransen en spanjaarden zien er anders uit dan Nederlanders. Komt dat ook door de zon? Misschien de iets donkerdere huiskleur maar het zijn ook andere kenmerken, bv. haarkleur (meestal zwart/donker in Italie/Spanje)
     
  12. LeoGeo

    LeoGeo Commodore

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    1
    Sorry, no offense, maar dit is ZULK puur gelul. Alleen de eerste regel al: about six thousand years ago. Ahem, toen waren er geen mensen? En zeker geen mensen die genen konden onderzoeken en daarmee een ras konden beginnen?

    Oh en wij blanken zijn allemaal "devlish". Thnx!



    Nee serieus, waar heb je dit vandaan!?
     
  13. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    deze theorie is "algemeen bekend"
    en zes duizend jaar geleden waren er zeker wel mensen
    of dacht je dat de mensheid gelijk met de jaartelling is ontstaan?
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2003
  14. Virus666

    Virus666 BIER!!!

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0

    Dus jij denkt dat er 6000 jaar geleden nog geen mensen waren. JE HEBT HET HELEMAAL MIS. De mens bestaat (volgens mij) al meer dan 100.000 jaar. De aarde zelf bestaat al 5 miljard jaar en dan zal de mens korter bestaan dan 6000 jaar? Lijkt me niet.
     
  15. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ja, 6000 jaar geleden waren er toch wel degelijk mensen, ik dacht zelfs dat er een miljoen jaar geleden al "mensen" rondliepen, uiteraard nog heel wat primitiever, maar nog steeds mensen....
     
  16. Dead Angel

    Dead Angel DOOM III

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    begin toch te denken dat dit DE theorie is
    heel simpel

    omdat het warm in Africa is (waar oorspronkelijk donkere mensen vandaan komen)
     
  17. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    10.000 Jaar is het juiste antwoord, 100.000 is dus weer wat ruim geschat. :{
     
  18. LeoGeo

    LeoGeo Commodore

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    1
    6000 jaar geleden mensen?! Met ZULKE technologie?! Dat kan toch helemaal niet. Moment ik pak even mijn geschiedenisboek erbij :)

    EDIT: Ik kon t niet vinden en wil t ook niet vinden :p Maar vond wel n KCV boek waar in staat dat de Grieks/Romeinse beschaving, de vroegste vormen ervan, ontstond in 2000 vChr. 4000 jaar geleden...
    Ach, dan zal ik er wel naast zitten. Quote van een meisje dat ik ken: "I feel like a blonde!". :| Anyways, ook al zouden er 6000 jaargeleden mensen zijn, dat kan toch nooit met zulke technologie...
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2003
  19. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    dat is alweer een discussie op zich...check waar die egyptenaren al toe in staat waren
     
  20. JoNieuw

    JoNieuw Wazzup!

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Grieken hebben ook grote neuzen. En er zijn ook blanke mensen met grote neuzen.
     

Deel Deze Pagina