1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Red Dead Redemption 2

Discussie in 'Games' gestart door NuclearGoat, 18 okt 2016.

  1. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    ROCKSTAR MET RED DEAD REDEMPTION 2 LAUNCH-INFO
    GAME VERSCHIJNT 26 OKTOBER

    Op de website van Rockstar is een pagina online gegaan met de nodige informatie over de launch-dag van Red Dead Redemption 2. Aanstaande vrijdag 26 oktober komt Red Dead Redemption uit voor PS4 en Xbox One.
    Rockstar geeft aan spoedig met meer info te komen over de Red Dead Redemption 2 Companion App op iOS en Android. De app gaat samen met de launch van Red Dead Redemption 2 live. Ook komt een day one patch. Rockstar raadt aan om de patch geïnstalleerd te hebben voordat je de game start, gezien de gigantische installatiegrootte zal de patch op launch-dag ook van redelijke omvang zijn.

    Rockstar gooit tevens de Game Support-website weer online, zodat spelers hun problemen kunnen melden. Op het plaatsen van gameplay-beelden rust een embargo. Voor Nederland geldt dat alle gameplay-beelden live mag vanaf donderdag 25 oktober om 13:01. Dit vanwege het tijdverschil met het Verenigd Koninkrijk. Tenslotte geeft Rockstar aan dat Red Dead Online in november als bèta gelanceerd wordt
     
  2. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Jep :)
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Ik wilde net zeggen. BAK GELD KATCHING. Natuurlijk komt RDR2 uiteindelijk op de PC uit, ook daar gaan weer tonnen CD keys over de spreekwoordelijke toonbank.

    EDIT: Red Dead Redemption 2's full map leaked!

    https://www.eurogamer.net/articles/2018-10-23-red-dead-redemption-2s-full-map-leaked
     
  4. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik ga niets kijken. O-) Een aantal maanden geleden volgde ik alle info op de voet, maar toen ben ik opeens gestopt. Het was eigenlijk maar tijdsverspilling en ik wil alles gewoon first hand ontdekken, niet de verrassing verpesten.

    Ik ben benieuwd of ie op de pc uitkomt. Ik heb een gaming PC die in principe beter is dan de Xbox One, maar ik heb voor RDR2 een Xbox One in huis gehaald.
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Gewoon even afwachten. RDR2 is een duur project en dat moet worden terugverdiend. Het zou zeer vreemd zijn als er geen PC aankondiging ergens in 2019 volgt.
     
  6. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    GTA V release was 17 september 2013 voor ps3 en xbox 360.
    18 november release voor Xbox One / PS4.
    PC release 14 april 2015.

    Denk niet dat een PC release er binnen een jaar inzit voor Red Dead Redemption 2. Red Dead Redemption 1 is uberhaupt nooit voor pc verschenen.
    En zoiezo wordt het eerst even cashen met de ps4 en Xbox One aangezien pc games vooral illegaal gedownload worden.
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Toch heeft er een trendwijziging plaatsgevonden die je hierin nog niet hebt meegenomen. Afgelopen (paar) jaar verschijnen steeds sneller "ports" op de PC van in eerste instantie typische console games. Mooie voorbeelden daarvan zijn Monster Hunter: World, maar ook de nieuwste Dragon Quest en Soul Calibur. En de lijst is al behoorlijk lang, terwijl de release window tussen de verschillende platformen steeds korter wordt. Tegenwoordig zit er geen jaren lange hiatus meer tussen pc to console releases of andersom en ook "platform X only releases" bestaan steeds minder, althans zolang je geen Nintendo en in mindere mate Sony heet. Anders gezegd: exclusiviteit sterft langzaam af en zeg hoera tegen winst maximalisatie (overigens heel verstandig als commercieel bedrijf). De triple-A projecten met kosten in de miljoenen moeten sowieso maximaal uitgemolken worden. Last-gen projecten kostten een fractie van de huidige billing.

    Smeed het ijzer als het heet is. Er valt veel geld te verdienen en hoe eerder hoe beter. Deze titel gaat geheid veel verkopen op de console en op de PC minstens net zoveel, waaronder ook aan console users die nogmaals een copy kopen omdat ze gebruik willen maken van mods/online functies met PC vrienden / betere graphics in geval van non-PRO/X console.

    EDIT: 10.000 posts achievement... jezus, wat heb ik hier allemaal zitten lullen op dit forum???? ;)
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2018
  8. Rebel112

    Rebel112 Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    22
  9. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Weer enkele gameplay filmpjes:




     
  10. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    weet iemand of je al kan spelen terwijl je het spel installeerd? of hoelang het installeren zal duren als je gewoon op disc speelt?
     
  11. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    86gb installeren zal op een xbox one x sneller gaan maar nog steeds wel paar uur duren.
    Ik ben morgenmiddag vrij. Bij 2 partijen besteld waaronder wehkamp die via DHL verstuurd worden en de ander via postNL. Hopelijk als ik thuis ben ligt hij op de mat, installeren en in die tijd kan ik mooi boodschappen doen etc. :)
     
  12. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Een paar uur? :eek: Dan ga ik het zeker voor het werk alvast even kopen, dan kan ik tenminste 's middags spelen. :p
     
  13. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Informatie over de The Red Dead Redemption 2 Official Companion App
    [​IMG]

    Hide from the law, hunt your enemies, find the nearest General Store and other key locations with the interactive Map feature in the Red Dead Redemption 2 Official Companion App.

    The Red Dead Redemption 2 Companion App connects directly with your PlayStation 4 or Xbox One as you play, delivering real-time interactive information to your smart device. Available for download on October 26th on both iOS and Android, you can pan and zoom the map, set waypoints or mark areas of interest with a tap on your screen, aiding your exploration and discovery throughout the expansive world of Red Dead Redemption 2.

    [​IMG]

    Examine Arthur Morgan’s Journal with new entries and illustrations appearing as you progress through the Red Dead Redemption 2 story.

    The app will also show you Arthur Morgan's core info and stats in real-time on your device, allowing you to completely remove the in-game HUD from your television should you choose. Additionally, the Companion lets you examine Arthur's in-game Journal, provides stat tracking through Social Club, contains the full digital game manual, plus an optional digital version of the Red Dead Redemption 2 Complete Official Guide from Piggyback and more.
     
  14. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    game komt toch pas vrijdag uit, dus denk niet dat je hem morgen al gaat hebben hoor, ofwel?
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Huh krijg een mail dat die verzonden is? Yourgamerzone
     
  16. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Nee verwacht hem ook vrijdag maar doordat ik bij 2 partijen besteld heb hoop ik dat er in ieder geval 1 ervan op tijd komt :) Die 2e is btw voor een vriend van mij maar die moet maar wachten mocht er 1 vrijdag niet aankomen }:]
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Waar is mijn mail!!! Game half jaar geleden betaald en wel
     
  18. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ik kan me nog herinneren toen in 2008 GTA IV uitkwam en er hier een 'is ie al gespot' topic was en dat daar zoveel mensen aan het posten waren dat als je zelf iets postte je meteen 3 pagina's verder was :lol:
     
    Scorp2111 vindt dit leuk.
  19. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ik ook, 6 januari nog wel maar geen mail :’(
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Geniale topics waren dat. Vervolgens kreeg iedereen op zijn flikker van de moderators omdat er teveel gespammed werd. Mooie tijd. _O_
     
    Scorp2111 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina