1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Red Dead Redemption 2

Discussie in 'Games' gestart door NuclearGoat, 18 okt 2016.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Het zal mij een zalige rotzorg wezen. Ik ben dat eeuwige verzamelen in console games echt goed zat. In bijna iedere MMORPG gaat het een stuk sneller en hoef je niet de halve wereld over. RDR 2 heeft echt wel serieuze minpunten... behalve het verhaal vanaf act 5 ongeveer en sommige side quests. Het is zonde van de overwerkte mensen bij Rockstar en de deadline van de game destijds, anders had er nog zoveel meer uit gehaald kunnen worden. =(
     
  2. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Haha ja als de game je niet zo goed ligt moet je daar niet aan beginnen indd :9
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    True, maar het ging lang goed. Verhaal gewoon uitgespeeld. 80% is nog wel redelijk netjes. Dat verzamelen in deze game trek ik gewoon niet. Van frustratie maar Witcher 3 opgestart en mijn Playstation 4 even geüpdate. :D
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
  5. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Net klaar met het verhaal.

    dacht nog zeker een paar missies dat Arthur nog gewoon zou leven toen hij daar op die berg lag totdat Charles zei dat hij hem begraven had :'-(:'-(:'-(:'-(
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  6. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Lees ook net dat rdr2 van de gamepass gaat binnenkort, mooi op tijd dus.
     
  7. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  8. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Vraag mij af wie dit gaat kopen. Red Dead Online is kwalitatief totaal niet te vergelijken met de offline Storymode.
    Komt een beetje wanhopig over dit Rockstar...
     
  9. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Een hoop jongeren zitten niet te wachten op slome gameplay en een langdradig verhaal. Elkaar online lekker afknallen in een western setting zou dan best weleens kunnen gaan werken...
     
  10. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Online is in vergelijking met de Storymode pas echt traag wanneer je kijkt naar de tijd die je nodig hebt om ook maar een beetje goud bij elkaar te sprokkelen.
    En zonder goud valt er bar weinig te knallen...

    Ow maar wacht, de doelgroep zijn natuurlijk al die kiddo's die beschikken over de creditcard van hun ouders en dus gewoon als kopen en niet het verschil tussen kwaliteit en kwantiteit zien. :lol:
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Wie zegt dat de doelgroep jongeren is?
     
  12. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    In de eerste RDR (Redemption) vond ik de co-op missies wel leuk. Had je een groepje randoms en daarmee 'vocht' je tegen een groep AI tegenstanders om een opdracht te voldoen.

    Geen idee of dat in RDR2 Online zit. Heb het bij de launch even gespeeld en vond er weinig aan allemaal. Zal het vast geen eerlijke kans hebben gegeven, maar GTA en RDR vind ik vaak te 'clunky' aanvoelen om er online veel plezier aan te beleven.
     
  13. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Heb denk ik een uurtje of 30 in de online gestoken, maar het voelde steeds als een 'beta' versie van de Storymode, echt doods die wereld en dat eindeloze XP 'grinden' omdat ook nog eens overal een 'level-lock' op zit werkte voor mij zeer demotiverend. De game voelt online ook heel stroperig, iets wat ik offline nooit zo erg, of bijna niet heb ervaren.

    Echt een waardeloos game concept, zelfde als GTA Online, maar het brengt (helaas) wel bakken met geld in het laatje...
     
  14. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Online mode vond ik echt waardeloos. Heb echt een paar keer geprobeerd het leuk te vinden maar elke keer viel het weer tegen. Super eentonig, lege wereld en je bent uuuuren bezig om wat goud bij elkaar te sprokkelen. En de gameplay is net zo traag als de singleplayer, dus als je dat niks aan vond dan is dit helemaal saai.
     
  15. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    Heb het in het begin ff gedaan met een kameraad. Was idd niet zoveel te doen, maar toch een beetje leuk om samen enkele missies te doen als cowboy. Hopelijk is het sinds de launch al wat gebeterd. Wat eigenlijk nog het leukste was... Na elke online sessie gingen we in de game naar een bar wat drinken en een potje knokken met de locals, tot heel de stad achter je aankomt. Goeie vrijdag avond zeg ik dan ;)
     
  16. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
  17. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    De laatste update gedraaid op Steam om dan toch even een kijkje online te nemen.. Maar het is nog triester dan verwacht.

    Het goud wat je kunt verdienen is nog meer 'geknepen' (volgens mij verdien je nu nog maar 25% van wat het was toen ik voor het laatst heb gespeeld)
    en wat de nieuwe update aanbied kost gewoon een karrenvracht aan goudstaven. Een nieuwkomer denkt een 'game' te kopen voor €5,- maar als je iets van gameplay
    wilt hebben online zul je er wat ik zo snel zie minimaal €15 moeten bijtellen. Maar dan heb je dus werkelijk nog steeds niets en mag je uren en uren gaan grinden voor de
    meest simpele items. Walgelijk.

    Maar goed, ideaal moment om de game vaarwel te zeggen en ruimte op de schijf te maken voor a.s. donderdag... :D
    (uiteindelijk 300 uur in de singleplayer wereld doorgebracht, helemaal 100%, alleen nooit toegekomen aan die 70 gouden missie beoordelingen helaas)
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Too late to the party maar eindelijk de game serieus opgepakt en ik vermaak me, lvl of detail is insane. Chapter 1 wel beetje slow pased, hopelijk wordt t wat faster allemaal.

    Maar jezus ik speel dit op de base Xbox One en het is blurry as FUCK. Het is eig gwn echt niet chill. Alsof je met je eyes in een chloorbad heb gezeten of een bril nodig hebt. Is dit any beter op een PS4? Dan weet ik wel (helaas wss dan weer) voor welke console ik moet gaan.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik heb de game uitgespeeld op de Xbox One X destijds en vond hem verschrikkelijk mooi en stoorde mij daar niet aan de blur. Overigens gaat het niet sneller na chapter 1, dat duurt wel tot 4/5 ongeveer. :)
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik heb hem op de PS4 gespeeld en het is voor mij nog altijd de mooiste game die ik gespeeld heb. Nu moet ik er nog wel een aantal van dit jaar, dus dit kan veranderen.
     

Deel Deze Pagina