1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS5] Sea of Thieves

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 15 jun 2015.

  1. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.444
    Leuk Bevonden:
    3.416


    Kritisch of clickbait?
     
  3. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Wat linkjes (naar Reddit) die de nieuwe update samenvatten:
    New title screen! ***Click here.***

    Patch notes! ***Click here.***

    New cheap customisations! ***Click here.***

    New pirate legend dress! ***Click here.***

    Merrick stands up! ***Click here.***

    Quest guide! ***Click here.***

    New shanty! ***Click here.***

    First subreddit megalodon sighting! ***Click here.***
    @Zifnap Heb je video niet gekeken (beetje druk met van alles bezig) maar kijk er zelf als volgt naar: Ik vind dat SoT te vroeg gereleased is, met zowel qua breedte als diepte te weinig te doen voor spelers tijdens de release. Het is te 'makkelijk' van de DEV's om alles te gooien op 'you should make your own adventures'. Staat tegenover dat er sindsdien al wat zaakjes zijn toegevoegd en er naar verluid nog vanalles in de pijlpijn zit voor de (nabije) toekomst. Too little too late? Voor de een wel, voor de ander niet.. Ik merk zelf dat ik nog altijd met plezier terugkom naar de game en ernaar uitkijk deze update en toekomstige updates te ontdekken!
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  4. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Misschien is het niet helemaal geworden wat men er van had verwacht, dit werd in de beta ook al een beetje duidelijk. Toch vermaak ik mij er nog steeds meerdere avonden per week prima mee, wel ben ik bewust iets later ingestapt om wat dichter op de release van dlc's te zitten. Ik vind het een zeer relax spel om in de avonduren even mee te ontspannen, hierin kan je zeker je eigen avontuur bepalen.
    Ik heb ook het idee dat dit spel echt nog tot wasdom moet komen en dat maakt het voor mij alleen maar interessanter. Tegenwoordig moet iedereen ook wel heel erg geëntertaind worden of voor iedere actie een stickertje krijgen, voordat iets leuk gevonden gaat worden.

    [​IMG]

     
    Yi-Long, Beltoni, Barbabravo en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Cursed Sails al in juli en Forsaken Shores in september :thumbs:

     
    B Tender vindt dit leuk.
  6. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    31/07:

     
    B Tender vindt dit leuk.
  7. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    B Tender vindt dit leuk.
  8. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Ik heb er ook zin in. Weer genoeg te doen, zo te zien...

     
    B Tender vindt dit leuk.
  9. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    Had gisteren bijna geen tijd om te spelen, toch even 10 minuten aangeslingerd om te kijken hoe dat roeibootje werkt. Besturing was even wennen maar dit gaat zeker weer leuke momenten opleveren. Ook nice dat je de roeiboot kunt docken aan je schip :) Later vandaag maar afzeilen richting Devil's Roar.
     
  10. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
     
    RO3Li vindt dit leuk.
  11. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Weer wat leuke toevoegingen :)

     
    Romanista en Maddmonkey vinden dit leuk.
  12. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    Dit is een goede update. Die nieuwe Megs zien er tof uit en de rondvarende skeletonships zijn ook echt een goede toevoeging. Ook zal ik nu de Kraken een stuk vaker gaan tegenkomen, ben ik bang :D
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  13. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Deze update heeft best aardig wat nieuwe gamers richting de zeeën van Sea of Thieves gebracht. Wel leuk om te zien dat mensen in het begin weinig idee hebben van wat te doen, ook leuk om deze mensen een beetje wegwijs te maken in het spel. Ik vind de toevoeging van mistbanken echt wat extra's geven aan de gameplay. Voor mij is SoT toch wel redelijk onverwachts de game van 2018 geworden :)
     
    B Tender vindt dit leuk.
  14. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Heb het alweer een tijd niet gespeeld. Vond het een heerlijk spel, echt een leuke spelervaring maar helaas te repetitief.

    Begrijp dat het weer de moeite waard is om aan te slingeren? Is er nog een XBW crew? Spel moet wel echt in teamverband gespeeld worden.

    Ben wel benieuwd hoe dit er in 4k uit ziet, sinds de One X dus niet meer gespeeld.
     
  15. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    Ik speel het nog wekelijks met een vaste crew van 3 man. Vind het een heerlijke game en er is veel meer activiteit op de zee dan voorheen idd. Blijft ook tof om skeletonships aan te vallen en tot zinken te brengen.

    Deze maand is er ook veel geld binnen te harken middels de gilded voyages!
     
    B Tender vindt dit leuk.
  16. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Nodig me maar een keer uit, ben vaak wel in voor een potje nu ik het laatst een beetje heb herontdekt).

    Zat laatst namelijk in een heel aardige en ervaren crew op een galleon en het was echt genieten om met hun eigenlijk alles aan te gaan wat het spel tegenwoordig te bieden heedt. Ik heb in die middag samen met hun meer dan 90k gold opgehaald! Net zoveel als ik daarvoor in totaal heb verzameld vrees ik (meestal als solo sloper).

    Dat 'zoeken naar crewmembers' t of hoe die functionaliteit heet op de Xbox werkt best prima! (edit: looking to play oid?)
     
    Nol vindt dit leuk.
  17. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ik kijk deze game erg graag op twitch, dit is gwn genieten.

     
    Nol vindt dit leuk.
  18. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Maar is van Gamepass halen als dit word toegevoegd.

    "I think it's fair to say Sea of Thieves at launch appealed to a certain range of players that love that free-form, creativity, having their own adventures in this shared world, and almost our quest system gives you a little nudge but that's not the only thing that you chase," he said. "But for some people that want guided goals, they want lore, they want story, we know that we're underserving players, but we've proven that we can do it and that it works in the shared world with campaigns we've done around the Hungering Deep or Cursed Sails where you put lore, put story in."

    "So we've had a team working on basically a new and improved quest system around story and lore in this shared world for quite a while now actually, and it was originally planned to be our fourth update, but we actually moved it back to next year because we wanted to add and grow. We saw the potential in it and we wanted to really, fully do it justice. So yeah, there's a team working on that, has been for quite a while, will be for a little while more, but I think when we bring that into the game it's gonna appeal to those people that want that crafted lore, want that adventure, want that story, and also maybe appealing to single players as well."
     
    Alexknl en Yellow 13 vinden dit leuk.
  19. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Ik ben nog een beetje sceptisch. Als ze dit weten uit te werken, zoals in de Hungering Deep, dan heb ik er wel vetrouwen in. Hierin werden nieuwe gamemechanieken toegevoegd, die een prima wending gaven aan de gameplay.

    Bij story en lore krijg ik toch een beetje het van A naar B gevoel, waar we al een meer dan een dozijn aan games van hebben. De playerbase die is overgebleven kan op vele manieren zijn creativiteit kwijt in de game en creëren samen de mooiste game evaringen. Gamers die aan het handje willen lopen en overal een sticker voor willen krijgen, moeten misschien wel bij andere games zijn. Bepaalde achtergronden zijn nu al in de game te vinden, al moet je dan wel op onderzoek willen gaan. Voor verdere verhalen kan je ook het boek in zien.

    https://www.seaofthieves.com/news/tales-from-sea-of-thieves
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2019
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  20. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Nol en Yellow 13 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina