1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Dragon Ball Super

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 5 jul 2015.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    [​IMG]

    In a peaceful period following the defeat of Kid Buu, half a year after the Majin's defeat, Goku continues to attempt to maintain Earth's peace despite being forced by Chi-Chi to work on their radish farm. Gohan and Videl were recently married, and Goten and Trunks plan to find a wedding present for them. A villain who may be even more powerful than Majin Buu and Frieza also appears.

    This series starts with a post-Majin Buu battle scenario, then leads on to the arrival of Beerus, and then the revival of Frieza. The next part of Super following this will take place in Universe 6 with the Z Fighters searching for the Super Dragon Balls.

    The series also ties in with recent movies Battle of Gods and Resurrection ‘F’
    , as they are converted into sagas within Dragon Ball Super.

     
    MAD 1976 en Reckuuza vinden dit leuk.
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Eerste EP was geniaal, vond het al beter dan Battle of Gods and Revival F. Hopelijk gaan de EP's snel zodat het zich na Revival F afspeelt.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  3. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Komt ie ook in het Engels? Ik versta namelijk geen Japans.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ja, komt ook in het Engels.

    Bovendien word in Japan Goku ingesproken door een vrouw en dat klinkt sowieso al best kut :+

    Maar geweldig dat er weer een nieuwe serie is, blijft toch wel de mooiste serie die ik vroeger heb gezien.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  5. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    ik dacht dat Freeza terug kwam?!
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Nee, dat was in de film.

    Edit: Oh, ook in de serie blijkbaar. :+
     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Ja beetje raar, dunno hoe ze dat gaan fixen
     
  8. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Serieus? Nou ja, die Japanse stemmen klinken voor mij sowieso allemaal al vrouwelijk. Zal dus wel niet veel verschil merken. :lol: Blijf wel ff wachten op de Engelstalige dub, wacht ondertussen toch al een jaar of 14 op een nieuwe Dragon Ball. Kunnen die paar maanden er ook nog wel blij.
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Eerste paar afleveringen zullen waarschijnlijk wel weer "introducties" zijn. Nu hadden we Goku, komende episode Vegeta en z'n familie. We gaan met Super langzaamaan naar Battle of Gods, dan Ressurection of Freeza om vervolgens naar Universe-6 te gaan. Ben benieuwd... Wel weer leuk een nieuwe DB :)
     
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Ja eerder dat t echt dope wordt zijn we 20 weken verder vrees ik MAJA BOEIE HET IS HET BESTE OOIT

    MAAR WTF IS ER MET KRILLIN GEBEURD EN GOHAN I MEAN COME OOON IT LOOKS LIKE SHIIT
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Krillin heeft haar? Raar met zijn aparte gezinsleven. Gohan is helaas volwassen geworden, wat in GT het ergste was naast zijn eigen dochter, sinds het verslaan van Cell.

    Ik ben het verder wel met je eens, maar vergeet niet dat het door Japanners word gemaakt, daar hebben we wel gekkere dingen vandaan zien komen. :+
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Het is na de Buu saga he, daar verschillen ze niet veel mee.
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    GT is non-canon hé, dus wat Gohan in GT flikt boeit nu niet. In Revival F was hij wel een pussy.
    Benieuwd hoe ze het Battle of Gods en Revial F gaan doen in de serie, denken dat ze dat snel doorskippen. Alleen wat info over sommige transformaties is wel belangrijk dan.

    Japanse Goku vind ik best dope trouwens, al kies ik bij DB nog steeds wel voor Engels. Maar ga niet wachten, doeiiiiiii. :+
     
  14. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Maaaaaaaan, brings back memories!<3
    Heerlijk, vroeger altijd die marathons kijken.
    Planeet gaat ontploffen over 1 minuut, wat ze dan 4 eps later pas doen. :lol:lol

    Maar vette shit blijft Dragonball.:cool:

    Heb het na de Buu Saga niet meer gevolgd. Hopelijk snel engelse versie, heb er wel weer zin in!:thumbs:
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Die Saiyaman gebeuren was toch tijdens de Buu saga? Daar was ie ook al een mietje dus dan zal ie dat nu ook wel zijn :+
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    [​IMG]

    Ultimate Gohan was nog wel tof. Daarna is ie nerd geworden. Verwacht weinig van hem ja.
    Eh, het is weer tijd voor een Gohan kapsel in real life. :cool::+
     
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Krillin had al haar.

    Ik moet gewoon ff wennen aan die nieuwe stijl. Vegeta vind ik ook dikke poep eruitzien. Enige die vrijwel hetzelfde is gebleven is Goku.
    I mean, check Krillin en Gohan gewoon ff op deze pic:

    [​IMG]
    En check dan de 'oude' Krillin en Gohan in Z (die dus jonger behoren te zijn):

    [​IMG]

    [​IMG]

    Are you fking kiddin' me?? Vegeta is ook redelijk verkracht. [​IMG]

    Vegeta, u serious man? I mean c'mon, je was big as shit.
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Zelfs in GT zie je eruit als een ka-pot zieke badass:

    [​IMG]

    Dus beter passen ze dat een beetje aan maar zal vrees ik niet gebeuren. En laat 'm PLEEEEEEASE Super Saiyan 3 worden in Super, maak die shit aub Canon PLEEEEASE I mean 'CMOOON CHECK DIE SHIIT:
    [​IMG]

    [​IMG]


    Dit wil toch gvd iedereen. Het was ook gewoon 193193913x harder geweest als Goku Super Saiyan 3 werd en Vegeta toen ie Majin werd ook Super Saiyan 3 kon doen en dan was het de ziekste fight EVER. Maar nee ze waren beide SSJ2 en Goku hield in as fuck..

    En laat Vegeta a.u.b. eens een main villian killen en denigreer die gast niet zo. Please.
     
  18. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Dus je kan met subs kijken al? Om de hoeveel dagen komt er een nieuwe episode?
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Vegeta heeft nooit SS3 behaald in de serie :+

    Maar ik zie niet veel verschil met Vegeta?
     
  20. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    DBZ films zijn sowieso allemaal alternate timelines.

    Say w0t mate?

    [​IMG]
     
    Reckuuza vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina