1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox Elite draadloze controller serie 2

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Bakie, 14 apr 2020.

  1. Bakie

    Bakie Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand ervaring met deze controller? Ik wil er eentje aanschaffen maar lees er verschillende dingen over. Voornamelijk dat de A-B-X-Y knoppen niet goed functioneren.
    Dus als iemand er eentje heeft dan zou ik graag zijn ervaring horen over deze controller.
     
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Gewoon kopen. Krijg je geen spijt van. Je hebt garantie op die dingen.
    Natuurlijk heb je exemplaren die minder goed werken.... 99% werkt echter zoals het hoort.
     
  3. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    beetje laat maar ik had de 1, en die hadden mn zoontjes gesloopt, toch de 2 gekocht en nergens last van, stuk beter als de 1! Dus gerust kopen!

    Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
     
  4. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
    Vraagje over elite controller. wanneer je de linker stick indrukt en ingedrukt houdt, vervolgens rondjes ermee draait (terwijl ingedrukt) voelt ie dan smooth of net alsof ie ergens tegenaan schuurt/grind?
     
  5. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    ja. valt me nou pas op. Heeft dat wellicht te maken met dat je die sticks strakker kunt zetten?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
     
  6. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
    Denk het wel. Normale controllers hebben dat niet. hopelijk kan het geen kwaad als je vaak die beweging maakt. Voelt grindy aan.
     

Deel Deze Pagina