1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Assassins Creed Origins

Discussie in 'Games' gestart door WorkingTitle, 21 mrt 2017.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Ging de wereld niet naar de tyfus toen Desmond in AC3 doodging? Ik heb Black Flag niet echt veel gespeeld en de latere andere games ook niet. Maar kom nu weer gekke dingen tegen in tombes waar ik niks van snap. Is er ergens een recap van al die god/people before blabla/minerva shit, of moet ik maar eerst de game uitspelen?
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2017
  2. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
    Die shit moet je allemaal gewoon negeren. :+
     
    Rienbu en Reckuuza vinden dit leuk.
  3. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Yeah, al die sci-fi overlay shit is boring as fuck. Ben blij dat dat nu in Origins redelijk nihiel is gehouden. Totaal niet interessant, qua gameplay, qua verhaal, qua characters.
    Jammer wel dat Ubisoft daar toch aan vast blijft houden. Is eerder een minpunt in deze games ipv toegevoegde waarde...
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  4. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Mooie
    Hoe krijg je die foto's zo scherp gedownload? Mijn foto's zijn echt niet zo duidelijk.. ? ( speel 4k HDR xbox one)
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Als je op xbox bent moet je de gewone screenshot optie gebruiken en ze downloaden van xboxdvr.com
    Die van de photo site zijn qua kwaliteit ook niet super omdat het jpg is en geen png.
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2017
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat zei Tyrant een paar posts terug al. De website van Ubisoft zelf werkt nu voor die foto's.

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
  7. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    De eerste Assassins Creed had als grote verrassing het Animus gedoe. Daar was tot de release nooit iets over vrijgegeven.
    Ik vond het een zeer vet idee. De film Avatar had ook zoiets.
    Ik zou het raar vinden als ze het nu ineens helemaal zouden schrappen uit de games.
    In Origins zit het er zoiezo maar minimaal in.
     
  8. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    I know. Maar mijn foto's zijn daar verre van mooi/scherp...
     
  9. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    Denk dat ik deze vandeweek toch maar oppik de beelden die ik gezien heb ziet er gruwelijk vet uit twijfel alleen om m of digitaal te kopen of op disc hmm :p
     
  10. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik begrijp niet wat mensen leuk vinden aan die ship battles. Jezus wat tegend.
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Is gewoon heel simpel en niet boeiend idd. Die van Black Flag waren een stuk beter.
    Gelukkig zijn het maar 2 of 3 missies ofzo.
     
  12. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Damn zou nice zijn! Verhaal heeft zoveel potentie, hoop dat ze Maart 2019 dan met Rogue 2 komen.
     
  13. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Indeed..
     
    WinterBase vindt dit leuk.
  14. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Haha shit, bij de eerste heb ik al problemen. M’n schip gaat steeds stuk of het schip van die guy die je moet beschermen.
     
  15. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852
    Burt Macklin vindt dit leuk.
  16. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
  17. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Ik heb deze game ergens op de kop kunnen tikken, maar ben eigenlijk geen groot fan van de franchise. Ik heb stiekem alleen Assassins Creed II uitgespeeld, (die ik dan wel heel vet vond) de rest vond ik erg matig. Toch wil ik aan de game beginnen. Mede dankzij de andere setting en volgens mij ook een nieuw verhaal. Kan iemand dat bevestigen? Of mij overtuigen dat ik dit moet spelen :D
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Hier ook iemand die voorheen alleen AC I en II had uitgespeeld, en mede dankzij de setting Origins gekocht heb. En daar heb ik geen moment spijt van gehad, van begin tot eind (45-50 uur in mijn geval) heeft dit spel me geboeid en niets gaf me het gevoel dat ik iets 'moest' doen of dat het repetitief aanvoelde. Daarnaast genoeg variatie in de omgevingen, die er tevens prachtig uitzien. In het begin / begindorp is het natuurlijk ff inkomen en vooral als je dan naar de (grote) map kijkt denk je waar ben ik aan begonnen, maar nadat je er na 2 uurtjes wel inzit kan de fun beginnen.
     
    ArtificialFaith vindt dit leuk.
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nieuw verhaal, episch grote setting in Egypte 45 B.C., lekkere combat, uitdagend, prima gameplay, asociaal mooi. Speel die shit nu!!!
     
    ArtificialFaith vindt dit leuk.
  20. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280

Deel Deze Pagina