1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Cryptocurrency

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gamersea, 12 aug 2016.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Chiliz is wel een goede als het niet al redelijk hoog staat.

    UBX gaat trouwens lekker nu. Jammer dat ik hem oorspronkelijk rond dit niveau gekocht heb. :+
    Die 'crash' in mei heeft UBX echt enorm aangepakt. Zelfs toen ik het kocht was het nog redelijk klein qua market cap.
     
  2. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Welke munten hebben volgens jullie op dit moment de hoogste potentie? Ik ben compleet nieuw in dit wereldje, maar vraag me af op basis van wat jullie denken: ha, dat kan hem worden door dit en dit verhaal? En als het verhalen zijn, is daar een specifieke website van die jullie gebruiken?
     
  3. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Hoogste potentie hebben vaak ook de grootste risico, met op nummer 1 dat het too good to be true is en je wordt gescamd.

    Als ik nu zou instappen zou ik 45% btc 45% grotere alts (top10) met een interessant verhaal. Doe 10% die overblijft kun je dan stoppen in kansen met moonshot potential. Op basis van waar je je ROI het makkelijkst vindt kun je dan bepalen waar je je volgende investering heen doet.
     
    Yerewn vindt dit leuk.
  4. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Maar investeer je geld dus vrijwel alleen in de top 10 als ik je zo hoor? En is het bij jou van 'ik probeer het hierop, ik zie het wel' of zit er echt een gedachte achter waarbij je potentie in het achtergrondverhaal ziet? Shiba deed het in ieder geval wel lekker.
     
  5. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Nee ik zit bijna alleen in btc qua bekendere munten. Ik probeer wel wat beetje op de hoogte te blijven van wat er rond die munten gebeurt ja.

    Die top 10-100 munten handel ik weleens in gedurende de dag. Sommige projecten ken ik dan wel, maar ik kijk dan niet echt naar hun achtergrond. Ga dan meer even voor zo'n fraaie oefening in buy high sell low :cool: Maar ik heb daar zelf niet echt in geïnvesteerd.

    Munten die op grotere gecentraliseerde Exchanges (cex) worden verhandeld hebben allemaal hun potentie. Dat kan een sterke fintech toepassing zijn, maar ook een gemeenschap die op social media the shillen en shit zo'n memecoin. Je zal voor jezelf informatie moeten opzoeken en nagaan welke je betrouwbaar vindt. Maar all in gaan op een kansje zoals shiba loopt niet vaak goed af.

    Edit: Verder investeer ik vooral in kleinere munten die niet of net op CoinGecko en CMC beginnen te verschijnen bijvoorbeeld. Dan kijk ik naar zaken als het plan dat ze hebben, het team en hoe transparant zij zijn, tokenomics, white paper, hun netwerk, hun sociale activiteiten en reacties van hun volgers (niet de shills, maar geïnteresseerde investeerders), sites als tokensniffer.com en bschech.
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2021
  6. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.660
    Lijkt me een solide strategie voor de lange termijn.
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  7. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ik heb grotendeels alles in ETH/BTC zitten en zo'n 25% in een moonshot waar ik erg in geloof: LTO. Nederlands bedrijf met een sterk team dat snel stappen maakt afgelopen jaar. Staat nog erg laag qua marketcap, maar heeft al veel organisaties die betalen voor het gebruik van het netwerk, proof of stake (5% APY) en halen tot nu toe alles wat ze zeggen op de roadmap. Maar zoals hierboven is gezegd omdat hij erg laag staat is het risico hoog, maar de mogelijke upside ook.
     
  8. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Ik check altijd Coin Bureau op YouTube voor info over bepaalde projecten. Daar wordt alles echt goed en duidelijk uitgelegd zodat je in één filmpje weet wat het precies is.
     
    janter vindt dit leuk.
  9. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.660
    Lol UBX in nog geen week verdubbeld. VRA blijft maar doorpompen, love kucoin
     
    janter en Modder-Eter vinden dit leuk.
  10. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Toch maar het risico genomen, 30 dagen voor 115%.
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Waar is @Reckuuza als je hem nodig hebt om de bear gifs te posten?
     
  12. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.660
    Waar is @Reckuuza als je hem nodig hebt om bull gifs te posten?
     
    Modder-Eter vindt dit leuk.
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Zaterdag:
    [​IMG]
     
  14. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.660
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
     
    fredfenster vindt dit leuk.
  16. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
  17. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Mainnet gas echt serieus man
     
  18. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    [shill]Deze wordt maandag gelist op Kucoin. Tot nu toe nog niet beschikbaar op US exchanges, dus wel goeie kans dat ie mooie jump maakt. Nu verkrijgbaar op Binance en Bitvavo. [/shill]
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Normaal gesproken is het andersom (eerst Kucoin en dan Binance), dus ik ben wel benieuwd of het een effect zal hebben.
     
  20. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.660
    Dondert meteen in elkaar dan
     

Deel Deze Pagina