1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Enquete] Studenten over mobile phone gaming

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Marcozzz, 30 nov 2011.

  1. Marcozzz

    Marcozzz Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Yeah, dat probleem hebben we met ongeveer 1/3 van de respondents. Voor het gemak had het eigenlijk een hypothetische survey moeten zijn :p wat mij betreft ook prima; voor de mensen die toch verder willen dan 1 vraag, hehe.

    Maar bedankt zover allemaal! Het ziet ernaar uit dat we de deadline gaan halen, nog een paar respondents en dan zijn we er :thumbs:
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Als je zeker weet dat ik het wél mag invullen, wil ik dat heus doen.
     
  3. Marcozzz

    Marcozzz Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Top! :D Geen probleem.
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Net ingevuld. Zitten interessante vragen bij, ook een leuk onderzoek! Ik ben benieuwd naar de resultaten.

    Ik heb één tip voor je. Wanneer je vraagt naar de mate waarin ik het eens/oneens ben, kan je het best een even aantal keuzemogelijkheden geven. Zo een 'Not true / not false', daar heb je niets aan wanneer je de resultaten archiveert! En mensen die zichzelf het makkelijk maken, kiezen daarvoor.

    Verder, succes met je onderzoek! Mocht je uitslag ergens interesssant zijn voor Xbox 360 games (en je echt veel respondenten hebt, dan is je onderzoek wat waard), kan ik er misschien melding van maken op de frontpage.
     

Deel Deze Pagina