1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Forza] Show jouw ride!!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Xboxmod, 12 mei 2005.

  1. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    ik vind dat dus ook echt triest... zonde van de game... ... maar waar koop je een game nou voor... het is gewoon stoer om de single player lekker uit te spelen.. geld verdienen en wee rwat sleutelen...

    Ik ben alleen nog niet helemaal uit over die drivater :{ hoe werkt die nou precies en hoe en wat ??
     
  2. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier nog een paar van mij, had ze achteraf beter in het donker kunnen fotograveren:

    Edit: muhaha, overal hangt mijn been erop |:-
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2005
  3. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Je bedoeld een ontwerp van de ene auto naar de andere. Nee, dat lukt niet. Ik heb het in ieder geval nog niet gevonden.

    Daar is het nu een beetje laat voor, iedereen zit toch al op level 50 met 20 miljoen credits... :{
     
  4. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Nee lukt wel. Ik kan iemand zo mijn Garfield Cooper verkopen voor 19,000.
    Ik heb gewoon nog een mini gekocht. En dan naar layers gegaan. Dan paste layers from other car. Toen kon ik kiezen uit die Garfield cooper en die Odie. Dus het kan wel. :D

    /Edit

    Ow en ik ga vanvond en morgen beginen met mijn Halo 2 car. Dit wordt mijn grote project voor nu. *)

    Ik wil uhm morgen laten showen.
    Hij zou er zo uit moeten komen te zien: Master Chief op de voorkant. (ik heb een grote halo 2 poster boven mijn tv waar hij zo vet opstaat met die 2 dual guns. En dan aan de zijkant Halo 2)

    Meer doe ik er voorlopig niet bij.
    Ik probeer uhm morgen voor 6en af te krijgen O-)

    /Edit 2

    Die Dragonbal z leters zijn echt ziekelijk goed gelukt _O_
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2005
  5. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Luister, bij hetzelfde model kan het wel. Maar niet bij bijvoorbeeld een Mini en een Lancer...
     
  6. Ceno NL

    Ceno NL Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    de tering ik heb toch respect voor die mensen die die plaatjes zo mooi kunnen maken zoals die garfield bv tering hoe mooi

    ik ben nu een stukkie op weg met me apocalypse maar hij is toch lang niet zo mooi en scherp zoals ik vele hier zie

    maybe moet ik er nog veel meer tijd in steken :p
     
  7. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Neem maar gauw 1 a 1,5 uur tijd voor als je een auto helemaal rustig naar jouw stijl wilt maken.
     
  8. toetje

    toetje Hardcore 4 life

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi gemaakt allemaal _O_

    Hier de Enzyme Lancer Evo.

    [​IMG]

    Enzyme records _O_

    ter vergelijking:

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2005
  9. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    super goed gedaan.

    weet je wat ik jammer vind dat als je iets op de motor kap of dak maakt dat niemand dat dan (online ziet!)

    Alle moeite voor miks :mad:
     
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Je hebt ook een Camara Punt achter je auto zitten ;). Niet dat je dan goed ziet maar je kan dan wel een stukje zien O-) Of kopieer dat plaatje gewoon na de zijkant :)
     
  11. toetje

    toetje Hardcore 4 life

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    kun je dan alles in 1 keer kopieren?? dus gelijk het hele logo?
     
  12. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik bedoelde meer op live gericht! of heb jij ook wel eens mensen ontmoet die bij xbox live races over je heen vliegen!?
    :)
    @ Toetje volgens mij niet ik ben ook al opzoek naar die optie!
     
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Oh vliegen, neen maar als je bijv naast iemand rijdt. Kan je wel op z'n dak kijken ja :). Kheb geen Live :mad:

    Ja je kan je hele logo plakken aan een andere kant. Pak een lege kant Druk dan op Y en ga na de laatste optie. Klik die aan en je hebt je logo. Die bijv eerst op je Dak stond. logo op het dak blijft staan.
     
  14. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb vanmorgen een mailtje gekregen van het gamesTM magazine.
    Ze hebben mijn Garfield gezien op gamespot.(die ik daar ook heb geplaatst) En vragen aan mij of ze mijn plaatje in het GamesTM magazine erbij mochten zetten. En dat ik ook een gratis kopie toegestuurd zou krijgen van dat blad. Ik moest ook wat vragen erover invullen. :D

    Offtopic: Weten jullie mischien of GamesTM Magazine ook in Nederland te verkrijgen is?
     
  15. Han de Man

    Han de Man Provocant

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    1
    Leuke auto'tjes allemaal hoor :D Hoe gaat dat in Forza, met een soort paintprogramma? Dan is 't wel netjes gedaan! :)
     
  16. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Met laagjes stickers ;)
     
  17. znx_janx

    znx_janx Shave or not?

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    !!!
    wil ik ook! <kijkt heel jaloers>
    maaruh weet iemand nog echt een goeie idee voor iets op een kar..
    iets wat ik op de zijkant kan make, want op de motorkap is zoooooo irritant met dat inzoomen :{

    /edit: ik heb bij forzacentral enzo gekeken.. en ik heb et een beetje overgenomen maar ik heb dus de settings om een wheelie te trekken met een 1987 porsche 911 turbo 3.3 .. en een 911 GT2. et is niets speciaals, maar ik dacht laat ik et maar melde voor et geval iemand dat wou.

    oh laat maar ik zie al dat et in forza motorsport deel5 al zit
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2005
  18. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0

    _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
     
  19. toetje

    toetje Hardcore 4 life

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
  20. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is goed! Alleen Grolsch is 100x beter :9 Hoe kan ik mijn foto's op dit forum plaatsen?
     

Deel Deze Pagina