1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Plants vs Zombies: Garden Warfare 2

Discussie in 'Games' gestart door JJNL77, 4 aug 2015.

  1. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Deel 1 was verrassend goed en erg verslavend. Heb ook nog de platinum gehaald

    Had hem destijds gratis gedownload tijdens de PlayStation Experience van 2014

    Denk niet dat ik voor dit spel de volle pond ga betalen, maar ga hem zeker wel halen als hij wat goedkoper is.
     
  2. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Preload staat aan op Origin. Ben benieuwd donderdag.
     
  3. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Echt een leuke game weer. Echter de balance is niet best nog. Plants winnen alles in turf takeover en the rose is me een partij sterk. Na 1 dag spelen ben ik al op het punt dat ik baal als ik met de zombies moet spelen. Betekend simpelweg meet deaths dan kills en een loss. Met plants kies je de roos -> meer kills dan deaths en een win.

    Wie speelt op de xbox one?
    Voeg me toe : db I Smoke
     
    GstNick vindt dit leuk.
  4. GstNick

    GstNick Active Member

    Berichten:
    250
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat heb ik dus ook. Super game. Speelt lekker. Alleen rose moeten ze echt minder sterk maken. Ik zit op xbone. GT: GstNick
     
  5. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    hele leuke game gister toch maar gehaald zonder ooit deel 1 te hebben gespeeld. Het bevalt mij wel en aangezien een paar vrienden de game ook hebben gehaald kan het alleen maar leuker worden.
     
  6. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Speelt geweldig weer inderdaad. Het is gewoon meer van alles dan deeltje 1 en daar is niets mis mee. Ziet er ook prachtig uit en redelijk stabiele FPS van wat ik tot nu te gezien heb.


    Vind het wel een stuk chaotischer dan 1 omdat er meer spelers rondlopen, je heb veel minder momenten van rust wat het niet altijd fijn spelen maakt, en Rose is echt bullshit 8) het podium staat bijna altijd vol met Roses, zelfs revive master omdat ze elkaar blijven reviven.
     
  7. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    GstNick vindt dit leuk.
  8. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Nice, ik werd al enige tijd gek van d'r.
     
  9. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280

Deel Deze Pagina