1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Pro Evolution Soccer 2018

Discussie in 'Games' gestart door rubenpol007, 17 mei 2017.

  1. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Smaken verschillen hoor, ik vind het best okee.
     
  2. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Vooral die kleuren! 8):F:

    Speeltip: Use this > :cool:
     
  3. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Vroeger op de PC kon je gewoon alles modden zodat je custom themas had enzo. Dat was vet.
     
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dat kan nu toch ook nog? Ik heb de PC-versie, maar wat wèl jammer is, is dat je erg moet oppassen dat je edits niet verdwijnen bij updates van Konami.
    Ik gebruik de updates echter niet.

    Ik las trouwens wel dat de Playstation spellen via de PC wil aanbieden met "playstation Now. Of dat met edits van PES ook werkt weet ik niet.

    http://www.eurogamer.nl/articles/20...p-pc-speel-nu-ps3-en-ps4-games-op-je-computer
     
  6. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik kom niet uit Urk hè :whistle:

    Ik had de menus graag netter gezien, maar dat heeft geen prioriteit. Tenninste, zo zou ik erin zitten. Ik denk dat die felle kleuren een beetje zijn geinspireerd op het uitshirt van Barca.
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Die menu's hebben a 10 jaar geen prioriteit en het is zo'n easy win.
     
  8. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ik heb liever custom soundtracks en een (veel) betere character-editor.
     
  9. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Soundtracks? Nee, ikke niet! Ik kan me niet op het spel concentreren met die herrie aan mijn kop ;)
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Soundtrack zit alleen in de menu's hè...
     
  11. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik weet niet. Ook bij de Xbox-versie?
     
  12. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ik had het idd alleen over muziek in de menu's enzo. Uiteraard hoef ik geen muziek tijdens het voetballen zelf. Wil wel graag mijn eigen soundtrack samenstellen, ipv de 10-12 waardeloze songs die PES heeft weten te bemachtingen, in een eindeloze loop...
     
  13. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Nou ik heb m dan ook kunnen testen gisteren. Had hier de reacties een beetje gezien vooraf maar heb me er best mee vermaakt (wel slechts 3 potjes gespeeld). Voor wat mn mening waard is: Ik vond Pes de koning tot aan 2009. Periode erna voor mij overduidelijk FIFA de betere om sinds de laatste 2 edities op smaak licht de voorkeur aan FIFA te geven.

    Qua gameplay vond ik het best lekker traag spelen wat realisme mijns inziens ten goede komt. Ik mis alleen overduidelijk de PES handigheidjes/ controls qua specials om goed te kunnen dribbelen. Dit resulteerde in nogal wat zwakke dribbels maar zag tegenstanders dat al wat beter doen. Het schieten vond ik wat ongecontroleerd aanvoelen maar zou hier wellicht de assisthoeveelheid moeten bijstellen en moeten wennen aan het krachtniveau na het indrukken van de knop. Het combineren werkte over het algemeen erg lekker al zouden mn middenvelders nog iets meer door mogen lopen na een 1-2. Veel spelers bleven wat te vaak staan of blijven ver uit positie van het balbezit lopen naar mijn smaak (tactieken?). Het switchen van spelers was zoals ik al bij anderen las niet supervloeiend maar ook niet echt storend.
    Wat ik wel storend vond was het grafische aspect. Hopelijk pakken ze dat op want het gras is echt gifffff groen en lijkt wel verlicht te worden van de onderkant. Ook tijdens de gameplay (vond ik ook al bij PES2017 demo) vind ik het erg middelmatig qua gfx en dan druk ik het zacht uit. De beelden tussendoor na een goal of dode spelmomenten reactie etc ogen dan wel weer prima. Weet niet wat ze daar allemaal nog aan gaan doen maar de gfx tijdens gameplay zijn voor mij belangrijker dan realistische tussenfilmpjes
     
  14. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Heb sinds een paar dagen de online beta gespeeld. Damn wat is het een vet spel! Nu al hahah. Wat een heerlijke gameplay. Heb spannende potjes gespeeld, echt het gevoel bij acties en schoten is ook weer terug! Dat heb ik heel lang niet gehad met PES. Dat groene veld vind ik eigenlijk wel prima. Die velden van PES 2017 vond ik altijd zo grauw en lelijk. Dit vind ik een stuk beter. Heb hem gelijk gepre-orderd trouwens voor de PS4. FIFA sla ik lekker over, dit gaat hem worden!
     
  15. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    De camerapositie een beetje tweaken kan soms al een wereld van verschil maken voor de gfx tijdens gameplay. Iets meer zoom, iets hoger of lager kan er misschien ook voor zorgen dat de lichtinval op het veld beter aansluit bij de eigenschappen van jou scherm. Zeker het proberen waard als die mogelijkheid er is in de beta demo. :thumbs:
     
  16. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik vind het gras er prima uitzien. Vond avondwedstrijden voorheen te donker (bij de concurrent teveel schaduwen, terwijl die er niet zijn).

    Dit is ook maar 1 stadion, ben vooral benieuwd naar de andere stadions waarbij ze echt op basis van analyse de belichting hebben bekeken.
     
  17. JoeBarbaroNL

    JoeBarbaroNL Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    4
    vanmorgen nog ff pot gedaan maar ik vind t tempo prima speelt lekker weg toch wel weer zin in de nieuwe PES ik vind de verbeteringen tov pes2017 ook goed !
     
  18. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Verwijderd...
     
  19. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    ik vind de game perfekt eigenlijk net nog ff wat potjes gedaan alleen zeer jammer dat iedereen steeds weggaat bij een 2/3-0 achtterstand zonde dan krijg ik meestal het gevoel alsof ik FIFA speel ipv PES haha xd
     
  20. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, dat is bij beide spellen, heb ik gehoord. Ik heb een paar uur geleden gespeeld ( 1 vs 1 ) en bij een 2-0 voorsprong ging mijn tegenstander alles tergend langzaam doen ( volle tijd voor ingooien corners vrije trappen en wissels). Toen hij merkte dat ik me nergens wat van aantrok ging hij 2 minuten voor tijd eruit.
    Naam van hem : Sahory Shyma. Ontlopen als het even kan!
     

Deel Deze Pagina