1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Street Fighter IV [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 20 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand nog zin in een paar potjes? :)
     
  2. vPx Secour

    vPx Secour Guest

    Blanka, Fei-long, Rose.
     
  3. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Fei Long de geakste! :)
     
  4. vPx Secour

    vPx Secour Guest

    Morgen weer Yakuza, dan lekker met Sakura. \o/
     
  5. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Excuses voor het wegvallen, batterijen zijn plat |:-. Altijd wel relaxte potjes met jullie :).
    Ben trouwens terug op bijna 600 punten geraakt harhar :D
     
  6. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik ben nu ff met Akuma aan het spelen, speelt ook erg fijn imo! Beetje als Ryu, maar oogt en voelt iets krachtiger.

    Ook ben ik tegen een paar vrienden wezen spelen, waarvan 1 met Vega speelt. Die character kan ook lastig zijn als deze als maar blijft springen.

    Characters die ik nog niet geprobeerd heb: Blanka, Gouken, Fei-Long en vast nog wel 1 of 2.

    Ik ga denk ik eens even "trainen" in plaats van spelen. M.Bison, C.Viper en Akuma zijn het wel waard gok ik =).

    Het valt me trouwens op hoe simpel, soepel en lelijk de mensen eigenlijk spelen als je echt zwaar aangepakt word. Vaak zijn het dan zachte combo's waar je niet aan te pas komt. Ik ben meer het Houdouken, Shoryuken, Ultra- type. Dingen die ineens best veel damage doen.

    Ook kom ik erachter dat focus cancellen en grabben echt helpt =).

    Van mn real life vrienden win ik nu redelijk veel, maar toch word ik online nog vaak geasswhooped. Blijf het begrip "Easy to learn, hard to master" geweldig vinden bij deze game ;P.
     
  7. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    haha, nou ik had er moeite genoeg mee gisteren. Maar het waren lekkere potjes. Ik begin in ieder geval het gevoel te krijgen dat ik er weer een klein beetje in begin te komen met Guile.

    Heb overigens de halve nacht wakker gelegen om nieuwe tactieken te verzinnen op die fijne knie van je op al mijn sprongen. Denk dat ik wel een paar mooie theorieën bedacht heb, dus die wil ik binnenkort wel ff testen tegen je.\o/

    Verder iedereen waar ik gisteren tegen gespeeld heb: lekkere potjes mannen! Het is weer net als 13 jaar geleden, ik raak weer veel te verslaafd!
    Namens mijn vrouw bedankt weer;)
     
  8. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    ben weer terug van Gran Canaria .. pff heb street fighter echt gemist haha :p!
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
  10. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er mensen hier die naar het SF IV tournooi v Mediamarkt ArenA gaan donderdag? \o/
     
  11. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    ik ben er nu peter..
    heb je zin?
     
  12. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik werd net ff helemaal gek, een noob die met Sagat fireballs zat te spammen, maar door de lag kon ik niet weg komen. Als ik er overheen sprong, werd ik door de lag alsnog gehit en die kiddo denkt dat hij alsnog owned.

    Ook vind ik het zeer irritant dat toch echt 1 op de 2 potjes dat ik aan de winnende hand ben (Is niet eens zo gek vaak), mensen leaven! Op deze manier kom ik dus nooit aan battle points, ik verlies ze wel maar win ze niet.

    Het matchmaken duurt overigens ook eeuwen, maar gelukkig heb ik nu mn friendslist vol met mensen die SF4 spelen, dus ik houd het lekker op 0 BP en player matches. Lag en leave-vrij.
     
  13. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Wat was zn naam ? :9
     
  14. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    ik d8 dat ik je al in me friendslist had maar toch niet..
    dus heb je net ff toegevoegd;)
     
  15. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Haha, ik zag het, maar was er net dus helemaal ff zat van door de Sagat vriend.

    Ik had een stuk of 3 mensen die ik wel kon verslaan maar wat kleine lags onmogelijk maakten. Ik had er ook iemand tussen waar ik gewoon stil ben blijven staan, want als ik sloeg gebeurde er gewoon niets.

    Hoe zit het trouwens als je leaved? Krijg je dan een win of een lose op je naam, of helemaal niets, of een penalty ofzo? Ik snap dat je bij ranked matches geen BP verliest (Nu interesseerd dit me niets, ik speel toch geen ranked omdat ik daar flink ge pootje licht word). Maar er zijn gewoon mensen die leaven vlak voor het einde van een player match.

    Levert dit me dan automatisch een win op, of gewoon helemaal niets?

    Mijn characters op dit moment zijn Ken, Akuma en C.Viper. Ik erger me alleen aan dat ik niet met Ken wil spelen, maar er wel het beste mee ben. Als ik dus een potje of 3 op rij verlies, kies ik automatisch Ken om weer kans te maken.

    Ook ben ik een beetje aan het proberen met focuscancels, maar dit is nog een treetje te hoog :p.

    Edit: Trouwens, als er mensen zijn die zichzelf ook niet zo goed vinden maar wel graag willen oefenen, dan speel ik graag tegen je! Als ik 5x op rij kansloos verlies ben ik er snel zat van, maar als het over 25 potjes 50% win is, vermaak ik me super! Dan zijn we tenminste ook van de lags, slechte matchmaking en de lame houdouken spams af ;P.
     
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2009
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Spel lag op de mat toen ik thuiskwam en ik heb het 1,5 uur een kans gegeven. Ik speelde met Viper en ben begonnen aan de arcademode. Ik heb redelijk wat SF gespeeld, al ben ik er nooit echt goed in geworden. Echter ervaren genoeg om de shoto-moves er uit te toveren en met de controls wat overweg te kunnen.

    Rondje 3 kom ik tegen Rufus en wordt iets van 20 matches achter elkaar afgeslacht. Op EASY! Praktisch alle rondes worden door hem afgemaakt met ultra's en supers, ging echt nergens meer over. Ook al mijn ultra's worden vrolijk overgenomen....

    verveeld er mee opgehouden en live gegaan. Echter na vier rondjes te zijn afgeslacht toch maar weer terug naar arcade. Deze keer deed de moeilijkheidsgraad normaal tot en met Abel (6e ronde oid), ging weer nergens over. Supers, ultra's en alles wat ik doe wordt overgenomen etc, wonder boven wonder na tig potjes gewonnen en mag ik door tegen mijn natuurlijke vijand Chun Li. Gezien voorgaande kan je wel raden hoe dat afliep.

    Ik was daarna eigenlijk alleen maar geirriteerd en heb de 360 uitgedrukt en ben wat LEUKS gaan doen :9

    De instapdrempel is echt waaaaaaaay te hoog voor mij. Easy to learn? eeeh wat ik moet er geeneens aan denken als ik Seth tegenkom. Geef mijn portie maar aan Fikkie. Leuk spel voor de fanaten die een lange tijd niks anders willen maar totaal niet geschikt als geinig vechtspelletje voor er bij.

    Tenminste niet voor een matige speler zoals ik ;)
     
  17. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Ik heb een mail gekregen dat ik aanstaande vrijdag in EHV mee mag doen met het toernooi. Wel jammer dat het met een ps3 controller moet.
     
  18. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb het een half uur de kans gegeven.
    Vind het echt veel te lastig en snapte er ook echt niks van (qua hoe je een ultra move enz moet doen).
    Misschien is het gewoon een kwestie van oefenen, maar geef mij dan maar Mortal kombat vs DC universe en Soul Calibur ;)
     
  19. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    In de Challenges zit een trial mode waar je de combo's in worden uitgelegd...

    Zo had ik voor die trial 20 x nodig om Seth met Ryu op easiest te verslaan, na de Normal trial had ik 'm in 1x plat. Dus tja, verdiep je eens in de modi!
     
  20. vPx Secour

    vPx Secour Guest

    Logisch als je het spel voor 30 minuten hebt gespeeld, na 2 dagen begin je het pas te begrijpen en dan ben je pas bij het begin van het begin.

    Kevf: Gewoon doorspelen en doorhappen, mensen hebben me al zo lang horen schelden maar gewoon doorgaan en je leert het wel. Speel gewoon wat trials, kies bijpassend karakter, kijk wat filmpjes op youtube en probeer het nog eens.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 mrt 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina