1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-USA] The Walking Dead

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Ebrithil, 4 nov 2010.

  1. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39

    The Walking Dead

    [​IMG]


    [gb]Informatie[/gb]
    Dit is een nieuwe serie die afgelopen zondag (31-10-2010) in Amerika in première ging op de zender AMC. De pilot duurt iets meer dan een uur en is erg goed ontvangen. Er doen al weer de nodige emmy geruchten de ronden. Dit mag ook wel aangezien de regisseur, Frank Darabont ook de regisseur is geweest van o.a. The Green Mile en The Shawshank Redemption.

    Ik vind het zelf een super sfeervolle serie tot nu toe, en het idee van een hoogwaardige serie over een zombie uitbraak spreekt mij persoonlijk ook erg aan.

    [gb]Trailer[/gb]
    [yt]R1v0uFms68U[/yt]

    Ik zal deze post binnekort meer updaten met wat informatie. Voor nu zou ik zeggen: kijken!


     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2010
  2. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Nice!

    Als het er van komt wil ik vandaag maar eens de eerste episode gaan kijken. Ik kan erg genieten van films/series met zombies en/of een apocalyptische setting :)
     
  3. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    En dankuwel voor deze thread _O_

    Heel kort, vond de eerste aflevering echt geweldig en ben benieuwd hoe het verder gaat! Echt een must voor elke zombie-fan.
     
  4. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Het einde was echt zo sterk. Vooral omdat het de hele aflevering vrij stil is qua muziek en dan opeens dit nummer:

    In de tank:
    [yt]tpbnI6G1khE[/yt]
     
  5. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Beter, ik ga de pilot vandaag ook maar eens zien dan. Het hele idee (of tenminste, wat ik uit de trailer opmaak) is wel een beetje gejat van 28 days later. Of ten minste: man wordt wakker in ziekenhuis en er blijkt een zombie-uitbraak te zijn.
    Niettemin heb ik al een aantal sfeervolle shots gezien (bijv. hij op z'n paard over een verlaten weg, met aan de andere kant een file auto's) en ik ben dan ook zeer benieuwd! Zombie's + apocalyptische wereld = altijd leuk!
     
  6. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Klopt. Alleen de serie is gebasseerd op een maandelijkse Graphic Novel die nu nog steeds loopt, en daar wordt hij ook wakker in een ziekenhuis dus dat kunnen ze moeilijk veranderen. :+ Al moet ik zeggen dat, al is het ook een ziekenhuis, de hele scene toch anders is dan in 28 days later.
     
  7. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Vond eerste ep redelijk. Niet het idee iets nieuws gezien te hebben en het mistte nog wat. Einde is leuk gedaan. Ga de volgende eps ook wel kijken maar heb er geen al te hoge verwachtingen van.
     
  8. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Net de eerste episode gezien. Geweldig! :) Heb er weer een nieuwe serie bij.
     
  9. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar gekeken!? Ben benieuwd naar de serie!!
     
  10. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Waarom kijkt niemand dan ook eens wat vaker in het MyTVShows topic? Daar heb ik deze serie al eerder getipt ;)! Maar idd een toffe serie die wel een eigen topic mag :9!
     
  11. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Wat miste het volgens jou dan ?

    Ik vond de pilot episch, ga deze serie zeker volgen.
     
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Alleen beetje jammer dat MyTVS 's avonds vaak down is. Wil ik weer een zooitje eps afvinken, kan het weer niet. :+

    TWD is net als Dexter op zondags toch?
    Dus maandag weer kijken.

    @PBateman:
    Geen idee, misschien wat verhaal, wat spanning. Hoop dingen zijn nu nog vaag en open, wat nog ingevuld moet of kan worden (waarom komt hij als enige uit een ziekenhuis etc). En het is nu meer als een zombiefilm die je al kent. Iemand wordt wakker, alles verlaten, zombies komen er aan, zien te overleven. Kan best goed werken, maar mist nu een beetje spanning / actie / verhaal en dat moet denk in de overige eps komen. Wat dat betreft was het einde wel super.
    Maar goed, zoiets had ik ook met The BlairWitch Project, hele film was saai, gebeurde niets, vond hem niet eng of spannend, en de laatste minuut of paar seconden waren erg goed, maar dat maakt nog niet de hele film of aflevering super.
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2010
  13. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Dat is juist het mooie van een serie, niet in anderhalf uur een verhaal afraffelen, maar rustig de tijd kunnen nemen.

    Actie zul je sowieso niet heel veel te zien krijgen denk ik, en dat hoeft wat mij betreft ook niet, daarvoor kijk ik wel andere series/films.
     
  14. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Vond 't tof. Zeker een serie die ik ga volgen.
     
  15. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Iemand een NZB linkje met nederlandse sub? Hij is namelijk niet te vinden via FTD..
     
  16. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat vraag ik me ook af :eek:.
     
  17. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Gewoon via nieuwsgroepen binnentrekken.
     
  18. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    *doet mee*
     
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Eerste aflevering van de week ook gezien de serie heeft zeker wel potentie. Pilot was wel leuk maar vond het vrij cliche allemaal, heb echt niet iets gezien wat ik in andere zombiefilms nog niet eerder heb gezien ( en ik kijk normaal niet eens zombiefilms). Maar je ziet gewoon aan alles dat het wel een kwaliteits serie is dus als het verhaal zich wat verder ontwikkeld dan is het zeker een serie die ik wel blijf volgen
     
  20. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Cliche of niet, ik heb genoeg gehad van al die big brother, xfactor, criminal, comedy bullshit series, The Walking Dead voelt voor mij als iets fris en nieuws aan. De pilot was erg goed, zeker een serie die ik een heel seizoen sowieso blijf volgen.
     

Deel Deze Pagina