1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-USA] The Walking Dead

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Ebrithil, 4 nov 2010.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Had het inmiddels ook al ontdekt, maar alsnog bedankt. Episode 9 is in elk geval niet slecht, bevalt me eerlijk gezegd wel en de ratings van episode 10 op IMDB ligt 8 tienden hoger, toen ik een aantal uren geleden keek, dan episode 9.

    Ze wisten denk ik ook wel dat dit op de huidige wijze niet langer door kon gaan. Een film die op IMDB tussen de 6 en 7 krijgt kan nog best vaak goed zijn, maar een episode van een serie is dan vaak kut.

    Beide episodes na de mid season finale nu boven de 7, redelijk ruim ook. Alsnog die gast ontslaan waar we het eerder over hadden, dat heeft veel te lang geduurd met hem. Als hij een eredivisie trainer zou zijn geweest, was die al lang ontslagen.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ep 11 ook gezien. Viel niet tegen. Volgende week gaat leuk worden vermoedelijk. Ratings in de 2e helft van het seizoen zijn ook flink omhoog gegaan en dat zie ik ook terug aan de kwaliteit van de episodes na de mid season finale. Benieuwd waar dit seizoen eindigt, en belangrijker, met wie. :)
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Episode 14 gezien. Shit is weer behoorlijk op de rails. 8.5/10
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Fijne aflevering weer:
    Simon eindelijk dood en aan het hek gehangen als Walker. Dwight zijn plannen en bewegingen zijn ook al ontdekt door Negan, nadat een Savior onverwacht terug kwam. Die leeft waarschijnlijk ook niet lang meer. Volgende week finale, omdat Negan de persoonlijke brief van Carl compleet naast zich neer legt. In ieder geval mag er van mij nu best wel een einde aan de serie komen, maar in oktober begint seizoen 9 alweer en vooralsnog is er gelukkig geen seizoen 10 aangekondigd.
     
  5. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Was een erg toffe aflevering.

    Back on track!
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Misschien wel de slechtste seizoensfinale in een serie ooit, zeker in The Walking Dead:
    Negan die zijn strot opengesneden krijgt door Rick, bijna doodbloed, wat te zien is, maar vervolgens gered word voor dat grotere plan van Carl.
    Maggie die dat niet trekt en vervolgens met de Hiltop mensen Jesus en Daryl gaat samenspannen tegen Rick en de rest, die in de meerderheid zijn door de walk over Saviors en die Sea side mensen.
    Seizoen 9 gaat dus over de strijd van Maggie, Jesus en Daryl die Rick en Michonne dood willen hebben?
    Maggie haar baby moet wel dood zijn, niets van te zien nog.
    En dan tal van kleine dingetjes die deze episode en zeker het laatste seizoen toch tot een Hel hebben weten te maken. Werkelijk ongelooflijk als je dat vergelijkt met seizoen 3 bijvoorbeeld.
    En gek genoeg wil ik nog wel weten hoe dit eindigt. Maggie is echt een achterlijke trut namelijk. 8)
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    hoe negan z'n keel wordt doorgesneden is true to comic. Vond wel prima. Maggie gebeure is weer typisch geforceerde drama
     
  8. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Vond het wel prima episode tot inderdaad die onzin met
    Maggie, Jesus en Daryl.
    Echt geen behoefte aan
    een nieuwe strijd
    in deze serie, eigenlijk helemaal geen zin aan nog meer uitmelkerij van de serie.
     
  9. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Zijn er nog mensen die de serie volgen? :9

    Vorige week toch maar begonnen aan seizoen 9, prima om spinning sessie door te komen.
    Einde van S09E05 is wel echt random.
     
  10. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Seizoen 9 is een van de beste seizoenen. Nieuwe showrunner doet het erg goed en zeker na seizoen 8 is het een verademing.

    Zitten wel wat random stukken in inderdaad. Doordat sommige acteurs weg zijn en anderen juist een contract hebben voor 3 jaar moet de show wat dingen raar aanpakken en rollen van de comics uitlenen aan andere karakters in de serie, waardoor er dingen gebeuren die nog niet helemaal logisch lijken.
     
    Zeepsop vindt dit leuk.
  11. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik had totaal niet zien aankomen dat er halverwege het seizoen
    opeens een tijdsprong is van 6 jaar.
     
  12. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Quarantaine gebruikt om verder te gaan. Was halverwege seizoen 7 gestopt, net S7 afgekeken. Het is niet heel best hè?

    Kijkt nog wel makkelijk weg, maar zoveel plot armor en zo obvious hoe shit afgehandeld wordt. ‘Grote’ episodes is al helemaal niets voor de show. Actie komt echt beroerd uit de verf. De kleinschalige afleveringen met een deserted feel zijn dan toffer om te zien. Dat er x kampen zijn en de walkers (logischerwijs) minder vaak lijdend zijn is wel jammer tbh.

    Seizoen 8 ook nog maar een poging geven. Kijken hoelang het leuk blijft :+

    Oh Jezus, er zijn nog 3 seizoenen. De tering.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik ben afgehaakt na Negan. Vikings & Game of Thrones ook net zo. Heerlijk om je serie verlangen dan te spoelen met Chernobyl. Mini serie van het decennium imo.
     
  14. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Chernobyl moet ik alleen de laatste nog kijken. Maar niet iedere serie hoeft perfect te zijn, maar TWD haalt echt alle charme eruit. Die eerste twee episodes van seizoen 8 slaan echt nergens op.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    De rest van dat seizoen slaat ook nergens op. Het schijnt daarna wel iets beter te worden, afleveringen die iets van een 7,5 krijgen, voor een serie is dat gewoon te slecht vaak. Zelfs die serie over de Tempeliers kreeg hier en daar soortgelijke beoordelingen naar mijn herinnering en wie heeft die gezien?

    Ze zijn het spoor compleet bijster geraakt, maar dat komt voornamelijk omdat er verkeerde mensen langere tijd op de verkeerde plek zat in de productie en daar klaagde ook vele TWD fans jarenlang over. Het was leuk die serie, maar na de introductie van Negan ging het snel mis en juist Negan keek iedereen naar uit.

    Vikings en Game of Thrones zijn dan ook soortgelijke voorbeelden, ook series die het spoor compleet kwijt zijn geraakt. En wat betreft Chernobyl: Kijk die laatste aflevering eerst maar is mijn advies, dat is de beste van de hele serie en bovendien krijg je direct door hoe het wel moet. :)
     

Deel Deze Pagina