1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Voetbal] EK 2021

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Reckuuza, 14 mei 2021.

  1. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Jezus Christian Eriksen niet best zijn al 5 minuten aan het reanimeren ofzo.
     
  2. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Wtf echt... Sprakeloos
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Snap niet dat ze gewoon terug naa de studio gaan. Die beelden van 't reanimeren en z'n vriendin gaan door merg en been joh
     
  4. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.657
  5. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ja dat snapte ik ook niet.
     
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Echt verschrikkelijk. Voordat de spelers gelukkig een muur om hem heen vormden, zag je hem liggen, en je zag meteen dat het heel erg fout was. Die beelden met zijn vriendin/vrouw ook, hartverscheurend. Het is hopen op een goede afloop, maar eerlijk gezegd zie ik het erg somber in. BBC1 is ook vrijwel meteen gestopt nu met de uitzending.
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Bah, verschrikkelijk om te zien.
     
  8. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.657
    Die vlaggen van supporters zijn dan wel mooi om af te schermen.
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Dit idd.. godverdomme man.
     
  10. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Zag net een foto dat ie bij kennis leek toen ie van het veld werd getild dus dat is goed nieuws
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  11. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Linkje?
     
  12. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Ik denk dat ze in de studio ook zitten te shaken of erger, dus om er dan een camera op te zetten terwijl het hele land bezorgd is om wat er op het veld gebeurt, zou waarschijnlijk ook verkeerd vallen. En je gaat ook niet naar de reclame op zo’n moment. Zoals ik al aangaf, BBC besprook het heel even in de studio en daarna meteen weg. Dat kan ook, maar vind dat de NOS het nu prima doet.

    Vond het okay zo. Je ziet het stadion, de staf, de medespelers, en ze kozen er ook snel voor om het stadion van een afstandje te schieten, ipv proberen close-ups te krijgen van Eriksen, en dan soms even wat beweging laten zien zoals de coach die even heen liep, de Finnen die eraf liepen, de fans in shock en biddend, en zijn vriendin.

    Edit; Volgens UEFA zou de situatie met Eriksen gestabiliseerd is, dus ontzettend goed nieuws als hij het weet te overleven.
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  14. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    NOS besluit wel snel dat ze even de herhaling van het incident uitzenden na het nieuws dat Eriksen -hopelijk- nog okay is. Had van mij niet gehoeven, tot we echt zekerheid hebben. Geef ik ze net een compliment met hun aanpak en doen ze dit.
     
  15. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Pff hopen dat het goed komt voor hem!

    Heftige beelden, walgelijke regie. Inzoomen op zo’n moment…
     
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Alleen vlak nadat hij neerging toch? Dat was een verschrikkelijk beeld idd maar op dat moment weet je ook pas hoe ernstig het is wanneer je dat ziet. Als er een speler op het veld ligt zoom je altijd in om te laten ziet wat er is, maar goed, dan pas beseft iedereen dat het ernstig is, en vervolgens neem je dus het besluit dat je vanaf dan meer afstand houdt met je beelden.
     
  17. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Dat besluit duurde wel heel lang. Ze zonden gewoon beelden uit van een ingezoomd hoofd van Eriksen en toen was allang duidelijk hoe erg het was. Plus de halve reanimatie, verschrikkelijke beelden voor iedereen maar zeker voor vrienden en familie van Eriksen.

    Bizar dat de wedstrijd nog niet officieel is gestaakt.
     
  18. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.657
    Wow ze gaan door
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Misschien wel prettig voor de voetballers om even de gedachten te verzetten.
     
  20. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Bij de reanimatie stonden de spelers er in een muurtje omheen, toch? En volgens mij camera ook van een afstandje, totaal-shot.

    Kijk, met dit soort incidenten kun je het nooit 100% goed doen qua verslaggeving, want we weten wat er aan de hand is, je wilt natuurlijk ook zien dat die jongen geholpen wordt, en zolang dat gewoon respectvol gedaan wordt, dan heb ik er weinig moeite mee, al moet je qua shots natuurlijk dus wel die afstand bewaren. Hetzelfde heb je natuurlijk bij zware crashes in de F1, dan zit je live te kijken en dan kom je dus ook soms in dit soort situaties. Het is ALTIJD kut om zoiets als dit mee te maken en te zien. Die beelden met die Portugese speler destijds, of Nouri, die vergeet je nooit meer.
     

Deel Deze Pagina