1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Hoenjé

    Hoenjé Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    41
    Even een vraagje, ik heb de officiële Xbox One Play & Charge-kit. Alleen als ik de controllers aansluit met de kabel gaat het lampje niet branden op het laadkabeltje zelf. Hoe zit dat bij jullie?
     
  2. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Wil hij wel opladen? Lees op de website van Microsoft het volgende:
    Je Xbox moet overigens wel aan staan om op te laden.
     
  3. Hoenjé

    Hoenjé Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    41
    Ik had hem wel aan staan. Ik zal vanavond eens dat andere kabeltje testen.
     
  4. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Ik heb een vraagje aan jullie. Ik begin er echt een beetje geïrriteerd door te raken en dat is nooit goed. Sinds een tijdje merk ik dat bij twee games sound issues zijn of crashes, iets wat ik bij mijn grote maat de PS4 nooit heb.

    Allereerst de sound issues... Bij zowel Fifa 20 als Forza Horizon 2 heb ik zo nu en dan last van het wegvallen van de sound. Dus ik speel bijvoorbeeld Fifa 20, in dit geval ten allen tijden online, en opeens valt de sound weg voor zo'n 30 seconden en daarna is de sound weer uitstekend.

    Verder bij Forza Horizon 2 had ik laatst last van een crash bij loading screen en plotseling ging ik terug naar home. Dit heb ik overigens ook keer met Fifa 20 gehad met starten van een online match, maar dat leek door iets anders te komen.

    Iemand bekend met deze issues? Een keertje oké, maar als je zo nu en dan hebt vind ik wel irritant worden. Ik speel overigens op een Xbox One S.
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
  6. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Wel vergelijkbare klachten, dat m'n Xbox de disc niet herkent, of dat textures amper worden geladen. Na een hard reset waren die dingen wel verholpen.
     
  8. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    Ik hoorde een tijdje terug dat de xbox series x net zoveel lawaai maakt als de xbox one x. Hier ben ik eigenlijk een beetje van geschrokken. De xbox one (s) is perfect kwa geluid. Wat je ook speelt of kijkt het geluid is hetzelfde. En dit is nauwelijks hoorbaar.

    Bij mijn one x is dit zeker niet het geval. Bij de one (s) draait de ventilator altijd op dezelfde snelheid en is nauwelijks hoorbaar. De one x past de snelheid van de ventilator aan, naarmate hij meer warmte kwijt moet. Dus bij netflix kijken hoor ik hem niet, maar bij bv. cod modern warfare hoor ik hem erg hard blazen. Ook als ik in het menu ben, en er grafisch niet erg gewerkt hoeft te worden.

    Ik hoop echt dat de series x net zo stil is als de one (s). Snap ook niet dat Microsoft en ook Sony hier niet wat meer moeite in stoppen. Kan voor mij echt een punt zijn, waarom ik een bepaalde console niet ga kopen. De ps4 om dezelfde rede verkocht. Dat was net een Föhn.
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Waar heb je dat gelezen? Volgens mij is daar nog helemaal niks over bekend
     
  10. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Ik hoor mijn Xbox One X overigens nauwelijks, dus als de Xbox Series X een zelfde geluid produceert ben ik tevreden.
     
  11. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik hoor mijn One X ook nooit (omdat deze te weinig gebruikt wordt door veeleisende exclusives :+).
     
  12. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Nieuwe Xbox controller

    [​IMG]
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina