als je xbox-live hebt moet je kijken naar scoreboards en daar staan de spelers die hem uitgespeeld hebben
wat heeft hij daar aan colnago? hij vraagt aan ons hoeveel levels er zijn. hij heeft volgens mij ook geen xbox live ik trouwens ook niet
ik ben nu bij tv station ofzoiets, ik moet Spoiler Suhadi Sudano pakken, moetik nu nog veel doen of isset al bijna uit?
Ik heb inderdaad geen Xbox live en ga er voor de goede orde maar even vanuit dat er acht levels zijn...
Je bedoeld of het de moeite is om Splinter Cell: PT kopen als je Splinter Cell 1 al hebt? Kunnen wij moeilijk zeggen. Als je deel 1 een goede game vond zul je met deze ook plezier hebben. Vond je deel 1 niet zo leuk of was je die na een paar levels al zat dan hoef je deze niet te kopen.
Zoals 2k al zei kunnen wij dat niet voor je gaan zeggen. Ik kan je wel mijn mening geven natuurlijk. Ja, ik vind het zeker de moeite waard! Ik heb ook geen live, maar heb heel wat uurtjes speelplezier beleefd aan deze game. Er zijn aardig wat memorabele momenten, zoals het treinlevel, waarover ik verder niets zal zeggen. Ik wacht met smart op deel 3 die (naar het schijnt) eind dit jaar al zal verschijnen!
K heb deel 1 gespeeld t/m level 4, en toen vond ik het niet leuk meer. (ik had hem geleend hoor!) En nu heb ik zelf PT en die vind ik veel leuker. Ben nu al in level 6 en het speelt als een trein!