Full Spectrum Warrior

Discussie in 'Algemeen' gestart door FDC -WolF-, 1 jul 2004.

  1. FDC -WolF-

    FDC -WolF- Fun Gamer !!

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja gelijk.
    Loop maar een stuk terug en dan rechts.
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik zit vast in Chapter 7. In het introfilmpje wordt een Humvee opgeblazen en ik moet die RPG vinden. Daarna kom ik een Medicaltruck tegen die niet verder kan, want er staat een vijandelijke tank (soort tank met machine geweer). Maar hoe kom ik er zo dichtbij mogelijk om een Airstrike te doen op die tank. Want ik stuur Alpha rechts om het gebouw en Bravo links om het gebouw, maar ik kan er maar niet dicht genoeg bijkomen.

    Can somebody help me?
     
  3. Lord<>Snowboard

    Lord<>Snowboard ~XBW Member~

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    4
    Hmm, ik ben niet zeker, maar die tank staat op een hoek he en je kan ze langs 2 kanten aanvallen..., je moet je alpha team achter zo'n houten kot zetten( als'k mij goe herriner) en die tank afleiden met af en toe is je team te doen corneren, zodat de kerel die in die tank zit naar jou kijkt een schiet.

    Dan moet Bravo team aan de andere kant van het gebouw staan, enzo de kerel die op de tank zit doodschieten. Als dat niet lukt en de tank draait zich naar Bravo moet je alpha cornere en die kerel doodschieten.

    Doordat de tank gedraait is heeft de kerel die de machinegun bestuurt in de tank geen cover meer...
     
  4. Lord<>Snowboard

    Lord<>Snowboard ~XBW Member~

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    4
    Hier zijn de cheat codes voor Full spectrum warrior:

    ha2p1py9tur5tle
    Offical Army Training Version
    NICKWEST
    Big Heads
    MERCENARIES
    Unlimited ammo
    SWEDISHARMY
    Unlocks authentic mode

    En de level met dat massagraf -> De gezichten zijn de gezichte van de developers
     
    Laatst bewerkt: 24 jul 2004
  5. shaban85

    shaban85 Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Heey, ik zit nu bij level 4 'Whiskey' heet het (op een vliegveld). Dan moet je naar je objective. Blijkt in een gebouw een mannetje te zitten met een machinegeweer. RPG heb ik niet meer, smoke granaten ook niet meer. Heb het al 1000 keer geprobeerd, iemand tips???
     
  6. Joeym

    Joeym Good gamer

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet met allebij je teams onder hem schuilen
    dan kan je verder
    dan verdwijnt die vanzelf
     
  7. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een vraagje. Bij de optie cheat codes, voer ik MERCENARIES (oneidige munitie) in, maar als ik daarna in het spel de order 'suppressing fire' geef, raakt mijn munitie wel op :confused: Terwijl de cheat als ha2p1py9tur5tle (army training mode) wel werkt... Weet iemand hoe dit kan?

    alvast bedankt :)
     
  8. Joeym

    Joeym Good gamer

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij wekr die ook niet
     
  9. shaban85

    shaban85 Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe eindelijk gelukt, bedankt voor de tip!!
     
  10. Shammo

    Shammo Ik in dat pak

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
  11. wokkeltje

    wokkeltje Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    er zijn cheats voor dit spel moet je ff in de xbox magazine nr 6 kijken
     
  12. vandalzzz

    vandalzzz Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    1
    yooo ik zit ook vast in lvl7 net na het stukje wat een paar berichten terug beschreven werd
    ik moet de armor location reporten en er staan daar 2 tanks waarvan 1 met zon blauw ding der boven waar ik naar toe moet zeg maar maar ik kan er niet bij komen :'-( wie o wie weet wat hier te doen :confused: _0/
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Heb het spel uitgespeeld.
    Echt coole outro movie!
     
  14. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Altijd zorgen dat je teams een stuk uit elkaar zitten, zodat ze de tank kunnen afleiden. Vooral smoke grenades en wat ik dan maar noem "gokje wagen" (het ene team wordt beschoten en met het andere team ren je snel naar dekking) zijn handig bij tanks. Als je team A wilt verplaatsen moet je zorgen dat team B beschoten wordt en dan kun je dus kiezen voor een smoke grenade of simpelweg rennen zonder dekking.
     
  15. ilovebees

    ilovebees Blood Gulch....

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet de grenade launcher gebruiken die rulet egt in di level
     
  16. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Hey, ik zit vast in level 4, op het vliegveld. Ik heb net een SITREP gehaald, en wordt dan meteen door een terrorist aangevallen, die verscholen zit achter een raam met een groot machinegeweer. Als ik hem wil surpressen schiet hij mijn soldaten dood, als ik een granaat wil schieten schiet hij mijn grenadier dood, en als ik uberhaupt weg probeer te komen schiet hij mijn mannen dood. De enige manier die ik heb gevonden is door alpha achter een rij containers (rechts neer te zetten, waar hij ze niet kan bereiken, maar ik moet daar toch weg zien te komen, wat dus niet lukt.


    Iemand?
     
  17. goakhan

    goakhan Uns4n1ty

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja echt een rotstuk, kmoest daar ook tig opnieuw beginnen......Dit moet je doen; Gooi wat smoke grenades (2 of meer) voor zijn gezicht (een beetje bij die auto), dan kan je je troepen snel onder zijn machinegeweer naar de andere kant brengen.
     
  18. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Mijn tactiek:
    als je naar het gebouw kijkt, gelijk je soldaten naar links verplaatsen, dan naar de containers en het team dat nog een m203 frag over heeft naar de achterkant van de laatste container brengen, vandaar de m203 er op richten en mits je goed richt issie dood en kan je rustig eht volgende geboed verkennen.

    Let op beide teams eerst uit het schotsveld halen voor je het ene team er op afstuurt
    ( ik ben op authentic, en ik heb voor alle levels mijn tactiek geperfectioneerd ;))
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2004
  19. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Bedankt! :) Shcaap's tactiek werktte, als ik met smoke grenades ging gooien werd óf mijn gredanier gedoodt, óf mijn mannen werden gedoodt zodra ze begonnen te rennen. Maar toch bedankt Goakhan! :)
     
  20. goakhan

    goakhan Uns4n1ty

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    2
    hehe ieder zijn visie en oefening baart kunst.....;)
     

Deel Deze Pagina