1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nieuwe gamesoort

Discussie in 'Algemeen' gestart door gehummel, 15 jul 2004.

  1. William

    William -

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    1
    Freedom Fighters!

    Haal Freedom Fighters; je vind 'm al voor e29. Wel 3rd person.
    't Spel moet even op gang komen, maar nadat je zo'n 4 mede-verzetsstrijders hebt gerecruiteerd worden de gevechten gaaf.

    GameRanking's overview van Freedom Fighters (Xbox)
     
  2. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    njah maar we zien toch ook games in perspectief van Russen *e.g. Operation Flashpoint* terwijl zij ook als 'de bad guys' worden afgeschilderd, laat dan ook eens iets zien van de Duitse veldslagen, want alles zoals de amerikanen het deden dat is een beetje eentonig en toch onorigineel

    Ik zeg niet dat de duitsers 'lief' waren tijdens wo2!
     
  3. Kevin15

    Kevin15 Xbox lover!!!

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Stel moraalridders...
    Amerikanen die tegen Russen vechten zijn goed maar andersom niet..
    De games moeten geen politieke boodschap mee krijgen maar voor de rest moet het kunnen!
     
  4. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Dit is amerika jongen lees goed.
    jaren eind 60 tot midden 70 amerika grote vriend van iran.
    Leider van iran rezha pawli bijgenaamd de sjah van iran,oliekraan wijdopen voor amerika , veiligheidsdiensten hebben duizenden iraniers gemarteld en
    vermoord, opstand bevolking, ayatollah 's aan de macht ,amerika buiten
    gegooid en oliekraan dicht, iran grote vijand van amerika.
    In de jaren 80 buurland irak dictator saddam hoessein aan de macht ,toen al bekend voor het uitmoorden van de koerden in het noorden wordt nu vriend van amerika
    na het starten van de oorlog tegen iran , levering van wapens in ruil voor veel olie irak grote vriend van amerika.
    De jaren 90 allemaal geweten wat saddam uitgespookt het met zijn onderdanen maar levert nog veel olie is vriend van amerika.
    Inval van irak in koeweit ook een olieleverancier van amerika , na lang getwijfel en onder druk van premier tatcher van engeland wordt besloten
    de golfoorlog te starten , die leidt tot bevrijding van koeweit.
    Saddam verslagen maar mag blijven , levert olie voor amerika.
    Wat later draait in verband met de economische blokkade die rond irak gelegd
    was saddam de oliekraan voor amerika toe.
    resultaat irak grote vijand van amerika.
    Jaren 2000, na jaren naar een reden gezocht te hebben om irak legitiem binnen te vallen gebeurt de aanslag op de twin towers.
    onder het mom van terroristen en verboden chemische wapens heeft amerika eindelijk de stok gevonden om mee te slaan.
    Saddam is gevaarlijk en nu moet hij weg , dus oorlogje voeren , en daarna een regering helpen vormen die vooral de amerikaanse belangen lees oliebelangen zal beschermen ,amerikaanse oliemaatschappijen zijn er al
    begonnen met de opbouw van de olie industrie.
    en de bevolking, dat zal de amerikanen worst wezen wat er met de bevolking gebeurt , als ze hun olie maar hebben.
     
    Laatst bewerkt: 16 jul 2004
  5. ThaRealPlayer

    ThaRealPlayer Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst was er een programma op TV en daar ging het over zo'n soort spel. Het was ontwikkeld door de palestijnen en moesten bij de palestijnse jeugd haat inbrengen tegen de israeli's, d.m.v. het uitvoeren van zelfmoordaanslagen op kampen e.d. Ik vind zo'n spel een zeer slechte ontwikkeling, de palestijnse jeugd wordt gewoon openlijk aangezet tot gekke ideeen als zelfmoordaanslagen
     
  6. Kosmonaut XIV

    Kosmonaut XIV xbox schopt aars

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    [off-topic]Beste Xiroke,

    Ergens heb je gelijk met je pro-Amerikaans te zijn en ergens niet (Leuk die Saddam weg (ik wou zeggen, z'n handlangers ook, maar dat klopt niet helemaal. De grootste hoop onderdrukkers zit er nog steeds). Ik stel je voor om eens enkele contra-Amerikaanse boeken te lezen (tip: auteur Gore Vidal) en je zult zien dat de contra's wel gelijk hebben (soms overdreven -of gelogen?- ik weet het niet, ik heb boeken van pro-en contra-mensen gelezen...) Amerika is naar een politiestaat gegaan - olie of niet- daar draait het em niet (meer?) om. Het draait allemaal rond de rijken en de machthebbers. Denk daar maar eens over na. Het geld dat Amerika in -zogenaamde- defensie steekt is groter dan het de som van de BNP van enkele ontwikkelingslanden samen... en laat ons dan nog niet beginnen over de staatsschuld.

    Chaos meneer, chaos. Want uit chaos en angst vloeit geld en meer macht. Van de 'bill of rights' van Amerika is zogenaamd niets meer over (politie mag bij iedereen binnenvallen, mensen arresteren, ..)

    Geld geld geld en nog eens geld

    P.S. toch blijf ik bewondering hebben voor het kunnen van het Amerikaanse leger (voor de individuen/tactieken/ontwikkelingen etc., niet voor de buitenlandse politiek)[/offtopic]

    /EDIT Ik post hier want ik zou in de verste vert niet weten wat ASEL is .. ;)
     
    Laatst bewerkt: 16 jul 2004
  7. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Back ontopic please! Is al eerder gezegd dus blijf niet doorzeuren en open een draad in ASEL als je je zegje wilt doen over Amerika.

    /Mod Actualiteit, sport, entertainment, lifestyle - Cole Trickle
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 jul 2004
  8. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    kerel goed gezegd , jij weet tenminste dat amerika van een vriend in de wereld tot het grote gevaar van de wereld geevolueerd is.
    niet akoord met ons dat zijt ge tegen ons en als ge tegen ons zijn maken wij er korte metten mee , dat is tegenwoordig het devies van amerika.
     
  9. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    sorry admin heb ik gelijk of niet ?
    Dus doe mij maar een game dat ik als terrorist bushje en co achterna kan zitten
    en hem zijn vet kan geven .
     
    Laatst bewerkt: 16 jul 2004
  10. Cyber-Ninja

    Cyber-Ninja Active Member

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmm eigelijk wel intressant.
    Ik vraag me af wat mensen van een game vinden waar je in irak een terrorist speelt en onschuldige burgers af kan maken. En waar je gebouwen opblaas met suicideauto's. En waar je een leider van een terroristische organisatie kan worden. Ik vraag me af of veel mensen deze game zouden afkeren. En dan noem je de game GTAB (Grand Theft AutoBom) Want echt veel verschil in GTA zou ik er niet in zien. Waarom zou dus GTA wel mogen en een game waar je een terrorist bent of een leider van een terroristische groep juist weer niet. Dat vindt ik een beetje raar.
     
  11. Ol' Capone

    Ol' Capone Future xbw *****

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    1
    van games / een nieuw genre gaat iedereen over op terrorisme :D maar waarom altijd geweld? er kan toch ook wel een nieuwe gamesoort komen, zonder dat er bloed moet vloeien? :)

    ik heb ook soms / vaak behoefte om gewoon knallend binnen te stormen, }:] maar ik vind iets anders ook wel is leuk O-)
     
  12. Odyss NL

    Odyss NL New Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je de rollen omdraaid, heb je nog steeds geen andere gamesoort :{.
     
  13. gehummel

    gehummel Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    ja idd
    maar ik bedoelde ook niet persé dat het tegen amerika in irak moest zijn
    waarom niet iets in de nabije toekomst waar je als vrijgevochten land bezet word door bv een onbekende sterke natie (rusland, china, japan, amerika, australie, frankrijk ...)
    en dan een echt goede guerilla vormen
    ik vind het spijtig dat het nu niet kan met irak enzo want ik ben niet tegen amerika
     
  14. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Bush is ook niet je van het.

    Ik vind dat de topic starter gelijk heeft en dat het tijd wordt dat we eens wat amerikanen kunnen neerhalen.
     
  15. alibi

    alibi Guest

    waarom een spel waar je iedereen nutteloos kan afslachten wel, een een spel waar je terrorist kan spelen niet??!! dat is natuurlijk onzin.

    en wat de oorlog en terroristen van heden: door bush is het alleen van kwaad tot erger geworden. die terroristen zullen nooit buigen voor mensen die hun land komen bezetten en denken dat ze hun ff weg kunnen vegen met kogels en bommen.
    ze zullen alleen maar venijniger worden in hun aanslagen. ook die onthoofdingen gaan net zo lang door tot de invallers weggaan. Bush denkt dat hij ff wel de vrede komt brengen op de wereld. het wordt alleen maar erger....
    dus wat mij betreft: als je achter bush staat dan moet je toch ff goed op je bolletje krabben om te bedenken achter wat voor persoon je eigenlijk staat......................
     
  16. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    In de games vecht je niet voor Bush. In de games vecht je voor 'de Goeden', voor de vrijheid. Dat dit hier in het Westen al gauw 'onze eigen landen' zijn is dan dus niet meer dan logisch. Draai het eens om; In games aanslagen plegen op onschuldige westerlingen is moreel niet echt aanvaardbaar.
     
  17. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3

    In Operation Flashpoint Resistance strijd je niet tegen de Amerikanen, de mensen van Nogova (het eiland waar het zich afgespeelt) hebben hoogstens een hekel aan de Amerikanen omdat ze hun in steek hebben gelaten. Je strijd tegen de Russen.
     
  18. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Sorry, maar jij moet echt meer naar het nieuws kijken :{


    /edit sorry voor de off-topic, maar ik kan er echt niet tegen.
     
    Laatst bewerkt: 16 jul 2004
  19. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    jullie hebben het allemaal over amerikanen, maar hoe zouden jullie het dan vinden als er bijv tegen britten of andere westerse 'bezettingslanden' (nederland?) gevochten moet worden
     
  20. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    meestal winnen de amerikanen toch dik zonder veel verliezen te leiden, behalve in vietnam, dus het zou ook niet echt realistisch zijn.
     

Deel Deze Pagina