Advanced Scart Cable lengte + beamer ?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door billios, 16 jul 2004.

1. billios

billios Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb net een Advanced Scart Cable besteld en ben van plan een beamer te kopen. ga dan m'n beamer aan het plaffon hangen en m'n x-box komt dan voor me te staan, maar ik denk dat de lengte van de Advanced Scart Cable te klein is moet namelijke een lengte van 3/4 meter hebben. is er een manier om dit op te lossen, maar dan wel dat ik dan ook nog dts heb.

2. Zimon

Zimon xboxfreaks

Leuk Bevonden:
    0
    er zijn thirdparty kabels voor de xbox waar de coaxkabel/optische kabel al aan vast zit en daarbij heb je dan net zoals de standaart xboxkabel nog 3 tulp stekkers(ipv scart blokje). deze zou je kunnen verlengen met een verlengkabel. het zou kunnen dat er ook verlengkabels bestaan voor scart maar dat weet ik niet

3. billios

billios Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar dan heb ik geen dts meer

4. Atmaxar

Atmaxar Banned

Leuk Bevonden:
    2
    Op de dts uitgang van je advanst scart kabel sluit je je geluid systeem op aan.
    Je kan gewoon verlengkabels kopen voor de scart uitgang, maar ik vraag me af ofdat er wel een scart ingang op een beamer zit meestal is dat alleen s-video en de normale gele plug

5. Toxic_Timmie

Toxic_Timmie Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    Wat jij nodig hebt is het volgende:

Dit is een 3rd party kabel te koop bij Futuremax.nl voor €19.95.

Er zitten de volgende aansluitingen op:

* RGB-Scart connector
    * Audio/Video out (tulp pluggen)
    * SVHS out
    * Optical out

Dat is precies wat jij nodig hebt, wil je 'm op een beamer aansluiten.
    Kwestie dan is een S-video verlengkabel te kopen en een optische kabel voor naar je DTS set.

Laatst bewerkt: 16 jul 2004
  6. Atmoz

Atmoz TECHNO !!

Leuk Bevonden:
    116
    Je kunt het beste de Component ingang van de beamer gebruiken. Hiermee krijg je echt SUPER kwaliteit beeld. Natuurlijk moet de beamer dit dan wel ondersteunen. Welke beamer ga je halen? Je moet dan een HD AV kabel kopen en hier zitten dan Component video en Digitaal (DTS) audio op. De component kabels kun je in alle maten en lengtes krijgen. Er is NIETS beters te krijgen voor de Xbox dan Component video in combinatie met optisch digitaal geluid!! Dit zit allemaal in de HD AV pack.

Succes,
    Atmoz

7. billios

billios Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok, maar wat is een HD AV kabel.

8. billios

billios Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  9. Atmoz

Atmoz TECHNO !!

Leuk Bevonden:
    116
    http://www.xbox.com/en-US/hardware/highdefinitionavpack.htm

Beamer ziet er trouwens ook erg netjes uit ;)
    Heb zelf deze week de Epson TW-10 gekocht. Ook erg mooi om mee te spelen... En als je er nu een koopt krijg je er nog een Xbox bij :9

Deel Deze Pagina