Hmm een beetje zo' n A-team oplossing een die veel werk vraagt terwijl het ook korter en makkerlijker kan (maar wel ongetwijfelde minder leuk...)
Hier in Rotterdam hebben ze een paar memory cards voor 4,95 bij futurezone. Daar heeft me broertje 1 vandaan gehaald.
Ja he? Alleen jammer dat die (Bol.com) al een hele tijd niet meer leverbaar is... Heb me nu ook genoodzaakt gezien om eentje van 29 euro te kopen, moet toch iets om savegames op die crystal te krijgen
zullen vast wel andere memory sticks zijn die werken, en ook wel die niet werken ik had waarschijnlijk mazzel onthoud wel dat de dingen geformateerd worden!
Och.. als je toch al een kapotte controler hebt liggen is het best het proberen waard. Ben ook benieuwd of je er een grotere memorycard op kan zetten. 256MB ofzo.. en of dat dan ook allemaal benut wordt.
Kan wel interessant zijn als je hier ook een 128 mb kaartje voor kunt gebruiken. Kun je hele levels of downloaded content uitwisselen, of gaat dat sowieso niet?
mooi, ik dacht het al wel tel zelf maar op: 64 mb apacer usb stick: €25 (of voor € 29 128 mb) ouwe usb kabel: €0 xbox controller verlengsnoer: €10 ------------------------------------ totaal € 35 8 mb officiele memory card € 40 dat wordt klussen
wat is nu de goedkoopste memory card in nederland? Ik ben nog op zoek naar 1 extra om erop te proberen te solderen. *)