1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nilamo, 22 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    die tanks kan je verslaan zonder ook maar 1 elixer te gebruiken.
    gaan tegen de zijkant van de tank staan ( en niet er voor !), hij gaan nou rondjes om je heen rijden maar kan niet ver genoeg draaien om je te schieten of omver te rijden. knal dan dat mannetje wat er op staat omver. je hebt nu ongeveer 10 seconden om zo veel mogelijk pijlen tegen de tank te schieten
    ( gebruik die zilveren ). herhaal dit to je pijlen op zijn en dan is het even goed springen en duiken om nieuwe te halen.
    zorg dat je genoeg elixers over houd want daarna komt de echte baas pas! :eek:

    succes _0/
     
  2. Vogelund

    Vogelund Luc Nilis

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat betekent eigenlijk die Ki power. Je hebt daar zo'n armband voor, maar ik zou dus echt niet weten wat je daarmee opschiet.
     
  3. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    geen idee, ik heb hem al 3 keer uitgespeeld maar nooit wat aan gehad. :confused:
     
  4. Vogelund

    Vogelund Luc Nilis

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 49 scarabs. Dus net niet genoeg om Ninja Gaiden 1 te unlocken. Kan ik dan de overige scarabs nog alsnog gaan zoeken?
     
  5. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    ja tuurlijk
    ik weet niet cker maar als je het uitgespeeld hebt kun je of:
    new game + L en dan zoeken
    verder gaan bij laatste savegame

    een van deze manieren is het
     
  6. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit nu nog steeds in die stad met die deuren met bollen op.
    Al vier keer ofzo geprobeerd maar geraak telkens tot die ninja's in dat museum precies, tsn die vier pijlers. Normaal kan ik ze wel goed verslaan maar tussen die pijlers kan ik precies niet zoveel doen...
    Tips?
     
  7. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    je hoeft daar niet persé te zijn, ga nog even verder na die groene deur, eerst dat lage trapje aan de linker kant op en dan in het steegje aan de linker kant.
    dan via de muren omhoog en dan vindt je het wel. _0/
     
  8. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Ah ok, maar ik wou ineens alles vinden want als ik bv een scarab ni vindt, moet ik later dat nog opnieuw doen.
    Of kan je dan met je sterker zwaard enzo, dat opnieuw spelen?
     
  9. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    is toch niet erg
     
  10. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Ninja Gaiden uitgespeeld en overnieuw begonnen,maar nu zit ik toch vast! haha
    Ik kan in dat zwem level die rode medailion niet vinden!
    Zilveren heb ik al!
     
  11. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zit vast, en goed ook. Ik krijg die Half Naakt Vrouwtje Fiend (check ook mn avater) maar niet uitgespeeld. Heeft iemand hier nog tips voor?
     
  12. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb het gevonden, je kan eerst saven & dan bij die deur waarbij je de hendel moet nr beneden doen kan je telkens binnen & buiten lopen en héééél makkelijke drie ventjes verslaan.(nr voor springen & Y) het gevecht is net voor de winkel.
    Na een klein halfuurtje kan je de armlet of the sun EN de armlet of the moon kopen, gaat echt snel om geld te verdienen!
    (het gaat over chapter 4)

    Weet iemand soms hoe je MEER essence uit een ventje krijgt?
    Enige manier die ik weet(denk) is door op Y te drukken, te absorberen & je volgende slachtoffer geeft dan meer, of is dit fout?
     
  13. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    zo veel mogelijke combo maken dan krijg je meer essence
     
  14. Kosmonaut XIV

    Kosmonaut XIV xbox schopt aars

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    beste mensen hier, ik heb misschien een héél domme vraag; die combos uitvoeren (ik zit al bij die laser-straal-skelet-draak) hoe doe je dat eigenlijk (want die XXXX combo komt er nooit echt uit bij mij) vanmiddag speelde m'n vriend eventjes en al buttonmashing deed hij die even. Dus nou vraag ik jullie; moet je écht snel de knopjes indrukken of iets trager want ik geraak er maar niet uit ... :) (want ik word nogal pist van die sewerzombies ...(wat is daar trouwens de beste taktiek voor? Vigoorian Flail is het handigst maar die 'feeling' heb ik nog niet echt (van het dragonsword ook nog niet helemaal, die kutcombos dan thehe ;)))

    edit, ik wil toch echt de manier weten om die sewerzombies echt goed af te zijn, veel blokkeren etc, maar soms lukt het wel en doe ik van die "kill 60 zombies voor een beloning" en soms lukt het me helemaal niet om er 5 dood te krijgen :{
     
    Laatst bewerkt: 15 jul 2004
  15. PrimePigmee

    PrimePigmee Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Vigoorian flails zijn echt de beste oplossing, gebruik vooral xxxx (gewoon zo snel mogelijk indrukken) en ergens na de 2e x, moet je naarboven erbij drukken, dan krijg je die combo dat ie ze als een gek langs zijn lichaam beweegt. Maak dit vervolgens af door na een paar keer x te drukken y in te drukken. Hij finisht dan de combo met een wat sterkere slag maar....je kan dan meteen doorgaan met combo-en door weer xxxx+naar boven te gebruiken, doe je dit goed wordt je bijna niet geraakt..
     
  16. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn tactiek is gewoon, dubbel Y gebruiken, zeer effectief.
     
  17. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Met die twee stokken met ketting ertsn(naam vergeten) kan je wel héél makkelijk combo's maken, tot meer dan twintig.(wat voor mij behoorlijk veel is)
     
  18. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    de nunchaku bedoel je toch, ik vind het maar een klote ding is erg zwak als er meerdere vijanden staan tenzij ze in en rijtje staan dan is hij wel fijn
     
    Laatst bewerkt: 16 jul 2004
  19. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    ja hij is fijn voor de eerste paar levels maar daarna zuigt ie
     
  20. Kosmonaut XIV

    Kosmonaut XIV xbox schopt aars

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    ja die combo kende ik, maar de knoppencombinaties niet :) Strax ze eens aan flarden slaan :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina